Krikkie 7.153 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Dit is nog wel nice, eigenlijk, als non-AMG-pack'er: Hoe ziet een non-M-Pack X5 er uit op de dikste wielen? Effe zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 6 minuten geleden, gTa zei: Hoe ziet een non-M-Pack X5 er uit op de dikste wielen? Effe zoeken. Ja, best dik ook nog: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.153 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Persoonlijk zou ik de GLE boven de X5 verkiezen, ik ga niet zeggen dat hij beter rijdt maar een mb heeft toch altijd iets meer klasse vind ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.210 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Meer karakter vooral in deze generatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.373 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 IRL is dat een machtige bak 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 1 uur terug, flupke73 zei: IRL is dat een machtige bak Idd, waar de vorige x5 dik op zijn gat stond, is de huidige dat kwijt en is het bij Mercedes net omgekeerd. Die staat nu veel breder dan de vorige. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Video's zitten bekijken van de GLE en GLS met e-Active Airmatic dink. Bounce mode is lachen Zou wel graag extended warranty kopen voor de ingeschatte eigendomsperiode en geschat kilometeraantal. Als dat iets is zoals EBC ea (vernuftige uitvindingen met niet te miskennen voordelen ... maar fragiel en belachelijk duur om te laten herstellen) dan zou ik de repairs daarvan toch niet willen bekostigen uit eigen zak. Trouwens: valt echt wel op hoe "pover" de GLS is binnenin, qua materiaal- en afwerkingskwaliteit. Een X7 heeft op (diverse) andere punten z'n nadelen, maar steek de X7 in 't full nappaleder en dat is binnenin wel luxeklasse qua Anmutung ... not so much bij de GLS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.153 Geplaatst: 6 oktober 2019 Delen Geplaatst: 6 oktober 2019 Bounce mode kan wel helpen als je ergens vast steekt, maar wie gaat tegenwoordig met zijn MB suv de modder in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.160 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 Op 6/10/2019 om 14:13, tuscani zei: Idd, waar de vorige x5 dik op zijn gat stond, is de huidige dat kwijt en is het bij Mercedes net omgekeerd. Die staat nu veel breder dan de vorige. De nieuwe X5 is nochtans flink breder dan de vorige. Ik vind dat je dat eigenlijk wel ziet. Los daarvan, ik vind de nieuwe GLE eigenlijk echt een mooie auto! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.160 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 Kan iemand me trouwens helpen met een iPhone probleem in mijn auto: Ik heb een kabeltje dat ik in één van de twee USB-poorten inplug, maar meer dan laden doet dat niet. Als ik in externe mediabronnen kijk bij 'Media' vindt de auto mijn iPhone niet. Muziek moet ik altijd via bluetooth afspelen. Als ik na een tijdje de kabel insteek, dan is dat systeem al helemaal de kluts kwijt. Dan verliest ie zijn bluetooth connectie en detecteert ie de telefoon niet met de kabel. Dan heb ik helemaal geen muziek meer. Zeer ergerlijk! Iemand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.668 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 Op 6/10/2019 om 15:43, gTa zei: Trouwens: valt echt wel op hoe "pover" de GLS is binnenin, qua materiaal- en afwerkingskwaliteit. Een X7 heeft op (diverse) andere punten z'n nadelen, maar steek de X7 in 't full nappaleder en dat is binnenin wel luxeklasse qua Anmutung ... not so much bij de GLS. alles in Nappa steken is echt een must bij GLE/GLS, verder toch weinig te klagen? X7 is wel zeer mooi afgewerkt, eigenlijk iets beter zelfs, maar ik ben benieuwd wat ze met de Maybach GLS gaan doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.627 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 3 uren geleden, William Blake zei: maar ik ben benieuwd wat ze met de Maybach GLS gaan doen Het overweldigend bombastisch maken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 7 uren geleden, William Blake zei: (...) ik ben benieuwd wat ze met de Maybach GLS gaan doen Ik vrees er een klein beetje voor. Dat gaat een kar zijn die op de opulente Chinese/Russische smaak is afgestemd. Maw 't gaat niet zo goed matchen met de typische Westeuropese eerder geraffineerde smaak. Mogelijks wat grotesk/barok/bombastisch. De interieurstijl bij de S-klasses met designo-interieur en de Maybachs van de voorbije jaren lijken dat toch aan te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ex-Mooseman 10.272 Geplaatst: 9 oktober 2019 Delen Geplaatst: 9 oktober 2019 12 uren geleden, Maxime S zei: Kan iemand me trouwens helpen met een iPhone probleem in mijn auto: Ik heb een kabeltje dat ik in één van de twee USB-poorten inplug, maar meer dan laden doet dat niet. Als ik in externe mediabronnen kijk bij 'Media' vindt de auto mijn iPhone niet. Muziek moet ik altijd via bluetooth afspelen. Als ik na een tijdje de kabel insteek, dan is dat systeem al helemaal de kluts kwijt. Dan verliest ie zijn bluetooth connectie en detecteert ie de telefoon niet met de kabel. Dan heb ik helemaal geen muziek meer. Zeer ergerlijk! Iemand? ik heb daar eigenlijk niets moeten voor doen, op geen enkele van de twee C's. Er hangen zelfs twee iPhones aan (een prehistorische 4S en mijn dagelijkse (en ondertussen ook al bijna antieke 6). De ene via een originele Apple-kabel, de andere via de kabel uit de Mercedes-optiecataloog. Af en toe zegt de auto wel dat die geen video- of audiobestanden kan vinden. De kabel eens uit trekken, en weer insteken biedt steeds soelaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.160 Geplaatst: 10 oktober 2019 Delen Geplaatst: 10 oktober 2019 13 uren geleden, ex-Mooseman zei: ik heb daar eigenlijk niets moeten voor doen, op geen enkele van de twee C's. Er hangen zelfs twee iPhones aan (een prehistorische 4S en mijn dagelijkse (en ondertussen ook al bijna antieke 6). De ene via een originele Apple-kabel, de andere via de kabel uit de Mercedes-optiecataloog. Af en toe zegt de auto wel dat die geen video- of audiobestanden kan vinden. De kabel eens uit trekken, en weer insteken biedt steeds soelaas. Moh. Dat is vreemd. Echt al gevloekt op dat systeem! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.212 Geplaatst: 14 oktober 2019 Delen Geplaatst: 14 oktober 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quill 183 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 @William Blake Klopt dit allemaal? https://www.autoblog.nl/nieuws/nee-c63-amg-krijgt-vier-cilinder-estate-wordt-geschrapt-131466 Wat een zonde. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 Klinkt niet onlogisch. Shocking (van 8 naar 4 ... da's absurd), dat wel. En dat de Estate niet meer komt ... ook geen verrassing, want zoals 't artikel zegt: enkel in onze contreien is dat (een beetje) gewenst. Op de complete productie van de C63 zal die maar een klein aandeel hebben. Da's exact dezelfde reden waarom BMW nooit een M3 touring heeft gemaakt. En ook die zeggen: wil je "sport" en "bruikbaar nut", koop dan een X3 M. Of een GLC AMG, dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.153 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 Het is omzeep! Was inderdaad wel te verwachten dat ze gingen downsizen, maar van 8 naar 4 is toch wat drastisch, waarom geen 3l zescilinder ofzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 On 10/6/2019 at 10:54 AM, gTa said: Ja, best dik ook nog: Wrong topic. On 10/6/2019 at 3:43 PM, gTa said: Video's zitten bekijken van de GLE en GLS met e-Active Airmatic dink. Bounce mode is lachen Zou wel graag extended warranty kopen voor de ingeschatte eigendomsperiode en geschat kilometeraantal. Als dat iets is zoals EBC ea (vernuftige uitvindingen met niet te miskennen voordelen ... maar fragiel en belachelijk duur om te laten herstellen) dan zou ik de repairs daarvan toch niet willen bekostigen uit eigen zak. Trouwens: valt echt wel op hoe "pover" de GLS is binnenin, qua materiaal- en afwerkingskwaliteit. Een X7 heeft op (diverse) andere punten z'n nadelen, maar steek de X7 in 't full nappaleder en dat is binnenin wel luxeklasse qua Anmutung ... not so much bij de GLS. Probleem bij BMW is zoals je zegt: zonder alle dure nappa en grote velgen opties etc is het echt super triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 Dat is niet enkel bij BMW een "probleem". Dat is bij Audi, Mercedes-Benz, Porsche en wat is het allemaal justekes hetzelfde. Je moet eens een basis Cayenne bekijken, met full plastic interieur en op z'n basis-wielekes. Zelfs in een 911 moet je (behalve bij de turbo en turbo S en bij de GT2 RS) ook bijbetalen voor een full leder interieur - absurd, maar "verplicht" want zonder is het echt pover. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 Daar volg ik u. Alleen is een X7 en X5 daarom dus niet beter dan een GLE. Die pianozwarte plastic in die X5 die ik rij is echt niet om aanzien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.107 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 3 minuten geleden, The Swede zei: Daar volg ik u. Alleen is een X7 en X5 daarom dus niet beter dan een GLE. Die pianozwarte plastic in die X5 die ik rij is echt niet om aanzien. Daar volg ik u niet in. Een GLE en een GLS kan je momenteel alvast enkel met lederen zetels krijgen in een full plastic interieur, nog geen volledig lederen interieur of alcantara dakhemel. Dat zijn zaken die de premium feel in een auto-interieur ENORM doen toenemen. Granted: 't kost veel geld, ik dacht tussen de 3,5 en de 6 duizend euro. Serieuze bom duiten, maar dan is het interieurgevoel weldegelijk van een andere categorie. En de pianozwarte plastic die je verfoeit in een X5 bestaat bij Benz in identiek dezelfde uitvoering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 17 oktober 2019 Delen Geplaatst: 17 oktober 2019 Second... De GLE en GLS kunnen geen lederen dahboard, etc meer meekrijgen? Die had ik gemist Als je gewoon ene firmawagen/familiesleur nodig hebt, dan kan ik er nog mee leven. Op zich is die GLE geen straf. Integendeel. Maar als je een alternatief wil voor een mooie luxewagen, dan is het inderdaad wel poverkes dat je enkel de trieste versie kan krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.