Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 minuten geleden zei iRicky:

Wat zijn de Turbo velgen met lange tanden? Ik vind gewoon dat er onder een GT zilver een ietwat donkere velg moet. De Turbo velg vind ik daar te 'bleekjes' bij. De Porsche Exclusive velg vind ik mooi, de Sport Design velg zou ook nog een optie zijn, 

Quote van de dag

Geplaatst:
26 minutes ago, BWS said:

Quote van de dag

Ik heb echt geen idee wat dat betekent?  Turbo velgen met lange tanden...?

Geplaatst:
10 uur geleden zei BMWMB:

Neen. Maar wel zo'n zilvergrijze met die velgen, en dat vond ik razend knap. Maar, nogmaals, ik zou een 'full black' kiezen met dat 'kreide' interieur, carbon sierlijsten, en dan de turbo wielen.

Wat vind je van 'kreide' als buitenkleur?

2018-Porsche-Panamera-Sport-Turismo-rear

Totaal niet representatief voor de kleur in real life, dit ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden zei iRicky:

Ik heb echt geen idee wat dat betekent?  Turbo velgen met lange tanden...?

"Een keuze maken met lange tanden" is een uitdrukking (die niet echt klopt want normaal is het "eten met lange tanden") om duidelijk te maken dat het niet met volle overtuiging is :) 

Geplaatst:
10 minutes ago, Alexanderr said:

"Een keuze maken met lange tanden" is een uitdrukking (die niet echt klopt want normaal is het "eten met lange tanden") om duidelijk te maken dat het niet met volle overtuiging is :) 

Haha ik begreep het al niet, maar BWS is zo vriendelijk geweest om het mij uit te leggen. Ik vind die Porsche Exclusive velgen wel knap maar zo ontzettend duur :(. Zijn er verder nog 'donkere' alternatieven onder een GT zilver @Alexanderr

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Jokke_vlo:

Voila zonder @Alexanderr te zien heb ik zijn verkoopquota weer opgetrokken. 

Dat is niet goed hé, zo komt die nozem zeker zijn bureau niet meer uit :D 

Proficiat!! Hoe lang wachten?

Geplaatst:
1 uur geleden zei Jokke_vlo:

Proficiat!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Jokke_vlo said:

Proficiat Jokke. Nu wij nog. Probleem is de inruil van de 540i :(

Geplaatst:
1 minute ago, RRD said:

Jij bent degene die daar een probleem van maakt :P .

Het is maar hoe je het bekijkt :D 

Geplaatst:

@Alexanderr vragen ze zich daar nooot af hoe je het doet om auto's in andere provincies te verkopen zonder dat die mensen ook maar naar de toonzaal komen :D

Geplaatst:
28 minuten geleden zei Maverick:

@Alexanderr vragen ze zich daar nooot af hoe je het doet om auto's in andere provincies te verkopen zonder dat die mensen ook maar naar de toonzaal komen :D

Dat zijn allemaal van die snobs die naar zee komen en alleen een Porsche willen met een Porte-Plaque uit Cnoque natuurlijk!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
23 minutes ago, BWS said:

Dat zijn allemaal van die snobs die naar zee komen en alleen een Porsche willen met een Porte-Plaque uit Cnoque natuurlijk!

De onzen is daar eens uit onderhoud gekomen met een klever van PCK op de nummerplaathouder.

Pelde die wel niet af zeker na twee dagen :fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Proficiat Jokke. Nu wij nog. Probleem is de inruil van de 540i [emoji20]

Dat ding krijg je gemakkelijk verkocht.
Geplaatst:
1 uur geleden zei Maverick:

Neen (klinkt misschien raar) maar gebeurt courant. We doen heel veel telefonisch en per mail. Tegenwoordig weten de mensen wel wat ze kopen en is het niet per se noodzakelijk om zich naar hier te verplaatsen. @ir_fuel is hier ook nooit geweest bvb :) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

en hoe lang wachten?

Geplaatst:
3 hours ago, Alexanderr said:

Neen (klinkt misschien raar) maar gebeurt courant. We doen heel veel telefonisch en per mail. Tegenwoordig weten de mensen wel wat ze kopen en is het niet per se noodzakelijk om zich naar hier te verplaatsen. @ir_fuel is hier ook nooit geweest bvb :) 

Hoe is hij dan z'n auto komen halen?

Geplaatst:
Hoe is hij dan z'n auto komen halen?

Als ik mij niet vergis is die geleverd bij Bert ..

Sent from my iPad using Tapatalk
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
1 hour ago, wabe said:

Als ik mij niet vergis is die geleverd bij Bert ..

Sent from my iPad using Tapatalk

Da's hardcore.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid