Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hahaha! Alexanderr! Maar het gaat er idd wel allemaal over.
@jokke_vlo heb jjj die matrix lampen genomen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei Jokke_vlo:

In breng u een vloermat bij de "opening"

:lolz: touché <_<

Geplaatst:
1 uur geleden zei iRicky:

Hahaha! Alexanderr! Maar het gaat er idd wel allemaal over.
@jokke_vlo heb jjj die matrix lampen genomen?

Neen, en terecht ;)

Geplaatst:
2 uur geleden zei Alexanderr:

Niet zo veel zeuren jongens ik wil m'n zwembad graag tegen 2018 laten leggen

Afgewerkt met gouden betegeling :) 

Geplaatst:
2 hours ago, Alexanderr said:

Neen, en terecht ;)

Ik vind dat echt een twijfelpunt als ik eerlijk ben. Als ze uit staan dan vind ik het verschil niet noemenswaardig. Wanneer ze ingeschakeld zijn vind ik de Matrix knapper. Er moet dan wel bij gezegd worden dat de Matrix lampen waarschijnlijk het knapst zijn wanneer je ze in het hoogglans zwart neemt. Ik heb hier nog geen foto van gezien overigens aangezien de zwarte matrix lampen pas vanaf november beschikbaar zullen zijn. Heb jij die wel al gezien Alexanderr?

Geplaatst:
1 minuut geleden zei iRicky:

Ik vind dat echt een twijfelpunt als ik eerlijk ben. Als ze uit staan dan vind ik het verschil niet noemenswaardig. Wanneer ze ingeschakeld zijn vind ik de Matrix knapper.

Je gaat ze dus nooit zelf zien op hun mooist? :D

Geplaatst:
Deze week de standaard LED lichten nog eens gezien in het echt. Die vallen eigenlijk wel goed mee om heel eerlijk te zijn (en zijn al volledig hoogglans zwart indien je geen PDS Plus neemt). Je kunt nu blijkbaar die Matrix lampen ook in het hoogglans zwart krijgen ipv het antraciet maar dan betaal je nog eens dik 500 euro extra en dat betekent toch een kostenpost van dik 2600 euro extra alleen voor die lichten. Voor dat geld heb je ook bijna de meerprijs van de kleur GT zilver gecovered en dan vind ik dat toch belangrijker dan die lichten. 

Inderdaad zeer vreemd dat je bij Porsche nog altijd moet bijbetalen voor zaken als dimmende buitenspiegels en comfort access. Comfort access is sowieso wel Een zeer dure optie (bijna 1200 euro als ik mij niet vergis). Krijg je daar nog iets speciaals voor? Of echt alleen keyless entry? 

Aan een buitenkleur heb je mijn inziens weinig.. dat hoort bij het louter esthetische en zijn zaken die die de prijs exuberant kunnen opdrijven.. zonder dar de rijervaring er beter van wordt. ik denk maar aan : smoked rear lights, sport design package, gt silver kleurtje , hoogglans zwart op de zijdeuren.. en je bent 12.000 euro verder.

Persoonlijk vind ik dan opties als matrix headlights veel nuttiger [emoji6] daar heb je nog iets aan als je veel s nachts rijdt.

Idealiter neem je gewoon alles wat je wil maar dan verdubbelen we de aankoopprijs ongeveer ;)

Keyless is volgens mij enkel de keyless entry en de achterklep openen met je voet..

Veel opties zijn op een macan trouwens stukken goedkoper dan de panamera en het zijn exact dezelfde opties [emoji4])

Ben het met je eens dat bepaalde opties echt wel tot de standaard-uitrusting zou moeten behoren omdat ze echt bijna niets kosten zoals keyless, ACC, achteruitrijcamera.. en/of dat het puur veiligheidsopties zijn... gelukkig is de motor in de prijs begrepen [emoji4]))

Geplaatst:

88da597842f003a3018b5c085c8d94d2.jpg

Toch is dat vulkaangrijs ook heel knap.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 uur geleden zei iRicky:

Ik vind dat echt een twijfelpunt als ik eerlijk ben. Als ze uit staan dan vind ik het verschil niet noemenswaardig. Wanneer ze ingeschakeld zijn vind ik de Matrix knapper. Er moet dan wel bij gezegd worden dat de Matrix lampen waarschijnlijk het knapst zijn wanneer je ze in het hoogglans zwart neemt. Ik heb hier nog geen foto van gezien overigens aangezien de zwarte matrix lampen pas vanaf november beschikbaar zullen zijn. Heb jij die wel al gezien Alexanderr?

Aangezien ze pas vanaf november beschikbaar zijn nog niet, neen :P 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uur geleden zei iRicky:

88da597842f003a3018b5c085c8d94d2.jpg

Toch is dat vulkaangrijs ook heel knap.

Ik ben er persoonlijk geen fan van. Met sportpakket en wielen in koetswerkkleur / zwart vind ik het OK, maar zou het nooit zelf nemen.

Geplaatst:
Op 21-9-2017 om 22:15 zei gTa:

Ja, sinds die eerste groentjes geworden zijn moet er iémand de bink uithangen, newaar.

een geluk dat jij er niet was, tijdens de rondleiding, of zijn machine was direct getest op waarheid. :ninja:

Geplaatst:

Ik zou enkel de Turbo S E-hybrid nemen...  en in PTS want anders is het maar een saaie boel...  :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nice, je kan die topmotor nu ook in de Sport Turismo krijgen. @Jokke_vlo zeddezeker dat ge de softe versie wilt? :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb het nog niet durven voorstellen maar als ik mijn zwembad in 2018 af wil is het voor @Jokke_vlo zeker een te bewandelen piste

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 21-9-2017 om 11:43 zei Jokke_vlo:

Voila zonder @Alexanderr te zien heb ik zijn verkoopquota weer opgetrokken. 

Proficiat Jokke!!... laat het aftellen maar beginnen :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik heb het nog niet durven voorstellen maar als ik mijn zwembad in 2018 af wil is het voor [mention=173]Jokke_vlo[/mention] zeker een te bewandelen piste

Rofl typische Porsche verkoper. Een pan hybride is zoiets als een Polo in de VW garage.

Zo een klanten mogen nog niet in de buro van de verkoper komen
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
10 uur geleden zei Jokke_vlo:

Rofl typische Porsche verkoper. Een pan hybride is zoiets als een Polo in de VW garage.

En aangezien hij er zelf nooit uitkomt wordt het dan lastig.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Is de polo niet zowat de goedkoopste VW ?
Geplaatst:

Geen photoshop of "best shot", maar gewoon met de GSM.

Meteen duidelijk waarom ik agate liet vallen, zo komt het me ook over irl. Veel te oubollig imo.....

agate.jpg

black1.jpg

Geplaatst:
3 uur geleden zei Jeroen_M5:

Knap

Een kennis ondernemer hier uit het dorp heeft deze kleur gekozen op zijn Turbo  Hybrid, wel geen Sport Turismo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid