Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
10 minuten geleden, gewoon ik zei:

Je moet dat in de tijdsgeest zien.

Dan weet je dat smaakloos van alle tijden is.

Jaren '90 waren nog erger 🙂 , al die tupperware bodykits. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 22/12/2022 om 18:07, Ugeken zei:

Als ik dat goed lees ... is dat geen officieel mbusa product maar een ombouw door eoa (third party) ombouwer?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat de V-klasse in zijn geheel niet verdeeld werd in de VS. Maar voor een zak dukaten kan je wel wat gedaan krijgen. Ik zou er niks van verschieten mocht Mansory ook zoiets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maaher zei:

Ik dacht dat de V-klasse in zijn geheel niet verdeeld werd in de VS. Maar voor een zak dukaten kan je wel wat gedaan krijgen. Ik zou er niks van verschieten mocht Mansory ook zoiets doen.

Vito people carrier wel, die heet in NA "Metris" :  https://www.mbvans.com/en/metris/passenger-van

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/15/2023 at 7:41 PM, gTa said:

Als ik dat goed lees ... is dat geen officieel mbusa product maar een ombouw door eoa (third party) ombouwer?

 

om precies te zijn:

Verantwortlich für die Maybach-Transformation ist die in Costa Mesa ansässige Firma "Bespoke Upholstery and Restoration".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

om precies te zijn:

Verantwortlich für die Maybach-Transformation ist die in Costa Mesa ansässige Firma "Bespoke Upholstery and Restoration".

Ja awel dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het lijkt dat de nieuwe E-klasse Estate de laatste der stationwagens wordt voor Mercedes.

Mercedes is misschien niet zo onlosmakelijk verbonden met stationwagens als Audi of Volvo dat is, maar ook Das Haus doet al sinds de jaren ’70 aan Estates en Wagons. Bovendien hebben ze een groter assortiment aan stations gehad dan welk ander merk ook.

 

Mercedes is al een tijdje bezig om de bezem te halen door het gamma. Dit heeft al een stationwagon de kop gekost: de CLS Shooting Brake. De Duitsers willen echter nog veel meer gaan schrappen. Sterker nog: ze zijn van plan om überhaupt te stoppen met stationwagens.

 

Nein! Nieuwe E Estate wordt de laatste Mercedes-stationwagen - Autoblog.nl

  • Whut?! 1
  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid