Ga naar inhoud

Verzekering Lotus


PJH

Aanbevolen berichten

eveneens verzekerd bij groupclaeys (chubb).

 

tevens ervaringen met Vander Haeghen & C

 

beiden bieden omnium verzekeringen aan voor oudere voertuigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Waky zei:

PJH ik wil je een verzekering verkopen op voorwaarde dat je ten alle tijde de handen aan het stuur houdt. :D

‘T is geen automaat, dus ik moet schakelen vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ex-Mooseman zei:


ING is geen maatschappij voor zo’n wagen. Hun doelgroep ligt daar mijlen ver van: doorsnee wagens, doorsnee bestuurders, goede risico’s.

Ik zou ook groep Claeys durven opperen voor dergelijke special requests. Ze opereren meestal wel in het hogere segment. Verwacht dan ook prijzen uit dat segment.

Die Exige S lijkt mij anders wel extreem geschikt voor ING, gewoon nog een leeuw op de zijkant en ING op de spoiler en 't is gewoon een ING Lion Account bankkaart!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen slecht idee.
Maar als je weet dat de eigen bedrijfswagens niet bij de zustermaatschappij worden verzekerd (die doen enkel particulieren).
Maar het is eens iets anders dan ons oranje Renault Modussen van een aantal jaar geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2017 om 22:51, Maverick zei:

Luister hier eens:

http://www.powerinsurance.be/nl/index.php

Vragen naar Wim Smetrijns.

Toen ik de cayman nergens verzekerd kreeg was dat bij hem geen probleem (en dan nog aan interessante prijzen). Met de A6 ook eens geluisterd en ook hier prijs/kwaliteit de betere keuze geweest.

PS, u kart zien staan bij Wax-it ,  mooi speelgoed :-)

kan ik ook aanraden @PJH, de andere vennoot heeft me destijds aan de verzekering voor mijn 125i geholpen, als 23-24jarige zonder voorgeschiedenis. Kon zelfs een krachtigere wagen verzekerd krijgen bij hen.

Ben nadien jammer genoeg moeten overstappen omdat ik bij www.callant.be een stuk goedkoper verzekerd kon worden, altijd spijtig gevonden omdat de service bij Cosure zo goed was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, PJH zei:

Gisteren toegezegd op Groupclaeys.be , voor 590 EUR Omnium insured.

Super!

Onder welke voorwaarden?

Want dat lijkt mij uitzonderlijk goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan aantonen dat ik een bedrijfswagen heb die de meeste km's doet, dat scheelt. Bovendien heb ik nog nooit zware schadegevallen gehad, wat ook helpt. De Lotus is dan nog eens de 3e auto, dus ook dat zal wel helpen.

Maar er zijn op het eerste zicht geen beperkingen.

Wel 1000 euro eigen risico.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tjeu zei:

Say whut? Wij betalen dik 400 voor onze 6 jaar oude Berlingo zonder enige vorm van omnium, zelf geen glasbreuk... 

Die 590 is enkel de omnium he ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 10:24, Tjeu zei:

Say whut? Wij betalen dik 400 voor onze 6 jaar oude Berlingo zonder enige vorm van omnium, zelf geen glasbreuk... 

Tjeu, ik vind je een aangename kerel, maar rij jij nu met een Berlingo FFS?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeu, ik vind je een aangename kerel, maar rij jij nu met een Berlingo FFS?

Door aanhoudende problemen met de Avalanche, moest die de deur uit. in combinatie met de oude golf IV, wou vrouwlief dat ik een wagen koos waar ze zelf ook mee kon rijden als de golf in panne zou staan. Gezien ik toen net bij Citroën gewerkt had, kregen we daar nog een scherpe prijs, alleen hadden ze toen maar een tweedehands binnen ons beperkte budget en in automaat : een Berlingo. Na 16.000km had ik het er wel wat mee gehad en hebben we de golf weg gedaan, is de Berlingo naar vrouwlief doorgeschoven en sinds 1mei rij ik met een 2015 Passat. Daar ondertussen 19.000km mee gereden en die bevalt eigenlijk wel. Een sobere maar aangename gezel. Wel niets speels of uitdagend aan. En een erbarmelijk tractie niveau. Maar als totaal pakket echt een goede, aangename, praktische wagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, CAS zei:

Tjeu, ik vind je een aangename kerel, maar rij jij nu met een Berlingo FFS?

En een elektrische bakfiets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft die tractie: welke banden liggen daarop? Nog nooit die opmerking gehoord eerlijk gezegd.
De standaard eco dingen waarmee die uit de fabriek komt veronderstel ik. Zal het eens bekijken.
En een elektrische bakfiets....
Die vormt samen met de Berlingo en de Amigo vrouwlief haar mobiliteitspakket. Al moet ik toegeven dat ik er toch ook al een kleine 200km (van de 900) mee gereden heb sinds aankoop in augustus (en met plezier).
Vooral topsnelheid runs vind ik geweldig. Laatst tikte ik af op 44,7km/h.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid