Ga naar inhoud

Audi A7


JanC

Aanbevolen berichten

Zeker niet lelijk maar ik vind het vandaag de dag echt allemaal meh. Al die modellen lijken op 1 lange facelift sinds midden 2000.

Er zijn weinig auto's waarvan ik echt nog op kijk en onder de indruk ben (puur qua looks). 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige altijd een absurd mottige ketel gevonden (toch alles achter de achterdeuren). Dit is iets helemaal anders. Knap!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi! Enkel de kont is even wennen voor me.

 

Het interieur gaat ook al sneller dan ik dacht volledig digitaal. Dat belooft voor de nieuwe A6!

 

Nice!:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TomT:

IMG_4321.JPG

 

Dit is me dan toch weer een beetje een rommeltje.

Zwart plastic, zwart leder, blauw leder, beige leder, glanzend zwart, satijn alu, geborsteld alu, mat hout, mat alugrijs, beige stikking in blauw leder en omgekeerd, beige tapijt met blauwe afboording, ...

Phoe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm voorlichten vind ik maar raar.. Audi verandert dat altijd maar om te veranderen.. achterkant heeft wel iets. Op zich wel een klasse auto! Komt er ook eennbhybrid ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen schokkende evolutie, maar wel een mooie update zou ik zeggen.

De vorige begon idd wat oud te worden! 

Van achter gezien is dat een dikke verbetering, van vooraan gezien verliest hij wat zijn dikheid doordat hij precies niet meer zo breed toont. Zijkant is niet veel veranderd, enkel meer uitgesproken carrosserielijnen.

Interieur ziet er goed uit, maar zoals gTa zegt op die real life foto is het een beetje een rommeltje van kleuren en stijlen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is me dan toch weer een beetje een rommeltje.
Zwart plastic, zwart leder, blauw leder, beige leder, glanzend zwart, satijn alu, geborsteld alu, mat hout, mat alugrijs, beige stikking in blauw leder en omgekeerd, beige tapijt met blauwe afboording, ...
Phoe.

Het is idd een kakofonie van kleuren en materialen, maar ik denk dat je dat toch anders kan kiezen. Qua vormgeving vind ik het best wel ok. Het dashboard van de A8 vind ik ook knap.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lotuzzz:

A7 Sportback staat er expliciet op de nummerplaat. Verwacht men een coupe?

De vorige noemde ook A7 sportback hoor en er is ook geen coupe van gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid