Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In die tijd was ik nogal gek bezig met Individual, ik was daar zot van. Ik herinner me nog dat ik boos was op BMW dat ze een Individual-kleur in het gewone gamma hadden geduwd. :D  :lol: 

Geplaatst:

Op welke early 90's auto's kon je dat krijgen dan? En heb je daar foto's van? Ik meen het ooit op een Z3 QP te hebben gezien, maar verder kom ik niet.

Mijn Z3 QP was ook carbonzwart, maar nadien gespoten in die kleur.

Geplaatst:

Enkel via BMW Individual. Ik heb kleurkaarten van Individual die duidelijk van voor de release van de E39 M5 zijn, waar carbonzwart op staat. De enige auto die ik me kan herinneren die door BMW in een catalogus op foto is gezet in die kleur, is een E38 '7 pre-facelift.

Geplaatst:

Hier in Saalbach al een aantal tegenkomen. Deze staat hier in de garage :)

IMG_0092.JPG

IMG_0093.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Hier in Saalbach al een aantal tegenkomen. Deze staat hier in de garage [emoji4]

IMG_0092.JPG
IMG_0093.JPG

Iemand enig idee hoe het kan dat bovenstaande auto zwarte eindpijpen heeft? Vind dat echt een heel stuk knapper!
Geplaatst:
52 minutes ago, iRicky said:

Iemand enig idee hoe het kan dat bovenstaande auto zwarte eindpijpen heeft? Vind dat echt een heel stuk knapper!

Sportline.

Normaal gezien zal je die endtips wel apart kunnen bestellen.

Geplaatst:

Hoogglans shadowline?

Geplaatst:
10 uur geleden zei BMWMB:

Ik vind deze velg nog steeds de mooiste OEM velg die ik onder de G30 al heb gezien.

2018-BMW-M550i-xDrive-side-profile.jpg

Inderdaad een heel knappe velg.

Als ze daar nu iets of wa deftige band rond trekken zijn de wielkasten optisch mooier gevuld en lijkt die ketel niet meer op ne tjoener die geen geld meer had voor een deftige verlaging. :mellow:

Geplaatst:
Sportline.
Normaal gezien zal je die endtips wel apart kunnen bestellen.

Ja dat gaan we ook zeker doen. Dus niet optioneel af fabriek met M pack te verkrijgen?
Geplaatst:
22 uur geleden zei gTa:

Kan je die stelling onderbouwen?

Geen m pack

IMG_0285.jpg

M pack

IMG_2281.jpg

Geplaatst:
1 hour ago, iRicky said:

Ja dat gaan we ook zeker doen. Dus niet optioneel af fabriek met M pack te verkrijgen?

Nope.

Geplaatst:

Zorgwekkend dat je het merkt, net een aantal mails gestuurd in een formele context.

Geplaatst:

Deze kleur komt ook beschikbaar als Individual kleur op de 5. Op foto, en zeker de renderings, lijkt het wit, maar dat is het zeker niet. Daarnet er eens een wit papier tegengehouden om te laten zien dat het donkerder is. Ik vind het een zalige kleur.

08e965fdac1fa18a68c5145240b11c9f.jpg

Geplaatst:
7abdda06550dc367562dd46568e2b2f5.jpg

Hoe verschilt dit eigenlijk van ivory white. Op het eerste zicht geen mega groot verschil..

Nog beter leder ook?
Geplaatst:

Hier nog een foto in een X5. Bij de 5 gaat dat ook zo zijn met onderkant dashboard in leder. Wel zal de bovenkant van het dashboard zwart leder zijn. :inlove:
6b95aae35795d58a99d15991c66d7809.jpg

Geplaatst:

Two-tone leder boven de sierlijsten is ongelooflijk mooi. Die lijnen waren me zelfs nog niet opgevallen. 

Geplaatst:

Ik vind het wel enorm spijtig dat BMW in zijn huidige modellen de analoge wijzers heeft laten vallen, al hebben ze er wel langer aan vastgehouden dan de meeste in hun klasse. Had er altijd het gevoel bij dat al die technologie leuk en wel is, maar als het over rijden ging, was het no-nonsense. Die Audi Virtual Cockpit lijkt mij bv enorm desoriënterend en rommelig. Dan is een uitstekende head-up display van veel grotere waarde. 

Geplaatst:
Ik vind het wel enorm spijtig dat BMW in zijn huidige modellen de analoge wijzers heeft laten vallen, al hebben ze er wel langer aan vastgehouden dan de meeste in hun klasse. Had er altijd het gevoel bij dat al die technologie leuk en wel is, maar als het over rijden ging, was het no-nonsense. Die Audi Virtual Cockpit lijkt mij bv enorm desoriënterend en rommelig. Dan is een uitstekende head-up display van veel grotere waarde. 

Er zit een groot verschil tussen uitstekend en uitstekende [emoji23]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is het niet uitsteakend?

Geplaatst:
Is het niet uitsteakend?

[emoji23][emoji23]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid