Ga naar inhoud

Mercedes-Benz CLS


William Blake

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, BMWMB zei:

Eigenlijk is er vandaag maar 1 goede oplossing als je weinig VAA wil betalen in deze klasse van auto’s: de Tesla Model S!

Hou dat gezever aub in het Tesla topic :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, BMWMB zei:

Gezever? Het is waarheid.

Ik zie de relevantie niet met dit model CLS. Als dat de waarheid is kan je het in elk topic gaan verkondigen. We hebben hier al zo iemand, heus geen nood aan zo'n tweede persoon ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela, wie post hier de laatste nieuwe berichten van de CLS 53? Ik ben niet zo extreem als Wooter, maar feiten zijn feiten. Of mag er ook niet meer over BMW gepraat worden in een Mercedes topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, BMWMB zei:

Hela, wie post hier de laatste nieuwe berichten van de CLS 53? Ik ben niet zo extreem als Wooter, maar feiten zijn feiten. Of mag er ook niet meer over BMW gepraat worden in een Mercedes topic?

Dat mag uiteraard wel, maar in beperkte mate als het even kan :). Jij merkt evengoed als ik dat iedereen dat Tesla onderwerp een beetje beu wordt omdat het ten gepaste en ongepaste tijde in elk topic weer voorbij komt ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

Dat mag uiteraard wel, maar in beperkte mate als het even kan :). Jij merkt evengoed als ik dat iedereen dat Tesla onderwerp een beetje beu wordt omdat het ten gepaste en ongepaste tijde in elk topic weer voorbij komt ;)

 

Als jij hier gewoon je bakkes had gehouden had er niemand op gereageerd.

Nu heb je weer een hoop onzinnige tekst aangemoedigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2018 om 12:17, BMWMB zei:

Dit

In tegenstelling tot Frankrijk, waar de malus-belasting op 1 januari met gemiddeld 15 procent stijgt, gaat België de nieuwe WLTP-norm die de NEDC vervangt nog niet toepassen. De Belgische autofiscaliteit blijft nog even gebaseerd op de oude norm. Maar vanaf januari 2018 moeten de constructeurs al wel de WLTP-norm aangeven voor het verbruik en de uitstoot, zij het parallel met de NEDC-cyclus, en dat nog zeker tot 1 september 2019. Deze dubbele normering zou klanten kunnen verwarren, maar het zou eenvoudig worden gemaakt. De komende 18 maand wordt het meest gunstige cijfer als basis gebruikt voor de belastingen en de fiscale aftrekbaarheid, terwijl de slechtere een duidelijker beeld zal geven van het echte verbruik van de auto. In 2019 verandert dit en wordt WLTP de enige berekeningsbasis.

Dus tot iets na de verkiezingen:ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ze uitlaten opnieuw geïntegreerd hebben in de bumper, gelukkig zijn ze toch al aan het afstappen van die hoekige ondingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er niet gek van, maar Mercedes is niet dom, eindelijk een (soft) hybride performance variant. Wat ik wel nergens lees, is de CO2-waarde? Dat gaat hem maken of breken - is die laag, dan zit hier best veel volk op te wachten (niet iedereen wil een Tesla).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er niet gek van, maar Mercedes is niet dom, eindelijk een (soft) hybride performance variant. Wat ik wel nergens lees, is de CO2-waarde? Dat gaat hem maken of breken - is die laag, dan zit hier best veel volk op te wachten (niet iedereen wil een Tesla).

200gr volgens de nieuwe WLTP test, wat overeenkomt met 180gr NDEC, wat als basis zal genomen worden voor de berekening van de fiscaliteit in België. Niet heel weinig, maar zeker ook niet teveel voor zo'n grote auto met 435pk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid