Ga naar inhoud

Verzekering Lotus


PJH

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag een Lotus Exige S240 uit 12/2007 verzekeren. Ik ben te rade gegaan bij verschillende verzekeraars (AXA/Marsh/CoronaDirect/Erard) en er is niemand die mij een prijs wil geven voor een omnium. Gezien het voor mij om een redelijk kapitaal gaat, zou ik dit toch het liefste doen.

Zijn er hier mensen die een omnium hebben op een wagen van 10j oud? Kan dat? Tips?

Alvast bedankt,

PJH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds zonder enig probleem een omnium gekregen op mijn Exige. Mijn Elise, 20 jaar oud nu, is ook nog full omnium verzekerd bij BDM. De polis is onderschreven bij AXA. Ik heb 'm wel eerst moeten laten schatten. Valt zeer goed mee van prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik heb ze een mailtje gezonden :)

Op de site wel gezien bij hun verzekering voor exclusieve wagens dat je minstens 35 moet zijn. Hopelijk is dat geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even vermelden dat mijn Exige rechtstreeks bij AXA verzekerd was.

Maar in principe stap ik steeds gewoon bij mijn makelaar binnen en vraag ik wat hij kan aanbieden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, PJH zei:

Hallo,

Ik zou graag een Lotus Exige S240 uit 12/2007 verzekeren. Ik ben te rade gegaan bij verschillende verzekeraars (AXA/Marsh/CoronaDirect/Erard) en er is niemand die mij een prijs wil geven voor een omnium. Gezien het voor mij om een redelijk kapitaal gaat, zou ik dit toch het liefste doen.

Zijn er hier mensen die een omnium hebben op een wagen van 10j oud? Kan dat? Tips?

Alvast bedankt,

PJH

Was ten tijde van mijn M3 een wreed probleem. Hoewel ik goede klant bij ING was wilde men mij tout court NIET verzekeren.

@ex-Mooseman, heeft me dan goed kunnen helpen in die zin dat hij me tenminste de reden wist te vertellen waarom ING me weigerde

Wagen te oud (10 jaar), ik nog geen 10 jaar mijn rijbewijs, 1 ongeval in onrecht en 2 in mijn recht (kopstaartaanrijdingen), en te auto te krachtig. ==> NJET
En zo bostste ik zowat overal op een "neen".
Dan maar alles verzekerd op mijn vrouw haar naam: gewone BA verzekering, want omnium gaat gewoon niet meer voor 10 jaar oude wagens.

Ik vrees dus dat het er een beetje somber uitziet wat betreft die omnium ... althans dat is wat mij verteld werd. Maar als ik hierboven lees is het blijbkaar toch niet allemaal waar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ten tijde van mijn M3 een wreed probleem. Hoewel ik goede klant bij ING was wilde men mij tout court NIET verzekeren.
[mention=933]ex-Mooseman[/mention], heeft me dan goed kunnen helpen in die zin dat hij me tenminste de reden wist te vertellen waarom ING me weigerde
Wagen te oud (10 jaar), ik nog geen 10 jaar mijn rijbewijs, 1 ongeval in onrecht en 2 in mijn recht (kopstaartaanrijdingen), en te auto te krachtig. ==> NJET
En zo bostste ik zowat overal op een "neen".
Dan maar alles verzekerd op mijn vrouw haar naam: gewone BA verzekering, want omnium gaat gewoon niet meer voor 10 jaar oude wagens.

Ik vrees dus dat het er een beetje somber uitziet wat betreft die omnium ... althans dat is wat mij verteld werd. Maar als ik hierboven lees is het blijbkaar toch niet allemaal waar.
 

ING is geen maatschappij voor zo’n wagen. Hun doelgroep ligt daar mijlen ver van: doorsnee wagens, doorsnee bestuurders, goede risico’s.

Ik zou ook groep Claeys durven opperen voor dergelijke special requests. Ze opereren meestal wel in het hogere segment. Verwacht dan ook prijzen uit dat segment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, DDke said:

Bel Nathalie van Asumax met mijn groeten: ‭0473 95 75 89‬

die heeft hier al iemand verzekert, weet alleen nimeer wie :D

En met de winst een d gekocht, Walter.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister hier eens:

http://www.powerinsurance.be/nl/index.php

Vragen naar Wim Smetrijns.

Toen ik de cayman nergens verzekerd kreeg was dat bij hem geen probleem (en dan nog aan interessante prijzen). Met de A6 ook eens geluisterd en ook hier prijs/kwaliteit de betere keuze geweest.

PS, u kart zien staan bij Wax-it ,  mooi speelgoed :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, DDke zei:

Bel Nathalie van Asumax met mijn groeten: ‭0473 95 75 89‬

die heeft hier al iemand verzekert, weet alleen nimeer wie :D

Assumax uit Waasmunster?

Soms contact mee voor ons specialer gerief.

Steeds correct.

De Hert & Quirynen ook sterk is aparte wagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

http://www.luxurance.be/

Je mag bellen met mijn groeten, ik sta op de site :P 

Benoit is daar ook verzekerd. Wel geen idee hoe het zit met +10 jaar oud.

Correct, m'n alpina is er full omnium verzekerd.

Zelfs m'n E9, mits waardebepaling weliswaar...

Doe Gilles ook zeker mijn groeten ;-)

3 uren geleden, Rabbit zei:

Was ten tijde van mijn M3 een wreed probleem. Hoewel ik goede klant bij ING was wilde men mij tout court NIET verzekeren.

Nochtans niets van problemen bij gehad om onze E46 M3 full omnium te verzekeren. Is ie trouwens nog steeds, doch opnieuw; na waardebepaling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag altijd mijn makelaar eens met mijn groeten mailen info@bammens.be

Mijn 10 jaar oude RR verzekerd tegen aantrekkelijk tarief en voorwaarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, PJH said:

Hallo,

Ik zou graag een Lotus Exige S240 uit 12/2007 verzekeren. Ik ben te rade gegaan bij verschillende verzekeraars (AXA/Marsh/CoronaDirect/Erard) en er is niemand die mij een prijs wil geven voor een omnium. Gezien het voor mij om een redelijk kapitaal gaat, zou ik dit toch het liefste doen.

Zijn er hier mensen die een omnium hebben op een wagen van 10j oud? Kan dat? Tips?

Alvast bedankt,

PJH

Probeer eens bij Van Dessel uit Berlaar, vraag naar Jan Smedts. Met de complimenten van Van der Auwera Niko. Hij is een makelaar die echt wel zijn best doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Niko80 zei:

Probeer eens bij Van Dessel uit Berlaar, vraag naar Jan Smedts. Met de complimenten van Van der Auwera Niko. Hij is een makelaar die echt wel zijn best doet.

Van Dessel is inderdaad aan het kijken.

(Capgemini verzekert daar zijn wagens, dus ik kan misschien een leuke korting krijgen daardoor :ninja:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Simoni zei:

http://groupclaeys.be/ doet mooi werk voor verschillende klanten, met oa omnium op oldtimers en interessante prijwen voor collecties.

 

12 uren geleden, dragonfly zei:

http://www.luxurance.be/

Je mag bellen met mijn groeten, ik sta op de site :P 

Benoit is daar ook verzekerd. Wel geen idee hoe het zit met +10 jaar oud.

 

Wat zij zeggen, met allebei hele goede ervaringen ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Dessel is inderdaad aan het kijken.
(Capgemini verzekert daar zijn wagens, dus ik kan misschien een leuke korting krijgen daardoor :ninja:)
Ik ga daar al jaren, altijd tevreden over. Nu nog, maat van mij is er geen klant en toch wil hij de verzekering voor de oldtimer geven aan 100€ per jaar.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Simoni zei:

http://groupclaeys.be/ doet mooi werk voor verschillende klanten, met oa omnium op oldtimers en interessante prijwen voor collecties.

Ik heb hier ook zonder probleem de 356 omnium verzekerd gekregen!

En prijs valt nog mee mee imo... Iets van 800 eur per jaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid