Ga naar inhoud

Audi RS5


BMWMB

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei gTa:

Dat model RS4 is absurd knap, vind ik, zo verdammt sexy. :shock: Eén van de mooiste Audi (RS) breaks in jaren of zelfs ùoóit, imo.

Helaas is die die jij toont zo ongeveer de lelijkste die ik ooit zag :lol: . Kleur, velgen, velgkleur, ...  Ding lijkt verdorie nog op transportbokken te staan, bijna.  

Doe mij maar zo:

$_20.jpg 

Iemand in mijn buurt rijdt ook zo-eentje, wel zwart/zwart met black pack nochtans (normaal niet m'n goesting), maar ook met de knappe standaardvelgen. Absurd lekker. Ook qua sound. :inlove: 

post-107-0-18015000-1439156801_thumb.jpgwou wisselen, maar de zweed wilde niet. :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/5/2017 om 22:15 zei fuxhound:

Sonoma Green

 

 

 

rs5-sonoma-green-10003.jpg

 

Prachtig detail. Nep luchtgat en chrome-stripje dat ook geverfde plastic is.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Martini Racing said:

Prachtig detail. Nep luchtgat en chrome-stripje dat ook geverfde plastic is.

Nep luchtgaten zijn in Anthony, je bent niet mee met je tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei vince522:

Nep luchtgaten zijn in Anthony

Ik weet niet waar Anthony ligt maar ik hoop dat het ver is en dat ze daar blijven want het trekt op de ballen!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Standaardvelgen zijn knap, ja. Zoals meestal bij Audi RS'en: de standaardvelgen zijn een pak beter verteerbaar qua looks en vooral ook een hele smak lichter.

Maar dan nog: die voosgroene van hierboven. :puke: De vorige RS4 en RS5 waren absuuuurd knap, vond ik ... maar dit is echt 't kijken niet waard, imo. :cry: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/fahrbericht-neuer-audi-rs5-sportcoupe-12189335.html

Niet te snappen dat ze de bal zo misslaan, als de M4 toch het grote voorbeeld was.

En die kist van de test is echt mottig, eigenlijk. 

Audi-RS-5-2017-im-Fahrbericht-bigMobile2x-437661e4-1098006.jpg.b94e564876a8460ef35dd76e578f54d9.jpg

Wat een foorjanten+snuit.  Weet niet wat er aan de hand is bij Audi RS  de laatste tijd. :-(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid