Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Onvoorstelbaar wat een stijlbreuk.

Voor mij stond Bentley altijd een heel stuk boven Rolls, vanwege de sobere en ingetogen stijl. Dat had présence maar er was geen overdaad.

Als dit de trend is waarop ze verder gaan dan gaan ze een pak interesse verliezen.

En voor mij komt dan Rolls boven te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Vicious said:

Onvoorstelbaar wat een stijlbreuk.

Voor mij stond Bentley altijd een heel stuk boven Rolls, vanwege de sobere en ingetogen stijl. Dat had présence maar er was geen overdaad.

Als dit de trend is waarop ze verder gaan dan gaan ze een pak interesse verliezen.

En voor mij komt dan Rolls boven te staan.

Feit.

 

fat-joe-and-rolls-royce-phantom-gallery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei gTa:

Ik vind hem vooral zeer lelijk. Customers wanted the slightly more extravagant looks = de Russen wilden iets waarmee ze niet meteen naar Mansory moeten.

Ik stond op het punt te zeggen: andere velgen en achterspoiler eraf, en 't is in orde; maar ik heb me bedacht:

bentey-supersports-2017-2491.jpg?itok=bB

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Timo:

Met zo'n auto moet je om de dag tanken.

Goede klant van mij die met een Bentley rijdt, maakt steeds het mopje dat je hem niet volgetankt krijgt wanneer je de motor laat draaien.  Topketel overigens, een flying spur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Salokin said:

Goede klant van mij die met een Bentley rijdt, maakt steeds het mopje dat je hem niet volgetankt krijgt wanneer je de motor laat draaien.  Topketel overigens, een flying spur.

Lijkt mij dat je dat met elke auto voor hebt.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 29-3-2017 om 18:17 zei Tom Bentley:

Stel u gewoon voor dat ge daarmee casual uw kinderen aan de schoolpoort afzet. #DeefjeKnowz 

Nee, beter met zoiets aan komen bij je land- en tuinbouwmachine gozer, om daar je ouwe Husqvarna of Toro uit te rollen, nog helemaal vol oud gras en aarde. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iemand weet van een nieuwe Continental GT?

 

Dat ding stond klaar om de Eurotunnel in te rijden hier. Duidelijk langer, breder en lager dan het huidig model.

 

Die gasten hebben wel de grote verdwijntruuk toegepast want ze zijn nergens op dit treinstel te bespeuren :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid