Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

Jij bent niet bevriend met Ralphke en rijdt/reed niet met een C207? default_biggrin.gif Wie was dat ook alweer..

Had een w123, 190, SLC, e-klasse, ... Kan niet op zijn naam komen. Werkte aan UGent en zijn grootvader was een bekend architect.

 

 

Gere of zoiets

 

 

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een w123, 190, SLC, e-klasse, ... Kan niet op zijn naam komen. Werkte aan UGent en zijn grootvader was een bekend architect.  

Gere of zoiets

 

Juist! default_biggrin.gif Met die W123 was ie dan eens zonder remmen gevallen. En nadien had benzfreak die nog overgekocht (en dan doorverkocht aan de organisator van de 'Mijn Mercedes, mijn passie' meetings in Moerkerke-Damme.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, josenjef zei:

Had een w123, 190, SLC, e-klasse, ... Kan niet op zijn naam komen. Werkte aan UGent en zijn grootvader was een bekend architect.

 

 

Gere of zoiets

 

 

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

 

 

 

Juist, was een lichtgroene SLC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/8/2019 om 19:00, Timo zei:

Dat is merkbaar tijdens het rijden of geraakt niet door de keuring? 

Dat is zichtbaar, naden sluiten niet goed aan. Keuring/rijden geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

@gTa GLC MoPf nu ook bestelbaar in 400d (330 pk / 700 Nm) :inlove:

0-100 in 5,1s :D

 

Sorry, maar als ik 't geld had om zo'n ding nieuw te bestellen, dan kocht ik een jong tweedehandse GLC 63 (S) AMG :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh, wat is die puist vooraan? [emoji848]

Een modegril uit de jaren 80

De gril moest groter zodat de mistlichten bedekt waren en met een grote centrale ster

Zodat de 190 meer leek op de sec uit die tijd

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brunault zei:

Een modegril uit de jaren 80

De gril moest groter zodat de mistlichten bedekt waren en met een grote centrale ster

Zodat de 190 meer leek op de sec uit die tijd

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zo zag die (ex mb) er van mij uit in de 80's

Photo - 02017-47-06-09-47-30.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Ugeken zei:

Awel ja, die heeft toch niet zo’n dikke ‘puist’

Nee, kwam ook met andere motorkap, die puist zal een goedkopere oplossing geweest zijn om hem op een sec te doen lijken 😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, dat is het.

De "nette" oplossing om je non-SEC op een SEC te laten lijken (met de mistlichten achter de grille) was door een andere motorkap met passende grille. De goedkoopste oplossing was bovenstaande, je kon dat zelfs krijgen in één pre-geassembleerd en vooraf in het typische blauschwarz (?) metallic gespoten (nou ja... van ver leek het er wel op), dat was niet eens metaal maar allemaal plastic. De bevestiging was met (wel metalen) lange clips die je vastzette in de binnenrand van waar het oem radiatorrooster vast zat.

Vraag me niet hoe ik dat weet. :D  Maar laat me zeggen dat ik mijn oom er nu af en toe nog altijd eens goed mee uitlach. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid