Ga naar inhoud

The Grand Tour


kefkie

Aanbevolen berichten

Ben ik te pessimistisch, of begint er toch wat sleet te komen op het succesrecept? :oops:
Als ik dit vergelijk met de specials Bolivië-Chili, Patagonië, Vietnam, ... dan mankeerde ik bij deze iets waar ik m'n vinger niet op kan leggen.
Het verhaal was misschien te vergezocht, geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact hetzelfde gevoel. Helemaal geen straf om naar te kijken, bij momenten luidop gelachen, maar ... 't is allemaal veel te voorspelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, gTa said:

Is 'm de moeite, @ir_fuel? Ik kom jou per toeval tegen als seeder, ergens. :D  Op dit eigenste moment ben ik dus uwe seedbox wat extra upload aan 't voorzien.

LOL

Geen idee. Ik bekijk die dingen zelfs niet :lol: 

Ik heb een dat allemaal een aantal jaar geleden geautomatiseerd en dat loopt maar. Is toch een vaste prijs, en is goed voor de ratio :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, JanC zei:

Ben ik te pessimistisch, of begint er toch wat sleet te komen op het succesrecept? :oops:
Als ik dit vergelijk met de specials Bolivië-Chili, Patagonië, Vietnam, ... dan mankeerde ik bij deze iets waar ik m'n vinger niet op kan leggen.
Het verhaal was misschien te vergezocht, geen idee.

Wel. Heb hem gisterenavond ook bekeken, en het was leuk om ze terug bezig te zien, maar er mankeerde inderdaad iets. 

De Brexit verwijzingen waren wel leuk en de landschappen/auto's ook natuurlijk maar vond hun bootavontuur in Vietnam een stuk beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bekeken dit weekend.

Ik vond het ook wel leuk om ze bezig te zien... Alleen dat verhaal van de treasurehunt erachter was wat ver gezocht... 

Voor mij is gewoon simpel zoals vroeger: voila jullie zijn hier en je moet naar X en dat is zover weg. Heel dat schatverhaal erachter hoeft niet.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het amusant om te kijken, tot de laatste scene. 

Ze hadden precies geen zin om nog een einde te bedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het een heerlijke aflevering :)

Die schattenjacht tja... je moet er iets van lijn insteken natuurlijk. Enkel die laatste 10 min hoefden niet per sé maar toch één van de betere afleveringen sinds Mongolië.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal ook veel van zijn glans verloren.

Aflevering 1: een ganse fu**ing episode met boten??! WTF??

Aflevering 2: al een stuk beter, maar niets nieuws onder de zon hé. En als je dan voor mij iets nieuws kunt brengen is het de test van een nieuwe auto, eventueel op zijn Grand Tours verpakt. Maar nu? Dit is Reizen Waes met een megabudget he. Don't bother, no care.

Ik kijk alvast verder naar Top Gear, dat was dit seizoen wel weer quasi volledig mijn meug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Iedere keer wordt dat gevoel dat alles onderdeel is van het script een stukje sterker.
Seamen vond ik best goed, de twee afleveringen erna beduidend minder.
Ik vermoed dat het deels te verklaren is door het feit dat de specials geen specials meer zijn, want de ene volgt de andere op.
Hoe goed dat idee ook leek voor ze het omzetten in de werkelijkheid, eigenlijk viel het te verwachten dat het niet goed zou uitpakken. Overdaad schaadt.
Het zal nooit meer zo goed worden als de Bolivia special, mijn favoriet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abbon. ik vind nochtans dat die gasten echt wel wat kunnen. James May slaagt erin mij te laten kijken naar iemand die een gitaar ineenvijst bv :) Ik ben wel benieuwd naar Clarkson's Farm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Abbon. ik vind nochtans dat die gasten echt wel wat kunnen. James May slaagt erin mij te laten kijken naar iemand die een gitaar ineenvijst bv :) Ik ben wel benieuwd naar Clarkson's Farm.

May : ja, klopt, maar dat is zijn ander TV-werk.

Clarkson : dan denk ik dat je beter kijkt naar Harry's Farm.

Wat GT betreft : ik zag de preview van hun caravanuitstap en de voorspelbaarheid van het vol water zetten van de caravan van May droop er vanaf, vond ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid