Ga naar inhoud

Audi RS5


BMWMB

Aanbevolen berichten

't Is een ramp. Niks emotie, zowat alles oogt gekunsteld en geforceerd, 't trekt simpelweg op niks.

Maar ja "Audi maakt wel de meest kwalitatieve interieurs hoor!". Boeie. :roll: 

Niet goed bezig.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het eigenlijk wel een heel knappe wagen, is ook niet hard veranderd en de vorige vond iedereen toch ook niet zo lelijk dus vreemd dat de meeste het een lelijk design vinden. Maar qua rijden interesseert me dat geen bal, Giulia QV voor mij en daar hoef ik geen twee seconden over na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei toere:

Idem.

Denk van mij eentje te...
Oh wacht emoji14.png

Iedere keer dat ge gelijk waar op de kar springt om ons te herinneren aan het feit dat je een M4 rijdt (alsof we dat niet weten) ga ik je nu herinneren aan het feit dat je met GATLELIJKE remklauwen zit die je zsm in koetswerkkleur moet steken. Deal? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 26/06/2017 at 11:05 AM, Geertt said:

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/fahrbericht-neuer-audi-rs5-sportcoupe-12189335.html

Niet te snappen dat ze de bal zo misslaan, als de M4 toch het grote voorbeeld was.

En die kist van de test is echt mottig, eigenlijk. 

Audi-RS-5-2017-im-Fahrbericht-bigMobile2x-437661e4-1098006.jpg.b94e564876a8460ef35dd76e578f54d9.jpg

Wat een foorjanten+snuit.  Weet niet wat er aan de hand is bij Audi RS  de laatste tijd. :-(

Miljaar :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

RS5 in de kleur Nardo Grey, met aftermarket wielen HRE FF01. Wielen zijn al wat knapper dan de originele, maar de auto blijft voor mij te druk gestyled.

21231154_10155566444761698_2286161456201

1504538116170f38ed710eb256ce0a63185ceffd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid