Ga naar inhoud

Pond in vrijeval, overseas shoppen


thor

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Frekkel said:

De dalende trend zal zich nog wel effkes door zetten zeker?

Tijd om wat MX-5 spul te bestellen frekkelmans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je op de engelse bmw conf. dan de optie aanduiden "stuur links"? wat dat zal waarschijnlijk toch een meerprijs zijn?

en hoeveel moet je er nog bij rekenen voor invoering en dergelijke?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei tuscani:

kan je op de engelse bmw conf. dan de optie aanduiden "stuur links"? wat dat zal waarschijnlijk toch een meerprijs zijn?

en hoeveel moet je er nog bij rekenen voor invoering en dergelijke?

 

 

@Naish aan de kassa gevraagd.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, tuscani said:

kan je op de engelse bmw conf. dan de optie aanduiden "stuur links"? wat dat zal waarschijnlijk toch een meerprijs zijn?

en hoeveel moet je er nog bij rekenen voor invoering en dergelijke?

 

 

Nee, geen meerprijs.

0.10 euro of zo voor de douanezegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, bt. said:

Wordt het VAA dan ook gerekend op basis van de effectieve catalogusprijs omgekerend aan de dan geldende wisselkoersen? :ninja:

Wet zegt BE catalogusprijs zonder korting incl BTW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bt.:

Wordt het VAA dan ook gerekend op basis van de effectieve catalogusprijs omgekerend aan de dan geldende wisselkoersen? :ninja:

Nope, je moet in principe de BE waarde van die auto aangeven. Ook al is dat soms technisch niet mogelijk wegens verschillende mogelijkheden in opties en bepaalde opties daar gratis en standaard zijn en dergelijke. Dus wel een bron van discussie mogelijk :D

Makkelijkste is niets van facturen te tonen en je VAA te laten berekenen op je rentingwaarde die netto is :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij KBC kan dat wel...

Geen idee hoe dat geëvolueerd is. Ik weet dat het toen enkel daar mogelijk was en daarnaast weet ik ook niet hoe gemakkelijk het nog gaat voor UK bestellingen.

BMW ging altijd vlot en ging vorig jaar ook nog. 

Mercedes is al lang gestopt, Audi is ook lastiger en weet niet of het nog gaat. Porsche gaat ook nog, maar met de gekende kunstmatige vertraging ingebouwd en blokkering op nieuwe modellen. Jaguar gaat ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei ICM:

Wet zegt BE catalogusprijs zonder korting incl BTW.

Dat ging snel richting € 70k dacht ik

18 minuten geleden zei Naish:

Nope, je moet in principe de BE waarde van die auto aangeven. Ook al is dat soms technisch niet mogelijk wegens verschillende mogelijkheden in opties en bepaalde opties daar gratis en standaard zijn en dergelijke. Dus wel een bron van discussie mogelijk :D

Makkelijkste is niets van facturen te tonen en je VAA te laten berekenen op je rentingwaarde die netto is :ninja:

Mja, als je geen renting neemt is dat geen optie he.

Ergens moet dat toch mogelijk zijn om het factuurbedrag zonder korting als basis te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

kan je op de engelse bmw conf. dan de optie aanduiden "stuur links"? wat dat zal waarschijnlijk toch een meerprijs zijn?

en hoeveel moet je er nog bij rekenen voor invoering en dergelijke?

 

 

Invoerrechten, uit EU? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

kan je op de engelse bmw conf. dan de optie aanduiden "stuur links"? wat dat zal waarschijnlijk toch een meerprijs zijn?

en hoeveel moet je er nog bij rekenen voor invoering en dergelijke?

 

 

Efkes opletten. Stuur links op zich is geen kost. Maar dan durven ze er verplichte opties opgooien (of uitgooien) en dan komen ze met een andere prijs af.

 

Invoer is gewoon transport. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Porker:

Invoerrechten, uit EU? :unsure:

domme vraag idd. ik moet het zien zoals iets kopen via ebay in spanje bv. maar dat is meestal voor kleinere zaken, daarmee dat mijn euro niet direct viel.

maar ik zou wel denken dat je nog een administratieve last en kost hebt, om de wagen in belgie in te schrijven? ( keuring, andere documenten,...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ir_fuel:

NEIN

gewoon gaan halen in de uk, en je krijgt een zelfde roos papier mee voor nummerplaataanvraag en inschrijving? en je kan direct beginnen rijden

wist niet dat het zo gemakkelijk was. volvo XC90 T8 komt op 60K :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/renault/clio-v6

Waar ze hier op het vasteland al jaren +30K kosten voor de Phase 2, stonden ze daar steevast rond de 14-18K. Helaas de laatste 18 maanden een serieuze waardestijging gehad .. Spijtig :( Anders ging ik voor 15K een Phase 2 halen, die je zelfs met het stuur rechts hier kan verpatsen voor 25K

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, tuscani said:

gewoon gaan halen in de uk, en je krijgt een zelfde roos papier mee voor nummerplaataanvraag en inschrijving? en je kan direct beginnen rijden

wist niet dat het zo gemakkelijk was. volvo XC90 T8 komt op 60K :inlove:

Nee, geen roos papier. Rood en geel bij ons (V5).

Maar ge gaat met uwe gewone V5 naar de DIV in BE met uw CoC en ge schrijft in.

Ha ja, en ge gaat uw BTW in BE moeten betalen en in UK ofwel terugtrekken (indien betaald) of uw "deposit" die ge daarvoor gemaakt heb, gaat gecancelled worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, bertds said:

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/renault/clio-v6

Waar ze hier op het vasteland al jaren +30K kosten voor de Phase 2, stonden ze daar steevast rond de 14-18K. Helaas de laatste 18 maanden een serieuze waardestijging gehad .. Spijtig :( Anders ging ik voor 15K een Phase 2 halen, die je zelfs met het stuur rechts hier kan verpatsen voor 25K

Zijn een heel pak sportieve wagens die ginder een stuk goedkoper zijn, he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid