William Blake 2.665 Geplaatst: 11 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2018 Eigen aan 5-pot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 11 januari 2018 Delen Geplaatst: 11 januari 2018 Ik kijk uit naar volgende week vrijdag om ‘m irl te zien. Op foto ziet ‘m er alleszins zeer knap uit. Zeker de nieuwe neus kan ik smaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Een andere grill, een paar andere details in de bumpers, en 2x 2 ronde uitlaten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 CO2 uitstoot 200gr. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Is dat veel of weinig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 12 januari 2018 Delen Geplaatst: 12 januari 2018 Ik vind dat voor een hybride behoorlijk veel, en dus zeker meer dan ik had verwacht. Zal wel volgens de nieuwe testprocedure zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Natuurlijk is dat volgens WLTP, we zijn al na September 2017 he.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.372 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 35 minuten geleden, Carlito zei: Natuurlijk is dat volgens WLTP, we zijn al na September 2017 he.... augustus wordt een koopjesmaand 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.665 Geplaatst: 13 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Hoe knap, en eindelijk terug naar 4 pijpjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpeedExceed 177 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Ik vind de CO2 eigenlijk vrij hoog, zeker als ik vergelijk met een C63 AMG ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 1 minuut geleden, SpeedExceed zei: Ik vind de CO2 eigenlijk vrij hoog, zeker als ik vergelijk met een C63 AMG ? Hoeveel heeft een C63 dan volgens WLTP? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.496 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 3 minuten geleden, Carlito zei: Hoeveel heeft een C63 dan volgens WLTP? Carlo strikes again. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Website van Mercedes geeft 192-200gr voor de C63. Als ik deze vandaag koop, dan heb ik voordeel voor de berekening van het VAA. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 4 minuten geleden, BMWMB zei: Website van Mercedes geeft 192-200gr voor de C63. Als ik deze vandaag koop, dan heb ik voordeel voor de berekening van het VAA. Is dat zo? http://febiac.be/public/content.aspx?FID=713 Quote De berekening van de fiscale lasten op je auto moeten rekening houden met de invoering van de nieuwe testcyclus en daaraan aangepast worden. Het is immers ondenkbaar en onaanvaardbaar dat je plots veel meer belasting zou gaan betalen omdat je auto door de nieuwe testmethode andere meet-resultaten laat optekenen, ook al is er onder de motorkap niks veranderd. Gelukkig kan dat. Er is een omrekeningsmodule voorzien om de WLTP-waarden om te zetten in geëxtrapoleerde NEDC waarden. Die moeten dan ook de basis blijven voor de fiscale berekeningen. Dat is logisch, en eerlijk. De overheid mag de omschakeling naar WLTP niet zomaar aangrijpen om een verdoken belasting-verhoging door te voeren, en al zeker niet om autokopers te bestraffen die voor een auto kiezen waarvan de CO2-uitstoot volgens de nieuwe en betere WLTP-test werd bepaald. Dat zou bijzonder krom en contraproductief zijn. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.261 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 50 minuten geleden, William Blake zei: Hoe knap, en eindelijk terug naar 4 pijpjes! Dit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 55 minuten geleden, William Blake zei: Hoe knap, en eindelijk terug naar 4 pijpjes! Effectief een pak knapper dan die trapeziums. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.372 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 24 minuten geleden, Carlito zei: Is dat zo? http://febiac.be/public/content.aspx?FID=713 vraag is alleen; wat gaat de overheid doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Als ik het dus goed begrijp komt er een omrekeningsmodule die ervoor zorgt dat de WLTP waarden terug dalen naar de NEDC waarden. Klopt dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Eigenlijk is er vandaag maar 1 goede oplossing als je weinig VAA wil betalen in deze klasse van auto’s: de Tesla Model S! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.476 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Fan van de looks van het ding. Also: ik word oud. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 17 minutes ago, BMWMB said: Eigenlijk is er vandaag maar 1 goede oplossing als je weinig VAA wil betalen in deze klasse van auto’s: Privé kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Ik weet wat jij bedoelt, maar dat doe ik niet! En slechts 1x 0,34 euro per km is te weinig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 1 uur terug, flupke73 zei: vraag is alleen; wat gaat de overheid doen Dit In tegenstelling tot Frankrijk, waar de malus-belasting op 1 januari met gemiddeld 15 procent stijgt, gaat België de nieuwe WLTP-norm die de NEDC vervangt nog niet toepassen. De Belgische autofiscaliteit blijft nog even gebaseerd op de oude norm. Maar vanaf januari 2018 moeten de constructeurs al wel de WLTP-norm aangeven voor het verbruik en de uitstoot, zij het parallel met de NEDC-cyclus, en dat nog zeker tot 1 september 2019. Deze dubbele normering zou klanten kunnen verwarren, maar het zou eenvoudig worden gemaakt. De komende 18 maand wordt het meest gunstige cijfer als basis gebruikt voor de belastingen en de fiscale aftrekbaarheid, terwijl de slechtere een duidelijker beeld zal geven van het echte verbruik van de auto. In 2019 verandert dit en wordt WLTP de enige berekeningsbasis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.666 Geplaatst: 13 januari 2018 Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.