Alexanderr 36.223 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 4 uur geleden zei Jokke_vlo: @alexanderr Echt iets lelijks, zou dat bvb nooit nemen op een demowagen! 1 Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Allez, dus ne zwarten met zwart leder, zwarte velgen, zwarte logo's en zwarte PSE-tipkes. En gifgroene remklauwen, als accentje. 2 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Na de vleesmaffia hebben we nu de fietsmaffia Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 16 minuten geleden zei Brunault: Na de vleesmaffia hebben we nu de fietsmaffia Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ja, sinds die eerste groentjes geworden zijn moet er iémand de bink uithangen, newaar. 1 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Allez, dus ne zwarten met zwart leder, zwarte velgen, zwarte logo's en zwarte PSE-tipkes. [emoji3] En gifgroene remklauwen, als accentje.Boenk er op. Alexanderr beloofde me een bijpassende gouden ketting 2 Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 6 minuten geleden zei Jokke_vlo: Boenk er op. Alexanderr beloofde me een bijpassende gouden ketting Betere deal dan matjes, vriendschap! Goed onderhandeld! Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 "Geachte heer et mevrouw Wij danken u van harte voor de interesse die u onlangs betuigde voor een model uit het Porsche-gamma. We hebben het genoegen u als bijlage de details te bezorgen van de Porsche die exact aan uw wensen voldoet......." Een bestelbon op zijn "Cnocques" Mijn antwoord: Geachte Monsieur S, Deze bon klopt perfect en bij deze bevestig ik deze ook. Met meilleures groeten, Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Wat voor 'n stijve en onpersoonlijke non-taal is me dat zeg, in die mail. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Na de vleesmaffia hebben we nu de fietsmaffia Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkE-bike-maffia Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 8 hours ago, Alexanderr said: Echt iets lelijks, zou dat bvb nooit nemen op een demowagen! Dit is een 911 met die optie. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 22 september 2017 Auteur Geplaatst: 22 september 2017 Totaal niet representatief voor de kleur in real life, dit ...En hoe bedoel je dat dan? Lijkt de kleur op foto mooier, of net niet? Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Dit is hoe het er in het echt uitziet: Klein verschil met jouw foto ... Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Hroendlak es hroendlak, zei mien beurvrowwe, en ze skilderde eur hès. 3 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Het topic hier even doorgenomen en kan je toch enkel tot de conclusie komen dat er veel te veel opties/combinaties mogelijk zijn, waardoor je 'r een beetje zot van wordt.. Dat bepaalde aanpassingen extra moet kosten is mij ook niet duidelijk.. zoals bv die smoked achterlichten. Porsche is gewoon heel goed in geld uit onze zakken te kloppen [emoji24] Persoonlijk vond ik bv GT zilver de beste kleur maar die kost dan 4-5k extra terwijl die op andere modellen 'standaard' is ? Ik heb mijn config vrij basic proberen houden en zat aan 26k aan opties. Dan heb ik nog geeneens een achteruitrijcamera/panodak/keyless entry.. dingen die bijna standaard zijn op een golf van 20.000 euro.. Trouwens : de e-hybrid vermelding aan de buitenzijde willen ze in de garage niet verwijderen.. moet je nog zelf met een haardroger beginnen prutsen ? 1 Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 52 minuten geleden zei Germinal: Persoonlijk vond ik bv GT zilver de beste kleur maar die kost dan 4-5k extra terwijl die op andere modellen 'standaard' is ? Trouwens : de e-hybrid vermelding aan de buitenzijde willen ze in de garage niet verwijderen.. moet je nog zelf met een haardroger beginnen prutsen ? Wat betreft GT Silver; de auto's waarop GT Silver verkrijgbaar is als gewoon metallic kleur, worden gebouwd in Stuttgart - Zuffenhausen. De Panamera wordt gebouwd in Leipzig, samen met de Cayenne waarop GT Silver ook niet verkrijgbaar is. e-Hybrid kan er gewoon af maar je moet een papier aftekenen dat het op jouw vraag gebeurd is Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Dikke proficiat @Jokke_vlo! Alweer een prachtige wagen erbij op het forum. 1 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 1 uur geleden zei Germinal: Trouwens : de e-hybrid vermelding aan de buitenzijde willen ze in de garage niet verwijderen.. moet je nog zelf met een haardroger beginnen prutsen ? 'k Heb gelezen dat de vermelding er op moet staan voor de brandweer (of andere hulpdiensten) zodat die weten dat er een grote batterij in het voertuig zit. Eigenlijk vind ik dat maar een vreemde uitleg, maar kan wel verklaren waarom de garage het niet wil verwijderen (of je een papier moet tekenen). Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Dit is hoe het er in het echt uitziet: Klein verschil met jouw foto ...Dit is dus zeer mooiVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 3 uur geleden zei Framfy: 'k Heb gelezen dat de vermelding er op moet staan voor de brandweer (of andere hulpdiensten) zodat die weten dat er een grote batterij in het voertuig zit. Eigenlijk vind ik dat maar een vreemde uitleg, maar kan wel verklaren waarom de garage het niet wil verwijderen (of je een papier moet tekenen). Voor in het geval dat ze de wagen moeten "knippen". Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 7 hours ago, gTa said: Hroendlak es hroendlak, zei mien beurvrowwe, en ze skilderde eur hès. Quote
gTa 28.021 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 5 uur geleden zei Alexanderr: e-Hybrid kan er gewoon af maar je moet een papier aftekenen dat het op jouw vraag gebeurd is Veiligheidsredenen? (hulpdiensten moeten weten dat er high voltage in die kar aanwezig is) Edit: eerst gans 't topic lezen, gTa. 5 uur geleden zei Framfy: 'k Heb gelezen dat de vermelding er op moet staan voor de brandweer (of andere hulpdiensten) zodat die weten dat er een grote batterij in het voertuig zit. Eigenlijk vind ik dat maar een vreemde uitleg, maar kan wel verklaren waarom de garage het niet wil verwijderen (of je een papier moet tekenen). Dat dus, inderdaad. Quote
iRicky 299 Geplaatst: 25 september 2017 Geplaatst: 25 september 2017 Deze week de standaard LED lichten nog eens gezien in het echt. Die vallen eigenlijk wel goed mee om heel eerlijk te zijn (en zijn al volledig hoogglans zwart indien je geen PDS Plus neemt). Je kunt nu blijkbaar die Matrix lampen ook in het hoogglans zwart krijgen ipv het antraciet maar dan betaal je nog eens dik 500 euro extra en dat betekent toch een kostenpost van dik 2600 euro extra alleen voor die lichten. Voor dat geld heb je ook bijna de meerprijs van de kleur GT zilver gecovered en dan vind ik dat toch belangrijker dan die lichten. Inderdaad zeer vreemd dat je bij Porsche nog altijd moet bijbetalen voor zaken als dimmende buitenspiegels en comfort access. Comfort access is sowieso wel Een zeer dure optie (bijna 1200 euro als ik mij niet vergis). Krijg je daar nog iets speciaals voor? Of echt alleen keyless entry? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 25 september 2017 Geplaatst: 25 september 2017 47 minuten geleden zei iRicky: Deze week de standaard LED lichten nog eens gezien in het echt. Die vallen eigenlijk wel goed mee om heel eerlijk te zijn (en zijn al volledig hoogglans zwart indien je geen PDS Plus neemt). Je kunt nu blijkbaar die Matrix lampen ook in het hoogglans zwart krijgen ipv het antraciet maar dan betaal je nog eens dik 500 euro extra en dat betekent toch een kostenpost van dik 2600 euro extra alleen voor die lichten. Voor dat geld heb je ook bijna de meerprijs van de kleur GT zilver gecovered en dan vind ik dat toch belangrijker dan die lichten. Inderdaad zeer vreemd dat je bij Porsche nog altijd moet bijbetalen voor zaken als dimmende buitenspiegels en comfort access. Comfort access is sowieso wel Een zeer dure optie (bijna 1200 euro als ik mij niet vergis). Krijg je daar nog iets speciaals voor? Of echt alleen keyless entry? Volgens mij is dat een gewone keyless entry idd ! Die prijs voor een paar vloermatten al gezien? 1 Quote
ir_fuel 58.278 Geplaatst: 25 september 2017 Geplaatst: 25 september 2017 Ik heb destijds 500 euro betaald voor een achteruitrijcamera die je bij Aldi kan kopen voor 15 euro .... Quote
Alexanderr 36.223 Geplaatst: 25 september 2017 Geplaatst: 25 september 2017 Niet zo veel zeuren jongens ik wil m'n zwembad graag tegen 2018 laten leggen 5 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.