Ga naar inhoud

Audi RS3 limousine


fuxhound

Aanbevolen berichten

Citaat

We kunnen de RS3 met kont eindelijk eens goed bekijken.

 

Audi heeft met de RS3 Limousine een skitterende sedan in handen. We hebben al een tijdje geleden afscheid moeten nemen van de Limousine-uitvoeringen van de RS4 en de RS6. Het is daarom cool om weer eens een quattro GmbH-product in een sedan sausje te zien.

Net als zijn broer zonder kont heeft de RS3 Limousine een 400 pk sterke vijfcilinder onder de kap. De droge cijfers zijn wel bekend: 4,1 naar de 100, 480 Nm aan koppel en een begrensde top van 250 km/u. Vink het Dynamic Plus Package aan op de optielijst en de Audi knalt door tot 280 km/u.

In de Franse hoofdstad heeft Audi een blauwe RS3 Limousine meegenomen. Een leuk kleurtje, al zal het merendeel vermoedelijk kiezen voor vuilniszakkengrijs.

http://www.autoblog.nl/nieuws/zo-dik-is-de-rs3-limousine-in-het-echt-91580

Audi-q5-0001.jpg

Audi-q5-0002.jpg

Audi-q5-0005.jpg

Audi-q5-0006.jpg

Audi-q5-0008.jpg

Audi-q5-0012.jpg

Audi-q5-0013.jpg

Audi-q5-0015.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/4/2016 at 9:13 PM, JanC said:

Dat was te verwachten na de Sportback.

Dit tegen een M3 wordt inderdaad nipt, tot 100 mag die het alvast afleggen. 

Als je ze cijfermatig gaat vergelijken, zal een M3 inderdaad altijd een klein tikkelke "beter" zijn.

Maar ik wil het prijsverschil zien. Leven nl. in een reële wereld. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4 October 2016 at 0:43 PM, Thebiemerke said:

Knappe wagen maar jammer genoeg hebben de brede heupen van de concept het niet gehaald :(

IMG_9164.JPG

IMG_9171.JPG

Had idd de dikke wielkasten à la RS6 kunnen gebruiken. Maar dan was het echt quasi een RS4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, ICM said:

Had idd de dikke wielkasten à la RS6 kunnen gebruiken. Maar dan was het echt quasi een RS4.

Als ze zoals de vorige RS4 hem enkel in Avant uitbrengen, is dit wel een beetje de surrogaat RS4 Sedan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Phil said:

Als ze zoals de vorige RS4 hem enkel in Avant uitbrengen, is dit wel een beetje de surrogaat RS4 Sedan.

idd, maar gekrompen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en visueel toch een stuk minder imposant dan een M3 berline. Hij mist inderdaad de dikke wielkassen en de velgen met wat diepte, à la RS4/RS6. Ik vind de A3 berline ook 'n erg knappe auto in de gewone versies, maar deze RS3-versie kon wat mij betreft een pak meer sex appeal gebruiken (wat de RS4 en de RS6 wel hebben - met overvloed). 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid