Ga naar inhoud

Welke kleur Porsche 991.2 GT3


BMWMB

Welke kleur 991.2 GT3?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kleur 991.2 GT3



Aanbevolen berichten

Ik ga hier 'es een raar idee op tafel gooien: GT zilver, en als het wat opvallender mag een discrete rode striping erop (niet zoals op de 911R).
Ok, dat is niet OEM, maar doet dat iets?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een voorbeeldje vn "een discrete rode striping", @JanC. Ik ben je idee niet a priori ongenegen: vooral omdat het iets unieks is (of kan zijn), echt gepersonaliseerd. Kan best knap worden.

Een matzilveren versie van de 997 RS 4.0 (met subtiele rode accenten), zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, flupke73 zei:

mi-a-mie bleu svp

Ge peist van Miami klootn tèn zekers? Da stoa ni in de meuhlekheedn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gTa zei:

Ge peist van Miami klootn tèn zekers? Da stoa ni in de meuhlekheedn!

als zelfstandige/ondernemer moet ge al eens verder kijken dan wat er op 't eerst mogelijk lijkt, wil je overleven

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, JanC zei:

Ik ga hier 'es een raar idee op tafel gooien: GT zilver, en als het wat opvallender mag een discrete rode striping erop (niet zoals op de 911R).
Ok, dat is niet OEM, maar doet dat iets?

Afbeeldingsresultaat voor gt3 tiny red stripe

@tuscani approved!

Denk dat het niet evident is om een relatief discrete striping te 'vinden' ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Graag een voorbeeldje vn "een discrete rode striping", @JanC. Ik ben je idee niet a priori ongenegen: vooral omdat het iets unieks is (of kan zijn), echt gepersonaliseerd. Kan best knap worden.

Een matzilveren versie van de 997 RS 4.0 (met subtiele rode accenten), zoiets?

Gek genoeg komt hetgeen ik gebruikte als voorbeeld van hoe het niet moet, nu het best van pas als vorbeeld. :fp:
De striping van de 911R dus, maar dan met strepen die maximaal half zo breed zijn, lijkt me bijvoorbeeld niet mis.
En als de tint van het rood eerder richting bordeaux neigt, zonder het te zijn, des te beter.
Een dubbele streep vind ik wel een pak knapper dan de enkele op de 4.0. De zijkanten zou ik ongemoeid laten.
Eventueel doortrekken tot de onderkant van de bumpers, à la Viper ACR, maar het zou 'es fatsoenlijk gesimuleerd moeten worden door iemand met meer photoshopkills dan mij.

porsche-911-r-c372006022017171717_1.jpg

Dit zou ook niet lelijk zijn, denk ik:

corvette-z06-like-the-racing-stripes-gm-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit

1118666d1482256351-racing-stripes-or-not

(zijdelings en centraal vooral, op de snoet en spiegels en zo hoeft niet)
met dan gewoon "GT3" ipv de "RS 4.0"

op zilver moet dat zeer subtiel zijn
could be a nice touch

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, JanC zei:

https://kistudios.com/product/porsche-991-gt3-008/

Dat laatste is wat ik in gedachten had, maar dan met nog iets meer spatie tussen de twee strepen.

Knap. Maar in 't rood? Als ze zo subtiel zijn (lichtgrijs met rood randje, op wit) vind ik ze net zo beestig. :inlove: 

Die 911R-striping heb ik altijd spuuglelijk gevonden. (Zijdelingse striping is wel nice, wederom wegens subtiel én je kan ook met kleuren spelen wat 't nog leuker maakt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens naar jouw laatste link gekeken. Eigenlijk superknap, die stripes. :inlove: 

Op GT-zilver zou ik dan donkerder grijs nemen (geen zwart), met rood randje, ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Quill zei:

Afbeeldingsresultaat voor gt3 tiny red stripe

@tuscani approved!

Denk dat het niet evident is om een relatief discrete striping te 'vinden' ? 

Foto's van deze configuratie. Hoewel ik zwart een minder knappe kleur vind voor de GT3, moet ik toch zeggen dat deze combinatie met rode rand op de velgen, rode remklauwen, en rode accenten binnen wel heel harmonieus is. Me like!

SCFkfqby.jpg?1129

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen voorstander van striping op de GT3, omdat de auto al opvallend genoeg is met al die lipjes en spoilers. Met striping erbij wordt het snel te druk.

Ziehier eentje met striping die qua kleuren zelfs past bij de nummerplaat. Niet mijn ding, maar zeker ook niet onknap. Ik had de striping onderaan de flank weggelaten. Let ook op de striping op de voorspoiler.

silver-2018-porsche-911-gt3-gets-wasp-st

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen voorstander van striping op de GT3, omdat de auto al opvallend genoeg is met al die lipjes en spoilers. Met striping erbij wordt het snel te druk.
Ziehier eentje met striping die qua kleuren zelfs past bij de nummerplaat. Niet mijn ding, maar zeker ook niet onknap. Ik had de striping onderaan de flank weggelaten. Let ook op de striping op de voorspoiler.
silver-2018-porsche-911-gt3-gets-wasp-sticker-package-121810_1.jpg&key=3b7185f665ad1184b65e395b3123b4817478a360238c7b015ccdd996bfb3cd00


Toch ook best knap vind ik
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe langer ik naar dit exemplaar kijk, hoeveel te knapper ik het ga vinden...

Echt, ik vind dat serieus dik. Dat plaatje klopt gewoon volledig.

9699ece98b906caee8a83e3cb20dc6e4.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid