Ga naar inhoud

BENTLEY Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

On 11/1/2017 at 8:33 PM, William Blake said:

Mulsanne rijdt ook niet zo wauw eigenlijk.

Ik heb er eergisteren nog eentje gezien, full black. Dat mag zo slecht rijden, tegen die looks kan weinig op. Sowieso al indrukwekkender dan een RR Ghost. Dus wat blijft er dan nog over. Een oude Phantom is het ook niet en de nieuwe is iets te kitscherig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Timo said:

Ik heb er eergisteren nog eentje gezien, full black. Dat mag zo slecht rijden, tegen die looks kan weinig op. Sowieso al indrukwekkender dan een RR Ghost. Dus wat blijft er dan nog over. Een oude Phantom is het ook niet en de nieuwe is iets te kitscherig. 

Alles van Rolls Royce in het BMW tijdperk (Phantom, (Drophead) Coupe, Ghost, Dawn, Wraith) >>>> Bentley op z'n best en eigenlijk alles gewoon.

blue Ghost

Over de nieuwste ben ik wel nog niet uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijke vergelijking, doe even sedan vs sedan.

De keren wanneer ik een Mulsanne zag vond ik het indrukwekkender dan een Ghost. Phantom en Coupe komt al enorm gedateerd over. 

Dawn >>> alles.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghost lijkt mij eerder een concurrent van de Flying Spur.... (al suggereert het prijskaartje misschien wel iets anders)

Als ik een Mulsanne zie passeren denk ik wauw. Als een Phantom passeert, en dan vooral de Drophead, schiet ik gewoon in de lach. 

Phantom 4 life baby :inlove:

Rolls Royce Phantom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
6 minutes ago, Vicious said:

:cry:

Bentley moet terug op zoek naar het noorden!

Arnage-Azure-Brooklands-era komt niet meer terug.

Continental GT is toch (heel) geslaagd?

En als ze ooit nog die EXP 10 Speed 6 gaan uitbrengen, wat toch de bedoeling was dacht ik, ziet de toekomst er toch heel rooskleurig uit. Zowel de coupe als de convertible zijn 2 van de mooiste concepts die ik al gezien heb. 

Het is vrij duidelijk dat ze het "Rolls Royce"-segment op de Europese markt opgegeven hebben, dus kan ik het ze nog wel vergeven. Aziaten/Zandnegers vinden dit geweldig vermoed ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Tom Bentley said:

Zandnegers

Doe eens normaal. 

Die grille ziet er niet uit. Wat ze met de Mulsanne hebben gedaan moeten ze ook niet met de rest doen. Bentley en RR mogen doen wat ze willen, het Aziatisch en Arabisch cliënteel koopt het toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tom Bentley zei:

Continental GT is toch (heel) geslaagd?

 

Ik ben nog niet overtuigd.

Vorige Continental was soberder, en voor mij geslaagder. De FS was voor mij de beste uit die reeks. 

Maar aan de Arnage-Azure-Brooklands kan weinig tippen voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid