Ga naar inhoud

Audi A7


JanC

Aanbevolen berichten

Als ze die gril nog wa groter maken kunnen ze de kosten van een voorbumper uitsparen.
Veel verschil met t uittredend model is er wel nie.

En t wordt tijd dat ze die ontwerpers es kletsen geven en terug gewoon lichten tekenen. Begint een beetje overdesign te worden met da ledgedoe. Meer tijd in t ontwerp van de auto en wa minder gadgets.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BELCAR zei:

Knapper dan het vorig model waar ik niet echt fan van was. 

 

:ninja: Ge moet ze al langs elkaar zetten om t verschil te zien.  :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 18:22, Joske zei:

Als ze die gril nog wa groter maken kunnen ze de kosten van een voorbumper uitsparen.
Veel verschil met t uittredend model is er wel nie.

En t wordt tijd dat ze die ontwerpers es kletsen geven en terug gewoon lichten tekenen. Begint een beetje overdesign te worden met da ledgedoe. Meer tijd in t ontwerp van de auto en wa minder gadgets.

 

Helemaal eens over die lampen, die "dynamische pinkers" ook tegenwoordig :lol: meer iets voor mijne kleine zijn speelgoedautookes

Verder wel echt super design, fan van deze A7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nuja, bij 0000 moet ge da overdesign een beetje door de vingers zien. Das het enige waar die ontwerpers zich nog kunnen uitleven.  Voor de rest lijkt elke audi toch op de maat kleiner of groter of model eerder. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nuja, bij 0000 moet ge da overdesign een beetje door de vingers zien. Das het enige waar die ontwerpers zich nog kunnen uitleven.  Voor de rest lijkt elke audi toch op de maat kleiner of groter of model eerder. [emoji38]z:
Geeuw. [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zie hier regelmatig eentje rijden. Toch wel een mooie upgrade hoor. De oude was al knap, deze heeft voor mij weer dat tikkeltje meer. Agressieve snoet en dikke kont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt knap vind ik dit toch ook niet.. Grille lijkt precies getekend door een kleuter. En maak eens terug een dikke sedan ipv dat liftback gedoe...

 

Door die gadget-pinkers zijn de patsers die zich te goed voelen om hun richting aan te geven wel meer geneigd om ze effectief te gebruiken. [emoji38] Tot het nieuwe eraf is althans..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid