Populair bericht Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 20 september 2017 Denk dat ik rond ben full black gangsta style it will be 11 Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 7 uur geleden zei Alexanderr: Da's marsala/crème bicolor Gek dat ge crème niet kunt krijgen met een andere kleur erbij (zwart, donkerblauw, ...). Marsala heeft nu immers in de buitenkleurpalet geen pendant, past met quasi niks goed samen, imo. Wat vind jij van marsala? Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 21 minuten geleden zei Jokke_vlo: Denk dat ik rond ben full black gangsta style it will be Tip: optie 'type-aanduiding in koetswerkkleur' nemen. Dan worden de letters 'Panamera 4' achteraan en 'e-hybrid' op de flanken zwart, maar blijft het onderliggende groengele randje wel. Best knap zo en een leuke match met de groengele remklauwen. Kar zou helemaal af worden als je binnenin dan ook nog de stikking in groengeel neemt ... maar dat kost wel een ferme duit. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Ik heb gekozen voor geen type aanduiding maar zou idd graag het flanklogo in koetswerk kleur hebben. Ne keer kijken met de verkoper hoe we dit best doen [emoji4] Ik zit nu al OVER budget, die stiksels gaan niet lukken (al zou sportdesign pakket weglaten de goede besparing zijn) optisch gaat dat quasi alleen een lichtjes andere voorbumper zijn Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 1 minuut geleden zei Jokke_vlo: Ik heb gekozen voor geen type aanduiding maar zou graag het flanklogo in koetswerk kleur hebben. Ne keer kijken met de verkoper hoe we dit best doen Als ge over de verkoper praat die ik vermoed, dan moet ge niet over "we" spreken als 't over zo'n dingen doen gaat. Dienen hed twiej linker, jong! Edit: plus, die komt zijn kot niet uit ... gade gij met uwe Panorama Sport Futurismo tot in zijn buroke rijden? 3 Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 46 minuten geleden zei gTa: Tip: optie 'type-aanduiding in koetswerkkleur' nemen. Dan worden de letters 'Panamera 4' achteraan en 'e-hybrid' op de flanken zwart, maar blijft het onderliggende groengele randje wel. Best knap zo en een leuke match met de groengele remklauwen. Kar zou helemaal af worden als je binnenin dan ook nog de stikking in groengeel neemt ... maar dat kost wel een ferme duit. Foto's van die logos Kun je zien in mijn pana topic stitching in acid green lukt bij mijn weten niet op een Pana. 1 Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Ha, nice, van die logoots. En van die stikking: mjah, wie dokt daar nu ook bijna 3k voor? Edit: ook weer consequent van Porsche: op het model waarvan je wél een e-hybrid hebt kan je de stikking in dezelfde kleur als de remklauwen niét krijgen, maar op de modellen waarvan je géén e-hybrid hebt kan je die stikking in e-hybrid kleur dan weer wél krijgen. Willen ze daarmee bekomen dat je, als je in je 911 met acid green stiksel rijdt, heimwee krijgt naar de Panabriehiephiep van je vrouw? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Er is nog geen witte rook. Ik zit vast met mijn geliefkoosde verkoper bij het punt vloermatten Morgen ne keer naar de Makro en Auto 5 of ik iets passend kan vinden Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Moest ik zo ne peet gelijk gij aan mijn buroke krijgen, ik bestel met opzet een set caouthouc matten bij en lever die kar dan daarmee af. En van krommen haas gebaren. 1 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Ik ben nog nooit aan Alexander zijn buro geweest ! Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Als hij daar nooit uit komt, moet het daar nogal ne nest zijn. Ik snap u, dus. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 2 hours ago, Jokke_vlo said: Denk dat ik rond ben full black gangsta style it will be You're welcome. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Het zijn toch zeer moeilijke keuzes vind ik hoor. Zoals al een paar keer aangehaald zijn er twee kleuren over bij ons. Agate grey en GT zilver. Bij Agate grey worden het sowieso de 911 turbo wielen. Bij de GT silver willen we het liefst zwart, maar dan is het nog niet duidelijk wat het knapste is. Zeker is wel dat er bij ons wel een Sport Design pack in het hoogglans op komt en waarschijnlijk ook die hoogglans zwarte LED matrix lampen. Dit zijn ook knappe velgen voor GT silver (tevens Een van de duurste denk ik) 2 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 Heel knap zo'n zilvergrijze, zonder chroom, en met deze velgen. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Tip : bekijk ze in het echt Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 Ik heb ze gezien in Frankfurt. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 Neen. Maar wel zo'n zilvergrijze met die velgen, en dat vond ik razend knap. Maar, nogmaals, ik zou een 'full black' kiezen met dat 'kreide' interieur, carbon sierlijsten, en dan de turbo wielen. Wat vind je van 'kreide' als buitenkleur? Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Ziet er uit als primer waarover ze de effectieve kleurlaag zijn vergeten zetten. Quote
Davidk 338 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Tis wel hip, Audis rijden ook allemaal rond in van die primer kleuren. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 De kleur van Audi's is donkerder, meer naar de kleur van een vuilzak. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Allebei schitterende combinaties. De bovenste is qua velgen en kleur wel een stuk duurder. Ej vraag mij af of het de meerprijs waard is. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Zilver ! Beide velgen zijn imo lelijk ! Als je dan toch moet kiezen: de turbo velg maar met lange tanden. Ik heb ook de minste erge weg gekozen Als je hiervoor after market gaat,snap ik dat. Quote
Davidk 338 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 1 hour ago, iRicky said: Ej vraag mij af of het de meerprijs waard is. Dat is een heel persoonlijke vraag, als het dat voor jou waard is moet je daarvoor gaan. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 33 minutes ago, Jokke_vlo said: Zilver ! Beide velgen zijn imo lelijk ! Als je dan toch moet kiezen: de turbo velg maar met lange tanden. Ik heb ook de minste erge weg gekozen Als je hiervoor after market gaat,snap ik dat. Wat zijn de Turbo velgen met lange tanden? Ik vind gewoon dat er onder een GT zilver een ietwat donkere velg moet. De Turbo velg vind ik daar te 'bleekjes' bij. De Porsche Exclusive velg vind ik mooi, de Sport Design velg zou ook nog een optie zijn, Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.