Ga naar inhoud

2017 Porsche Cayenne


fuxhound

Aanbevolen berichten

Veel te zware achterkant, te voorspelbaar design.

Voorlopig geen fan van het design, maar je moet het natuurlijk irl en in een mooie spec zien.

Zal wel een steengoede kist zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verbetering.

Denk ook dat dit een basismodel is; zwarte remklauwen, kleine velgen, enkele uitlaten, ...

Denk in GTS of Turbo vorm dat dit echt een dikke bak is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook 'oei' als eerste reactie.

Kan aan de foto's liggen maar vind 'm langs buiten (visueel) wat spierballen missen. En ook in het Q7/Bentayga-bedje ziek met een veel te diep naar beneden getrokken 'rok' achteraan. Staat precies op noodreservewieltjes en toch is dat al 20"...  Allemaal dingen die je mits het overhandigen van behoorlijke sommen prachtig kan oplossen met opties, neem ik aan. :D 

Zal wel weer groeien, en eens Porsche alle registers open trekt qua opties en uitrusting zal 't wel weer een dik spel zijn. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de buitenzijde is 'm niet heel veel veranderd, maar wel mooi aangepast aan de huidige design bij Porsche. Ik vond de de vorige knap na de facelift, en ook deze vind ik nu al dik in orde. Sport design pack, en dikkere velgen, en 'm is in orde. Het dashboard is er qua design sterk op vooruit gegaan, omdat het veel minder druk gelijnd is.
Moest ik een SUV lover zijn, dan maakte deze veel kans als daily voor mij. Mijn schoonzus heeft een Cayenne diesel, en dat rijdt veel scherper dan onze Range Sport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontgoocheld qua looks toch wel. Edoch is de kans zeeeeeeeer groot dat ik er eentje bestel eens ze beter in "opties" komen. Dus tweede productiejaar

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer mooi in mijn ogen.  de achterkant was steeds veel te lomp, (al beter met de 2de generatie maar toch) en nu oogt die voor mij veel dynamischer.

vergelijk met de kia mag van mij zelfs. want de kia had serieus naar porsche gekeken voor zijn voorkant, dus mag het omgekeerd zeker ook.

 

binnenin ook een mooie verbetering, komt minder druk over precies.

 

alexanderr zal content zijn, want de verkoop gaat weer vlot gaan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid