Ga naar inhoud

Welke kleur Porsche 991.2 GT3


BMWMB

Welke kleur 991.2 GT3?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kleur 991.2 GT3



Aanbevolen berichten

19 hours ago, BMWMB said:

silver-2018-porsche-911-gt3-gets-wasp-st

Dik.

Minus de zwarte spiegels en klinken, en de striping op de voorbumper.

Gele accenten kunnen eigenlijk ook enkel in landen waar ze gele kentekens hebben... Je kunt uw nieuwe vennootschap misschien in Lux oprichten. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, BMWMB zei:

Ik ben geen voorstander van striping op de GT3, omdat de auto al opvallend genoeg is met al die lipjes en spoilers. Met striping erbij wordt het snel te druk.

Ziehier eentje met striping die qua kleuren zelfs past bij de nummerplaat. Niet mijn ding, maar zeker ook niet onknap. Ik had de striping onderaan de flank weggelaten. Let ook op de striping op de voorspoiler.

silver-2018-porsche-911-gt3-gets-wasp-st

Retevet, wauw.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Phil said:

Die velgen horen toch echt in het zwart, of op z'n minst donkergrijs... Trekt op niks dit.

Brainwashed door de designs van de laatste 10 jaar.

Titanium is inderdaad mooier maar dit is allesbehalve lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Phil zei:

Die velgen horen toch echt in het zwart, of op z'n minst donkergrijs... Trekt op niks dit.

Het is vetter in het zwart, akkoord, maar dit is toch wel knap.. Imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Phil said:

Die velgen horen toch echt in het zwart, of op z'n minst donkergrijs... Trekt op niks dit.

:blink:

Het valt op als je pakweg een 964, 993 of zelfs 996 op zwarte velgen ziet, dat dat echt niet hoort. Het is pas sinds 997-991 dat dat werkt, dat maakt niet dat zilver plots not done is, het is gewoon een trend...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Men zegt dikwijls dat je bij je eerste gedachte moet blijven, en ik denk dat het ook zo zal zijn.

Indisch rood, oftwel Guards red. Wel worden het de titanium wielen... Met de Belgische nummerplaten en de rode remklauwen wordt dat een heel mooi totaalpakket.

porsche-911-991-gt3-3629.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Matte kleurwrap of matte Xpel? Geen fan van.

Gewoon rood, en nu ik 't zo zie: doe maar de grijze wielen (zwart is me wat té donker).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, gTa zei:

Matte kleurwrap of matte Xpel? Geen fan van.

Gewoon rood, en nu ik 't zo zie: doe maar de grijze wielen (zwart is me wat té donker).

Ik neig indien rood exterieur toch naar matzwarte wielen, vind de platinum wielen precies iets te 'bruin'

dat laatste kan aan mij liggen of het scherm van mijn ipad :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is voor mij ook goed, hoor, ik ben genen difficilen. Ge moogt er zelfs dat (oem!) rood lijntje op zetten en me elke dag van het jaar uitlachen daarmee: 'k ga 't met plezier ondergaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom die zijschorten laten meelakken in de kleur van de auto. Het is toch mooier als deze zwart blijven, zodat die zwarte lip van de voorspoiler en van de achterschort mooi rondom doorloopt.

porsche-991-gt3-mkii-c406610122017020613

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid