Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

24 minutes ago, Soul said:

May : ja, klopt, maar dat is zijn ander TV-werk.

Clarkson : dan denk ik dat je beter kijkt naar Harry's Farm.

Wat GT betreft : ik zag de preview van hun caravanuitstap en de voorspelbaarheid van het vol water zetten van de caravan van May droop er vanaf, vond ik. 

Mooie woordspeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Soul zei:

Clarkson : dan denk ik dat je beter kijkt naar Harry's Farm.

goed idee. maar ik sluit het andere daarom niet uit.

Ik weet nooit wat ze voorbereid hebben maar ben zeker dat ze daar hard over nadenken en dat ze last hebben met te gescripte delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer zwakke aflevering eigenlijk.

Ze beginnen de aflevering met de uitleg dat het de mooiste trip zou kunnen zijn dat ze ooit gemaakt hebben. Je krijgt echter continue zever te zien en quasi niks van het landschap en de schoonheid van Schotland zelf. Ik denk dat ik een betere aflevering kan maken met mijn drone en GSM :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf er bij dat velen er nu naar kijken met een 'vroeger was alles beter' gevoel. Oke het nieuwe is er af, maar ik vond het toch ok om naar te kijken. Even goed als vroeger, misschien niet, maar op de duur is hun grappenarsenaal wel op en wordt het ook voorspelbaar. 

Moet zijn dat ze toch genoeg kijkers lokken, anders zou Amazon er geen miljoenen voor over hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet gekeken, maar ondertussen weet je ongeveer wel wat je gaat krijgen hè. Als je na 15 jaar nog gaat neuten dat het gescript is :lol: 

De vorige aflevering vond ik trouwens geweldig. En heerlijk dat Clarkson die Bentley nog eens bovenhaalde op zijn boerderij :lolz: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jochen said:

De vorige aflevering vond ik trouwens geweldig. En heerlijk dat Clarkson die Bentley nog eens bovenhaalde op zijn boerderij :lolz: 

Heb echt genoten van Clarckson's Farm. Heerlijk stukje tv, al kan je daar eigenlijk ook voorspellen op sommige momenten wat er gaat gebeuren. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/8/2021 om 17:49, Monterey Jack zei:

Heb echt genoten van Clarckson's Farm. Heerlijk stukje tv, al kan je daar eigenlijk ook voorspellen op sommige momenten wat er gaat gebeuren. 

Eerste twee afleveringen gezien en ge hebt gelijk verdorie goeie tv!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lochdown was een Letdown imho.

Op 9/8/2021 om 16:02, PJH zei:

Zeer zwakke aflevering eigenlijk.

Ze beginnen de aflevering met de uitleg dat het de mooiste trip zou kunnen zijn dat ze ooit gemaakt hebben. Je krijgt echter continue zever te zien en quasi niks van het landschap en de schoonheid van Schotland zelf. Ik denk dat ik een betere aflevering kan maken met mijn drone en GSM :')

Volledig mee akkoord, ging nergens over eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen ook 'The Great Escapists' beginnen kijken. Duidelijk scripted en meer sitcom dan 'documentaire' maar aangenaam om te zien. Ale, toch vanaf aflevering 2 :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Gezien de Covidheid hier ten huize en de bijhorende beperkingen toch maar even geprofiteerd van 30 dagen gratis Amazon Prime en voor de eerste keer The Grand Tour bekeken. Tot nu toe vind ik het dik ok. Huidige aflevering is deze met de M5 en Alpina B5. Pfffff. Heerlijk tv toch hoor 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fred zei:

Gezien de Covidheid hier ten huize en de bijhorende beperkingen toch maar even geprofiteerd van 30 dagen gratis Amazon Prime en voor de eerste keer The Grand Tour bekeken. Tot nu toe vind ik het dik ok. Huidige aflevering is deze met de M5 en Alpina B5. Pfffff. Heerlijk tv toch hoor 🥰

Vergeet ook Clarkson's farm niet te zien, beste reeks ooit van de man en krijgt volgend jaar een vervolg.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 17/10/2021 om 20:15, mrbbs zei:

Vergeet ook Clarkson's farm niet te zien, beste reeks ooit van de man en krijgt volgend jaar een vervolg.

Vandaag beginnen kijken, heb me al kriek gelachen 🤣 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Krikkie zei:

Vandaag beginnen kijken, heb me al kriek gelachen 🤣 

Los van de humor, hij doet het toch maar, boer worden en een boerderij runnen. Competente mensen rond hem ok, en hij de stuntel die stoten uithaalt, maar verdomme die vent kan ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Los van de humor, hij doet het toch maar, boer worden en een boerderij runnen. Competente mensen rond hem ok, en hij de stuntel die stoten uithaalt, maar verdomme die vent kan ondernemen.

Weet niet of hij zelf die dingen verzint of goede mensen rond hem heeft die die taak hebben 😄 blijft televisie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarckson's farm is echt een van de beste dingen die ik de laatste tijd gezien heb.

Richard Hammond's workshop is nu ook begonnen, en is ook niet slecht. Al had het voor mij nog iets meer over de auto's mogen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vind ik Harry's Farm toch een pak beter ! Clarckson, da's toch alleen maar voorgekauwde ik-breek-wat-kapot humor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkson's farm heb ik zelfs samen met mijn vrouw kunnen uitkijken en zelfs al had ze op voorhand vooroordelen over "die van Top Gear", ze moest toch toegeven dat hij het fantastisch kan brengen en geweldige humor heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Alexanderr zei:

Clarkson's farm heb ik zelfs samen met mijn vrouw kunnen uitkijken en zelfs al had ze op voorhand vooroordelen over "die van Top Gear", ze moest toch toegeven dat hij het fantastisch kan brengen en geweldige humor heeft. 

Mijn vrouw wil niet kijken, ook vooroordelen, al weet ik dat ze het ook geweldig zou vinden, WOMEN! 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid