Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Heb hier nog en lade opengetrokken met wat oude literatuur. Kan er een wekelijkse rubriek van maken….😀

voor de liefhebbers van de 2.6. De doorsnede op een originele fiche uit 1984. Heb er zo een hele pak van de w 124. Wil ze gerust eens scannen voor de liefhebbers

90BBCB96-800F-42E5-A115-549C01B19B22.jpeg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/8/2022 om 21:48, saabi zei:

Teruggevonden bij de opkuis….prijslijst van 89

418DC66A-120E-481A-9E49-066371A18D31.jpeg

A5B0B7AF-D133-41B0-A16C-368F1E54100C.jpeg

Maf dat dealers toen hun eigen prijslijsten lieten typen (een paar dagen werk voor Josiane, totdat het helemaal goed zat qua uitlijning en zo).

Hier hebben de 't foutje bij de 300TDT4m zo gelaten, de paar dagen waren om en Josiane moest dringend naar het copycenter in Brugge (Roeselare had dat toen nog niet) om de lijst te laten stencillen op 500 exemplaren. :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/8/2022 om 15:10, gewoon ik zei:

 

grappig hoe je die auto's ziet vervuilen in het filmpje

Zalig ❤️

En dat waren speciale Gulli'kes zonder gaatjes, precies. Remmen zullen niet echt veel koeling nodig gehad hebben :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Zalig ❤️

En dat waren speciale Gulli'kes zonder gaatjes, precies. Remmen zullen niet echt veel koeling nodig gehad hebben :D 

Veel geremd hebben ze ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gewoon ik zei:

Veel geremd hebben ze ook niet.

ah ja nee hé, den bocht bleef maar duren, seg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/8/2022 om 21:35, Krikkie zei:

Moet saai geweest zijn :D

Dik 8 dagen dezelfde rondjes draaien, vollegaas, nauwelijks moeten sturen. Pokkesaai. Goed dat het samengevat is in een korte Youtube-video. 🙂  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Affirmatief ❤️

Opgroeien met vergelijkende tests tussen W124 500E en E34 M5 3.5, met de blauwe katern van de AutoGids, in tijden waarin in de optielijst van de Porsches 911 een optie stond van ca. 1/4e van de basisprijs van de auto (turbo look) en eentje van ca. 3/4e van de basisprijs van de auto (speedster ombouw). Tijden waarin er nog ruimte was op de wegen en er echt een rangorde bestond: dikke naftes waren de enigste die konden versnéllen op de steile klimmen van de Franse autoroutes... al de rest moest opzij.

#zagenoverhoevroegerallesbeterwas

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat mijn pa de film Road House gezien in de jaren stillekes moest hij ook zo'n 560 SEC, en zo geschiedde. Een week later eentje in DE gaan halen, ook zo'n lichte blauwe minus de mottige chroom velgen van die uit de film.

Was zoals deze, maar dan met die AMG monoblok velgen erop.

Lot 352 - 1989 Mercedes-Benz 560 SEC

Die uit de film

image.jpeg.b75ea5bc64e33be8be2cee86512dfe29.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid