Ga naar inhoud

2017 Porsche Cayenne


fuxhound

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Jeroen_M5:

Oei, liever de huidige. 

 

10 uur geleden zei gTa:

Ook 'oei' als eerste reactie.

Kan aan de foto's liggen maar vind 'm langs buiten (visueel) wat spierballen missen. En ook in het Q7/Bentayga-bedje ziek met een veel te diep naar beneden getrokken 'rok' achteraan. Staat precies op noodreservewieltjes en toch is dat al 20"...  Allemaal dingen die je mits het overhandigen van behoorlijke sommen prachtig kan oplossen met opties, neem ik aan. :D 

Zal wel weer groeien, en eens Porsche alle registers open trekt qua opties en uitrusting zal 't wel weer een dik spel zijn. :inlove: 

 

5 uur geleden zei ICM:

De vorige was standaard ook maar een flets spel. Ze zijn ten minste van die droopy neus af geraakt, dat was een no-no.

 

Toen de vorige uit kwam vond iedereen hem er Koreaans uit zien...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei tuscani:

zeer mooi in mijn ogen.  de achterkant was steeds veel te lomp, (al beter met de 2de generatie maar toch) en nu oogt die voor mij veel dynamischer.

vergelijk met de kia mag van mij zelfs. want de kia had serieus naar porsche gekeken voor zijn voorkant, dus mag het omgekeerd zeker ook.

 

binnenin ook een mooie verbetering, komt minder druk over precies.

 

alexanderr zal content zijn, want de verkoop gaat weer vlot gaan.

Daar is een eenvoudige verklaring voor: Peter Schreyer die de wagens tekent bij Kia komt van bij VAG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎26‎/‎08‎/‎2017 at 2:49 PM, RRD said:

 

 

 

Toen de vorige uit kwam vond iedereen hem er Koreaans uit zien...

Ik veronderstel dat iedereen het op de huidige heeft, wat een facelift is van dat Koreaans model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Martini Racing:

Mooi ingewerkte radar, technologie staat toch voor niks eh.

Reden: hoe ziet je buurman anders dat je die dure optie hebt gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Naish:

Reden: hoe ziet je buurman anders dat je die dure optie hebt gekozen?

Inderdaad. 't Zou wat gek zijn om die radar-afdekplaatjes ook in 't PCCB-geel aan te bieden. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt, die auto ziet er echt niet vernieuwend uit.

Gewoon de oude Cayenne (maar een beetje opgeblazen) waar ze de achterlichten en navigatiescherm van de Panamera hebben ingestoken.
Zelfs de oude radar van de ACC is gebleven, zoals hierboven vermeld. :unsure:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik evenmin op die foto @William Blake maar dat is geen standaardversie (maw zo zie je ze "nooit" rijden)

Porsche staat altijd voor evolutie ipv revolutie, en behoudsgezindheid. De eigenaars van de oude zullen dat goed vinden en de kopers vd nieuwe zullen blij zijn met de kleine nieuwe details (doorlopende LED strip bv) en het feit dat ze "niet snel" een oud model zullen hebben.

Ik heb zelf tot op vandaag nog geen wauw-gevoel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een evolutie, een herkenbaar design dat vooral verbeterd is. Als ik vergelijk met de BMW 5 die ook maar weinig veranderd is, kan ik niet zeggen dat het knapper geworden is, terwijl dat bij deze nieuwe Cayenne wel het geval is. De kont is zoveel Porsche meer dan de huidige, en ook het dashboard vind ik mooier omdat het nu zoveel minder druk is gelijnd.

Ik zie dat deze Cayenne ook 3500kg kan trekken. Eigenlijk zou dit een perfecte daily zijn voor mij, als hybride. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even in de Configurator door de opties aan het neuzen ...

... WTF :lol:  Porsche brengt (naast de PCCB met gele remzadels) nu "PSCB" uit = Porsche Surface Coated Brake = stalen schijven met een ceramische laag erop ... en witte remklauwen. Allez, the story continues. :D 

125k voor een naar m'n goesting uitgeruste Cayenne S ... da's heftig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gTa:

Even in de Configurator door de opties aan het neuzen ...

... WTF :lol:  Porsche brengt (naast de PCCB met gele remzadels) nu "PSCB" uit = Porsche Surface Coated Brake = stalen schijven met een ceramische laag erop ... en witte remklauwen. Allez, the story continues. :D 

125k voor een naar m'n goesting uitgeruste Cayenne S ... da's heftig.

Start maar aan 100k dus ik vind dat niet overdreven gespect. Ik heb er in 2012 nog geweten die 100k bijvinkten op een Cayenne :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alexanderr:

Start maar aan 100k dus ik vind dat niet overdreven gespect. Ik heb er in 2012 nog geweten die 100k bijvinkten op een Cayenne :P 

Ik heb stellig de indruk dat nog niet alle, of zelfs verre van alle (toekomstige) opties en keuzes beschikbaar zijn. 't Lijkt er op alsof ze nu nog maar de 'launch spec' (std + opties) aanbieden, b.v. maar 3 interieurkleuren, nog maar 2 motorisaties (beide V6 petrol), quasi een keuze qua interieurlijsten, enz.

Onlangs nog eens helemaal m'n goesting gedaan met een Panamera Sport Turismo (de hybrid) en ik kwam aan bijna 165k. Slik. Trouwens: ik zie geen enkele optie (in optionele uitrusting of tequipment accessoires) om iets op het dak te vervoeren van die Sport Turismo. Is dat geen serieuze flaw? Heeft dat by any chance te maken met het feit dat de lancering is uitgesteld (of zijn er andere redenen) en waarom dat model nu alvast niet te bestellen valt zonder panodak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid