Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

On 7/23/2023 at 3:41 PM, tuscani said:

Dus idd hoger segment concentreren en geen kleine modellen of break meer?

Grote veranderingen dan toch.

Dat was toch al even bekend, dat al die FWD modellen eruit gingen. Volgens mij verdienen ze geen hol op die auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Kartfreak said:

C T-model is RWD.

Ik heb het over de A en B.

En dat ze breaks eruit halen lijkt me logisch. Niemand wil nog een break, ze willen allemaal een SUV.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/7/2023 om 21:55, Luv4DLM zei:

Heerlijk met die Thule koffer nog eens op het dak. 

PXL_20230721_123247338~2.jpg

Populaire kleur precies, deze gespot aan ons hotel in Tirol.

PXL_20230730_140319376.MP.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizarre ombouw vertrokken van een diesel, en dashboard enkel kmteller aanpassen en geen toerenteller installeren.

Hout is ook te donker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

V12-logootje had niet gemoeten.

 

In München zag ik zo een VIP-busje te koop staan.  Een lange v300d, Brabus-goodies aan de buitenkant, dikke vliegtuigstoelen achteraan, overal schermen,...  vraagprijs was de ronde 210.000 euro.  Voor een V300d - dit hier is dan nog een V12😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat niet, is dat OEM, zo'n Maybach V-klasse? Met V12 dan nog?!? Lijkt me toch sterk...

Wel dik. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb laatst op Discovery es een paar afleveringen gezien van zo pippo's die de Lucky few nen Dikken otto verkochten, daar waren die Maybach-bussen de nieuwe hype. Als opvolger van de G AMG's. Want zo ne G heeft iedereen. 🤔🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Ik ken dat niet, is dat OEM, zo'n Maybach V-klasse? Met V12 dan nog?!? Lijkt me toch sterk...

Wel dik. :D 

Enkel 4 cilinder diesel, spijtig genoeg... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
image
image
image
image
image

Mercedes-Benz Concept CLA Class, 2023. A new production prototype for the next generation entry level A-class has been presented at the iAA Munich Motor Show. The all electric saloon features a new drivetrain with range of more than 750 kilometres (466 miles) and rapid charging of up to 400 kilometres (248 miles) in 15 minutes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/9/2023 om 12:38, Soul zei:
image
image
image
image
image

Mercedes-Benz Concept CLA Class, 2023. A new production prototype for the next generation entry level A-class has been presented at the iAA Munich Motor Show. The all electric saloon features a new drivetrain with range of more than 750 kilometres (466 miles) and rapid charging of up to 400 kilometres (248 miles) in 15 minutes

Deze ziet er beter uit dan de voorgestelde bmw maar wat is eigenlijk de voorkant?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 14/8/2023 om 15:43, Joske zei:

Heb laatst op Discovery es een paar afleveringen gezien van zo pippo's die de Lucky few nen Dikken otto verkochten, daar waren die Maybach-bussen de nieuwe hype. Als opvolger van de G AMG's. Want zo ne G heeft iedereen. 🤔🤣

Ook gezien.  Wat een kakvolk was dat zeg. :D

die vrouw die telkens een andere kleur G wou, en waar hij eerst met een camionette afkwam.  :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid