Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Gisteren ook gekeken en vond het nog wel een fijne aflevering. Alles is in scène gezet en tot in de puntjes voorbereid, dat weten we ondertussen al.

De crash van May vond ik toch wat vreemd tbh. Ik neem aan dat dat niet zo bedoelt was, maar misschien was er toch wel iets gepland? Daarna zakt hij nog eens door het ijs, en dat was wel gepland neem ik aan. Misschien "ter plekke" verzonnen na de crash om de Evo een Hilux-status te geven of was alles al gepland op voorrhand? Wie zal het zeggen. 🙂

Ik kan er alleszins nog steeds erg van genieten om het trio aan het werk te zien, al hoeft dat voor mij niet per sé in zo'n mega productie 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crash was denk ik zeker niet gepland, er had anders wel een kooi in die auto gezeten of hij had een HANS of iets dergelijks aangehad. Ik lag trouwens strijk toen die caravan van de berg geduwd werd, kwam niet meer bij :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Gisteren is er een nieuwe aflevering online gekomen.

Het was wel een van de betere GT-specials.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/6/2023 om 08:42, kefkie zei:

Gisteren is er een nieuwe aflevering online gekomen.

Het was wel een van de betere GT-specials.

Ik vond het ook een goede aflevering. Ook nog eens iets nieuws geleerd (formula Easter).

Al blijft het allemaal wel wat gespeeld natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, anders zei:

Ik vond het ook een goede aflevering. Ook nog eens iets nieuws geleerd (formula Easter).

Al blijft het allemaal wel wat gespeeld natuurlijk.

Toevallig vandaag gespot:

spacer.png

aangepast door anders
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ik heb dit weekend eindelijk es die laatste aflevering gezien van "eurocrash". (met dat geel spel).

Ik vind die laatste uitlevering nu echt niet meer "waw". De dynamiek en het creatieve is er wat uit. Ze doen steeds hetzelfde: een road trip waar ze kinderstreken uithalen met mekaar. De show in de zaal met publiek gaf toch wat meer afwisseling in de uitzending. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ir_fuel zei:

Hoe oud zijn die ondertussen, en hoe lang al bezig?

Ooit moet het eens stoppen.

63, 60 en 53.

En ik dacht dat in 2002 de eerste nieuwe afleveringen uitkwamen dus het is inderdaad toch al tijdje bezig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Gisteren Sand Job gekeken, ze zatten in Mauritanië deze keer.
Weer meer van hetzelfde uiteraard. In het begin is nog wel ok maar naar het einde toe wordt het weer te dwaas.

Toch jammer, want ze hebben alles in huis om er iets echt leuks van te maken. Wat minder dwaze fratsen, een half uurtje korter (duurt 2h 😞) en het zou een pak aangenamer zijn imho 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jochen zei:

Gisteren Sand Job gekeken, ze zatten in Mauritanië deze keer.
Weer meer van hetzelfde uiteraard. In het begin is nog wel ok maar naar het einde toe wordt het weer te dwaas.

Toch jammer, want ze hebben alles in huis om er iets echt leuks van te maken. Wat minder dwaze fratsen, een half uurtje korter (duurt 2h 😞) en het zou een pak aangenamer zijn imho 🙂

 

Ik vind het concept algemeen ook wel veel minder dan Top Gear. Het gaat al lang niet meer over auto's. Ze hadden imo beter terug het originele concept opnieuw opgestart ipv die specials.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er nog steeds van genieten, die manne hebben de job van hun leven en ze doen gewoon hun goesting. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook wel ontspannend, soms wel eens het gevoel dat de opzet er te dik opligt, maar het is ontspanning.

Iemand trouwens linkje waar je hem kan zien of vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid