Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Ik denk dat deze voor mij perfectie is, "green over tan" G-Klasse. 
Twijfelend over getinte ruiten achteraan of niet (zeker met standaard golfclubs in de koffer) maar wow.

Nu de lotto nog winnen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik denk dat deze voor mij perfectie is, "green over tan" G-Klasse. 
Twijfelend over getinte ruiten achteraan of niet (zeker met standaard golfclubs in de koffer) maar wow.

Nu de lotto nog winnen.

Zet maar af! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Ik denk dat deze voor mij perfectie is, "green over tan" G-Klasse. 
Twijfelend over getinte ruiten achteraan of niet (zeker met standaard golfclubs in de koffer) maar wow.

Nu de lotto nog winnen.

Helemaal akkoord met je kleurkeuze. 

Ook aangeven dat het geen AMG moet zijn, maar nog gewoon een echte G.

Vraag is: waarom moet je de lotto winnen? Jij had toch al een G? Waarom verkocht je die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, The Swede zei:

Ook aangeven dat het geen AMG moet zijn, maar nog gewoon een echte G.

Ik zou ze beiden eens moeten rijden, in de hypothetische situatie dat ik het kan betalen, om het verschil te voelen maar ik MOET zeker geen AMG in een G.
Voorlopig zie ik de meerwaarde niet tegen bv. een 500 of zelfs een diesel (wat in die carrosserievorm geen straf hoeft te zijn).

21 minuten geleden, The Swede zei:

Vraag is: waarom moet je de lotto winnen?

Omdat ik geen 125k heb liggen.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360810536&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES&vc=Car

21 minuten geleden, The Swede zei:

Jij had toch al een G? Waarom verkocht je die?

Mijn G met deze generatie vergelijken is als een Golf I met een Golf VIII vergelijken. Ja dat heeft dezelfde fabrikant en dezelfde modelnaam maar daar stoppen de gelijkenissen.

Reden voor verkoop was voornamelijk: bruikbaarheid, verbruik, kosten, LEZ, vermogen, ...

Om te duiden: dat was een 240GD, de lichtste motor in de W460.
Fabrieksaf had dat een 70-80pk, gelinkt aan een manuele 4-bak en een topsnelheid van 120-130 km/u.

Heb er toen 7 jaar mee gereden en voor dezelfde prijs verkocht en heeft toen plaats gemaakt voor een CLK (waar mijn vader nog steeds mee rond bolt).
Er staan hier al foto's op het forum van de nieuwe eigenaar die de G een respray etc. heeft gegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Ik zou ze beiden eens moeten rijden, in de hypothetische situatie dat ik het kan betalen, om het verschil te voelen maar ik MOET zeker geen AMG in een G.
Voorlopig zie ik de meerwaarde niet tegen bv. een 500 of zelfs een diesel (wat in die carrosserievorm geen straf hoeft te zijn).

Omdat ik geen 125k heb liggen.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360810536&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES&vc=Car

Mijn G met deze generatie vergelijken is als een Golf I met een Golf VIII vergelijken. Ja dat heeft dezelfde fabrikant en dezelfde modelnaam maar daar stoppen de gelijkenissen.

Reden voor verkoop was voornamelijk: bruikbaarheid, verbruik, kosten, LEZ, vermogen, ...

Om te duiden: dat was een 240GD, de lichtste motor in de W460.
Fabrieksaf had dat een 70-80pk, gelinkt aan een manuele 4-bak en een topsnelheid van 120-130 km/u.

Heb er toen 7 jaar mee gereden en voor dezelfde prijs verkocht en heeft toen plaats gemaakt voor een CLK (waar mijn vader nog steeds mee rond bolt).
Er staan hier al foto's op het forum van de nieuwe eigenaar die de G een respray etc. heeft gegeven.

 

Ik zag die fotos inderdaad. Vraag is of je geen spijt hebt die verkocht te hebben eerder dan te houden als "hobby wagen". 

Ik had het "geluk" met de G63 te kunnen rijden van mijn madame haar beste vriendin toe ze hier was. De motor is uiteraard een prachtding, maar komt het tot zijn recht in zo een auto of heb je het nodig? Dat gevoel had ik niet. Je hebt in die wagen gewoon een rustige, koppelrijke, motor nodig. De sportieve kant van de AMG is niet nodig.

Me die velgen, uitlaat die er kwetsbaar onderhangt etc, kan je bovendien de wagen niet meer echt als terreinwagen gebruiken. 

Daarnaast is er de vraag of deze wagen echt nog een waarde toevoegt. Ik denk ook wel es dat, moest ik het geld ervoor hebben, ik een G400d of G500 zou bestellen. Maar ik zie niet in welk gebruik die het verschil gaat maken met bvb een GLS of een Range (beiden ook erg capabele voertuigen om eens een bergpas op te kruipen of een zware aanhanger te slepen).
Zit je in de bosbouw, dan misschien. Maar dan wil je een oude korte G die zo naakt mogelijk is aan de buitenkant. Geen nieuwe LWB van 180'000 euro. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Polygoon zei:

Ondanks dat velen een green over tan wagen niet (meer) zo knap vinden:

Jawel, zeer zeker wél, alleen vind ik 't kak dat 't nu zo'n mode is daarvan. En zeker als je dan nog eens (zoals bmwmb ook begint te doen) begint te spreken over 'green over tan', raaaagh. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gTa zei:

Jawel, zeer zeker wél, alleen vind ik 't kak dat 't nu zo'n mode is daarvan. En zeker als je dan nog eens (zoals bmwmb ook begint te doen) begint te spreken over 'green over tan', raaaagh. :D 

Gruun mè een bijsh interieur! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Polygoon zei:

Gruun mè een bijsh interieur! 

Ik herinner me dat je de Z3 in 't begin (pre-LCI) kon krijgen met een volledig beige interieur (matten, panelen, dashboard, enz; enkel 't stuur was zwart) en de lederen bekleding van de zetels en de inzetpanelen in de deuren was groen. Machtig ❤️ met donkergroene buitenkleur. Altijd enorm fan geweest van die combo.

Effe foto zoeken.

Gevonden. :noparty:  Mega-overbelicht, 't ziet er schijtelelijk uit :lolz: 

BMW Z3 Roadster 1.8i

Hier een retrim versie (non OEM) op de sportzetels, incl stuurvelg. Niet overbelicht, dus dat geeft al iets beter weer hoe het wérkelijk was :D 

Leather interior: re-upholstering "M" seats, door panels [BMW Z3 "M"]

 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Jawel, zeer zeker wél, alleen vind ik 't kak dat 't nu zo'n mode is daarvan. En zeker als je dan nog eens (zoals bmwmb ook begint te doen) begint te spreken over 'green over tan', raaaagh. :D 

Even voor u vertalen: Grün mit beige Innenausstattung. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Polygoon zei:

Ik zou ze beiden eens moeten rijden, in de hypothetische situatie dat ik het kan betalen, om het verschil te voelen maar ik MOET zeker geen AMG in een G.
Voorlopig zie ik de meerwaarde niet tegen bv. een 500 of zelfs een diesel (wat in die carrosserievorm geen straf hoeft te zijn).

Omdat ik geen 125k heb liggen.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=360810536&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES&vc=Car

Mijn G met deze generatie vergelijken is als een Golf I met een Golf VIII vergelijken. Ja dat heeft dezelfde fabrikant en dezelfde modelnaam maar daar stoppen de gelijkenissen.

Reden voor verkoop was voornamelijk: bruikbaarheid, verbruik, kosten, LEZ, vermogen, ...

Om te duiden: dat was een 240GD, de lichtste motor in de W460.
Fabrieksaf had dat een 70-80pk, gelinkt aan een manuele 4-bak en een topsnelheid van 120-130 km/u.

Heb er toen 7 jaar mee gereden en voor dezelfde prijs verkocht en heeft toen plaats gemaakt voor een CLK (waar mijn vader nog steeds mee rond bolt).
Er staan hier al foto's op het forum van de nieuwe eigenaar die de G een respray etc. heeft gegeven.

 

Moest ik een nieuwe kopen zou het een G500 zijn, AMG moet voor mij niet, alleen maar duurder als er iets aan de motor is. 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dieven jatten in 30 seconden de sensoren van Fanny's auto: ‘Je hebt er een hoop ellende van’

Het is weer raak, zucht de Mijdrechtse Fanny Meijer, als zij naar de grille van haar Mercedes-Benz kijkt. De sensoren in het logo van de auto zijn gestolen. Dieven hebben het in De Ronde Venen de laatste tijd vooral voorzien op deze ‘adaptieve cruisecontrolsystemen’.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kameraad heeft dat gehad op zijn Audi; instappen, foutmelding op zijn night vision, systeem uit de voorbumper gestolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/2/2023 om 18:09, Krikkie zei:

Moest ik een nieuwe kopen zou het een G500 zijn, AMG moet voor mij niet, alleen maar duurder als er iets aan de motor is. 😙

Ik zou denk ik nog altijd de diesel verkiezen in de G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2023 om 18:05, abtler zei:

Kameraad heeft dat gehad op zijn Audi; instappen, foutmelding op zijn night vision, systeem uit de voorbumper gestolen.

Toeval wil dat ik net vandaag een nieuwe mercedes zie rijden zonder ster in zijn rooster. zelfde verhaal waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag vorige week een offerte voor een Vito die moet vervangen worden van een vd gasten. 4j oud. Met fleetkorting en al eraf is deze wagen zomaar 31% duurder geworden tov 2019!!! 🙃🙃 Hallooow

Iemand een goed adres in Polen of Italie? Ik overweeg sterk om ergens goedkoper in buitenland te gaan inkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid