Ga naar inhoud

Pond in vrijeval, overseas shoppen


thor

Aanbevolen berichten

DAB zal er volledig doorkomen imo, ik vind het bizar dat nu nog maar de omschakeling wordt gepland, we zijn 2016 en luisteren nog steeds niet digitaal...

 

Sinds MY2017 zijn bij VW (in Belgie, of dit ook is voor andere landen of louter een keuze van de invoerder durf ik niet zeggen) alle uitgebreide radio's en dus ook alle navigaties standaard uitgerust met DAB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb internetradio in mijn E. Geen DAB standaard. Alleen is de gratis proefperiode afgelopen jammer genoeg. Als ze mobiele data nu nog eens een pak goedkoper maken is dat zowaar nog beter. Kan je overal je eigen zender luisteren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn C450 werkt DAB perfect. Slechts op een paar plaatsen kan de ontvangst even wegvallen, maar dat weegt niet op tegen de zoveel betere geluidskwaliteit.

Welke zenders beluister ik op DAB: Slam FM, Stad, Topradio, MNM, Q Music,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Carlito:

Huh?

Als ik me niet vergis heeft @RRD altijd DAB opstaan in zijn auto, en zijn er geen problemen.

Het zal wel aan u liggen :D

Je bedoelt aan de BMW garage dan? Lokaal werkt dat ja, begin het land door te rijden en de ontvangst valt geregeld weg :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dragonfly:

Je bedoelt aan de BMW garage dan? Lokaal werkt dat ja, begin het land door te rijden en de ontvangst valt geregeld weg :( 

Nog altijd niet opgelost ? Dat kan toch niet zijn . . . 

Normaal gezien zuiver overal dab buiten in de walen. Wanneer geen dab ter beschikking staat, zonder onderbreking naar fm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope nooit opgelost, heb er alleen een heleboel airco problemen bij gekregen na die software update.

Citaat

IK heb intussen een antwoord gekregen van ons technisch adviseur van BMW:
 
DAB is digital radio signaal.
 
Digitaal wil zeggen alles of niets.
Maw als de ontvangst niet ok is, is het niets.
FM krijg je geruis, DAB niets.
 
De DAB dekking in België is vandaag niet volledig tot zelfs nog niet toereikend.
De melding geen signaal betekent gewoon dat er geen dekking is op die plaats.
 
Hier kan niets aan gedaan worden, is geen probleem van de wagen, er is gewoon geen voldoende dekking in België voor DAB radio.
 
Ik vrees er dus voor een oplossing op te moment te kunnen aanbieden voor dit probleem.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid