Ga naar inhoud

Welke kleur Porsche 991.2 GT3


BMWMB

Welke kleur 991.2 GT3?  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kleur 991.2 GT3



Aanbevolen berichten

5 uren geleden, tuscani zei:

Besteld of gestemd?

Besteld. 

4 uren geleden, ma: zei:

GT Silver met zwarte wielen, rode remklauwen. Ik heb die rode accenten in het interieur niet gezien, maar ik zou toch zorgen dat dat er niet teveel zijn...

Zoals hij op de foto hierboven in de showroom staat is hij voor mij perfect.

Rood: Schreeuwerige kleur heeft deze auto niet nodig.

Wit: Gewoontjes.

Krijt: Trentgevoelig. Ben dat vuilzakkengrijs van Audi ook al beu, en al zeker al die matte kleuren.

GT Silver: Klassevol, en door de lichte kleur komen de lijnen in de wagen nog mooi tot zijn recht.

Ik zie graag opzichtige sportwagens in een klassieke kleurencombinatie. Auto valt uit zichzelf al op, de kleur moet dat voor mij niet accentueren.

Superpost!

Ziehier een foto met de rode accenten in het interieur. Ik heb wel de sierlijsten in antraciet aluminium.

2018-Porsche-911-GT3-06.jpg

3 uren geleden, Alexanderr zei:

 

 

11k-ish op een 991 GT3.

Dat wil ik er niet aan geven.

3 uren geleden, J3nkins zei:

Proficiat alvast! Je blijft bij je beslissing om voor een spoilerloos exemplaar te gaan?

Met spoiler, en met rolkooi!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Een GT3 zonder spoiler?

ja, dus eigenlijk een 911R zonder die naam te dragen

porsche-911-r-front-view-2.jpg

 

het zijn geen uilen bij Porsche he, als je ziet wat voor interesse die 911R opleverde, kunnen ze daar maar beter van profiteren;

enter de GT3 RS zonder spoiler

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, BMWMB said:

2018-Porsche-911-GT3-06.jpg

Hmm, die rode streep op de zetels en de rode gordels vind ik niet zo mooi. Die rode stiksels aan de zetels, het stuur en in de deuren vind ik nog gaan.

Wel PRACHTIGE kuipzetels.

Bijkomend argument vind ik dat de rode remschijven misschien iets minder passen op een rode wagen.

Nadeel is misschien dat je al een zilvere kleur had op je 991 en er misschien te weinig variatie is met GT Silver, maar vind dat ook voor de 991 nog steeds de mooiste kleur.

Eigenlijk is het een luxeprobleem. Ik zou hem wel in alle kleuren willen en zelfs met de rode gordels en streep op de zetels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die streep heb je sowieso (tenzij je geen full leder neemt oid?), ze is ofwel zilver van kleur, ofwel rood.

In combinatie met GT-zilver vind ik de rode accenten binnenin (en op de remklauwen) ook behoorlijk aanwezig, maar nog altijd erg knap.
Het kan erger. Denk maar aan het rood alcantara dak en stuurwiel e.d. in de GT2 RS'en.........

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, gTa said:

Die streep heb je sowieso (tenzij je geen full leder neemt oid?), ze is ofwel zilver van kleur, ofwel rood.

Dan kies ik voor de zilveren streep, GT Silver, zwarte wielen en rode remklauwen.

Had het mooier gevonden zonder streep, maar daarover klagen voelt als zeuren over een kleine moedervlek op het bovenbeen van Alessandra Ambrosio ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ma: zei:

Dan kies ik voor de zilveren streep, GT Silver, zwarte wielen en rode remklauwen.

Had het mooier gevonden zonder streep, maar daarover klagen voelt als zeuren over een kleine moedervlek op het bovenbeen van Alessandra Ambrosio ?

Ik heb al grijze stikking gehad in mijn GTS. Nu wil eens wat anders, en dat rood mag in een GT3. Net zoals gTa zegt is het niet te fel aanwezig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

GT3 moet een kleurtje hebben. (GT-)Zilver is wel knap en staat 'm ook wel, maar er zijn al genoeg grijze muizen in 't verkeer. 

 

Rood, geel, blauw of één of andere lekkere PTS kleur dus. Danke! 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Denniske said:

GT3 moet een kleurtje hebben. (GT-)Zilver is wel knap en staat 'm ook wel, maar er zijn al genoeg grijze muizen in 't verkeer. 

Dat lijnenspel is zoveel mooier in het zilver dan een rode waar alles in verdwijnt en al helemaal het contrast. Zo mooi  en strak overdag als 's avonds. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid