Ga naar inhoud

BMW G05 X5

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, Tommie zei:

Heb al aan BeLux laten weten dat ze idioten zijn om daar een xLine in Skyscraper te zetten.

Ewel ja, immens gemiste kans, ik weet het dus niet he ... ik ga gewoon wachten op de release.

Er zei me iemand op de stand dat dat de enige was die ze van Duitsland konden verkrijgen. " Ja hij staat hier inderdaad zo vrij "kaal" "

Wel een pak nieuwe wielen, en die standaard M wielen zagen er maar triestig uit.

Geplaatst:

De lichten zien er trouwens zo uit ( snelle fotosoep )

Kan een afbeelding zijn van auto, weg en , met de tekst KOL KOLESA.RU X5

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geplaatst:

Jij kon daar al een brochure inkijken?

Goed vergelijk wat je hier schrijft. De lichten die niet doorlopen (brandend) in de kofferklep ligt misschien aan de wagen, kan gelijk moeilijk geloven dat dat niet het geval zou zijn.

Interieur is gelijkend op dat van de X7 lci, met de verlichte interieurlijst met X5 branding, ventilatiemonden ook zoals in de X7 lci

Geplaatst:
2 uren geleden, Asserti zei:

Jij kon daar al een brochure inkijken?

Goed vergelijk wat je hier schrijft. De lichten die niet doorlopen (brandend) in de kofferklep ligt misschien aan de wagen, kan gelijk moeilijk geloven dat dat niet het geval zou zijn.

Interieur is gelijkend op dat van de X7 lci, met de verlichte interieurlijst met X5 branding, ventilatiemonden ook zoals in de X7 lci

Een brochure is veel gezegd. Die gast had een ipad mee met daarop een PDF genaamd " G05 LCI essentials PDF" . Dat was toch een soort brochure ja. Want alle kleuren, velgen, zetels, stonden erin. En je kent het wel de M pack en andere versies als een soort van "rendering", geen echte foto.

Die lichten heb ik hem expliciet gevraagd: ze lopen door als je de auto open doet ofzoiets, maar als de lichten gewoon branden stoppen ze. Hij heeft me dat laatste echt bevestigd. Nu, als ze kunnen oplichten in een omstandigheid kun je dat wel coderen denk ik dat ze aan blijven. Veel mooier.

Interieur is inderdaad mini X7, nothing suprising there.

De reeds gekende cijfers werden door bevestigd in dat document. Batterij van 29.5 kwh.

Geplaatst:

Vandaag gezien in de closed room. Ziet eruit als een kale X3, wat een teleurstelling als het doek verdween. Interieur is wel een verbetering met de 2 schermen.

De comfort zetels zaten slecht, gaven amper steun en ik was niet de enige die het opmerkte. Vreemd want ik herinner me die dingen als super comfortabel. Achteraan was het helemaal een drama. Net zelf achteraan gezeten in een 2014 land rover discovery en dat was toch andere koek  

Dan op de iPad de nieuwe optielijst gezien alsook renders met het M-Pack. Zag er meteen wat stoerder uit dus aftellen naar 8 februari.

Geplaatst:
32 minuten geleden, dragonfly zei:

Vandaag gezien in de closed room. Ziet eruit als een kale X3, wat een teleurstelling als het doek verdween. Interieur is wel een verbetering met de 2 schermen.

De comfort zetels zaten slecht, gaven amper steun en ik was niet de enige die het opmerkte. Vreemd want ik herinner me die dingen als super comfortabel. Achteraan was het helemaal een drama. Net zelf achteraan gezeten in een 2014 land rover discovery en dat was toch andere koek  

Dan op de iPad de nieuwe optielijst gezien alsook renders met het M-Pack. Zag er meteen wat stoerder uit dus aftellen naar 8 februari.

Ik vond dat dus ook een grote teleurstelling als het doek eraf ging  

Geplaatst:

naar ons goesting was de rij te lang dus niets gezien en dus ook geen teleurstelling 

Geplaatst:

@Asserti, @Tommie kunnen jullie dit bevestigen?

Komt van een Belg die op bimmerpost zit

Did order the 50e, only thing the dealer (and the product genius after closed door) confirmed is that 22" rims are a restriction for now.
Not for the car, neither for the rims, but apparently there is a worldwide shortage of 22" tires, in this first phase BMW will restrict 22" in configurations (for X5 50e) until summer 2023..

Geplaatst:

Dat klopt, is wereldwijd zo he. Enorm bandentekort in 22”. Dus je kan ze wel bestellen, maar levering schuift wat op.

Geplaatst:
Op 15/1/2023 om 16:42, Rabbit zei:

Ik vond dat dus ook een grote teleurstelling als het doek eraf ging  

Gisteren ook tot in Brussel gereden en alles wat je omschreef klopt wel grotendeels, ook voor mij een beetje :noparty: gevoel toen het doek eraf ging. Anderzijds het is ook maar een LCI en het totaalpakket voor een hybride blijft imo unmatched.

BMW had met voorsprong de meest interessante stand, alleen jammer dat modellen zoals de XM, i7 nog eens apart staan. Ahja en de hostesses :inlove:

Geplaatst:
Op 15/1/2023 om 20:51, Tommie zei:

Dat klopt, is wereldwijd zo he. Enorm bandentekort in 22”. Dus je kan ze wel bestellen, maar levering schuift wat op.

Oei, en de mijne zijn bijna aan vervanging toe 

Geplaatst: (aangepast)
Spoiler

Inderdaad beetje teleurstellend als het doek eraf gaat. Nu ja, het blijft een facelift en in de M sport pro package zal het een mooie wagen zijn. Ook bij andere merken worden de facelifts heel summier toegepast dus een beetje eigentijds zeker? Het blijft in ieder geval een van de mooiste SAV’s . De mijne is besteld 

D8EFEAB6-D296-43B8-9318-6099B38F236E.jpeg

aangepast door Vicfaster
Geplaatst:
2 uren geleden, Vicfaster zei:
  Toon verborgen inhoud

Inderdaad beetje teleurstellend als het doek eraf gaat. Nu ja, het blijft een facelift en in de M sport pro package zal het een mooie wagen zijn. Ook bij andere merken worden de facelifts heel summier toegepast dus een beetje eigentijds zeker? Het blijft in ieder geval een van de mooiste SAV’s . De mijne is besteld 

D8EFEAB6-D296-43B8-9318-6099B38F236E.jpeg

Dat zal er inderdaad dicht op zitten, van wat ik gezien heb in die folder

Geplaatst:

Hij zag er heel goed uit, maar stond er niet in de juiste uitvoering.

Geplaatst:

Eeeeeen meteen de laatste keer dat belux een model in avant-première op het salon mag zetten. :D 

• Grappig 1
Geplaatst:

Dik wiel dat wel, maar heeft wel erg veel mee van een lci x3. Ik was ook altijd meer te vinden voor pre facelift. Gelukkig hebben ze voor de achterlichten iets anders gedaan.

Geplaatst:
3 uren geleden, Mazdastruction zei:

Eeeeeen meteen de laatste keer dat belux een model in avant-première op het salon mag zetten. :D 

Echt he.

• Grappig 2
Geplaatst:

Volgende closed room is t eerst naaktfouilles, naar t schijnt is dat trending....

idioot

Geplaatst:

Heel die closed room is toch ook een idioot concept op zich.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden, Polygoon zei:

Heel die closed room is toch ook een idioot concept op zich.

Dit dus. Creëer de hype.

Geplaatst:

Nieuwe render die wel dicht bij de waarheid zal zitten ...

2024-bmw-x5m-facelift-render-830x424.jpeg

Geplaatst:

't is nu ook geen groot mysterie hé :D

• Thanks Friendly 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid