Ga naar inhoud

Audi RS5


BMWMB

Aanbevolen berichten

1 hour ago, gTa said:

Ik kan het me voorstellen. Op foto mist hij ook elk greintje karakter. Saaie, koele auto, vind ik. Veel te veel scherpe lijnen

Ze hebben er wat R8 willen in steken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Geezer:

3.9 naar de 100 is toch extreem snel?

Uiteraard zeer snel maar ik had verwacht dat quattro voordeel toch sneller ging zijn dan RWD ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard. Maar met een M3/M4 moet je véél meer "chance" hebben om de ideale ondergrond te treffen om die low 4's te kunnen scoren. Een quattro heeft daar minder last van: ook in suboptimale toestanden gaat die nog makkelijk onder de 5 klokken, terwijl een M3/M4 dan flipperend gelijk nen dronken dolfijn achter grip ligt te petsen. :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal er de 4 ringen af, voor- en achteraan, en je zit op de nieuwe Hyundai Genesis Mk.III GS-R Kyalami Edition te kijken.

Bij mijn doen die velgen wel pijn aan m'n ogen. :D Maar toegegeven: op die foto's is het meer aanvaardbaar dan op de eerste.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gTa said:

Haal er de 4 ringen af, voor- en achteraan, en je zit op de nieuwe Hyundai Genesis Mk.III GS-R Kyalami Edition te kijken.

Bij mijn doen die velgen wel pijn aan m'n ogen. :D Maar toegegeven: op die foto's is het meer aanvaardbaar dan op de eerste.

De velgen missen in elk geval geen diepte. ;)

Toegegeven, ik zou ook liever een meerspaak hebben hoor. Misschien dat het aanbod nog wel wordt uitgebreid.

De getinte ramen mogen ze ook achterwege laten.

Maar de kleurencombo, afwezigheid van chroom en subtiel gebruik van carbon, yum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

True that! Diepgang hebben ze al. Dus dan gewoon een set 9,5Jx20" ET24 BBS FI er op en klaar. :inlove: 

 

 

(de specs van de velg zijn uit m'n duim gezogen, geen idee of dat bestaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo als op de laatste foto's vind ik 'm best wel knap, op de velgen na. Hopelijk komt er inderdaad meer keuze, want anders zal een aftermarket een must worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik denk dat ik akkoord ben met die stelling.

'k Ben gewoon ook niet wild van de auto. Nieuwe A4 idem. Da's nu al de 3e generatie op een rij die nauwelijks wijzigt. A5 heeft erg lang gelopen en 't nieuw model ziet er bijna identiek hetzelfde uit. Doesn't float my boat. :oops: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je zo'n ontwerp vooral in blekere kleuren moet zien. al dat zwart vooraan zoals van het rooster moet mijn inziens meer afsteken ipv met dat flets groen.

steek hem in het austin geel zoals deze RS4 en ik vermoed dat hij al veel vetter zal staan. dan vallen de roosters aan de lichten en dergelijke meer op.

Audi-RS4-Avant-Austin-Gelb-002.jpg

Audi-RS4-Avant-Austin-Gelb-005.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat model RS4 is absurd knap, vind ik, zo verdammt sexy. :shock: Eén van de mooiste Audi (RS) breaks in jaren of zelfs ùoóit, imo.

Helaas is die die jij toont zo ongeveer de lelijkste die ik ooit zag :lol: . Kleur, velgen, velgkleur, ...  Ding lijkt verdorie nog op transportbokken te staan, bijna.  

Doe mij maar zo:

$_20.jpg 

Iemand in mijn buurt rijdt ook zo-eentje, wel zwart/zwart met black pack nochtans (normaal niet m'n goesting), maar ook met de knappe standaardvelgen. Absurd lekker. Ook qua sound. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, gTa said:

Ik denk dat ik akkoord ben met die stelling.

'k Ben gewoon ook niet wild van de auto. Nieuwe A4 idem. Da's nu al de 3e generatie op een rij die nauwelijks wijzigt. A5 heeft erg lang gelopen en 't nieuw model ziet er bijna identiek hetzelfde uit. Doesn't float my boat. :oops: 

Nieuw model A5?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid