Ga naar inhoud

Verzekering Lotus


PJH

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

@PJH net iemand van Group Claeys aan de lijn gehad, ze lijken niet echt geïnteresseerd om dat ze enkel met "totaaloplossingen" werken. 

Heb jij dezelfde reactie gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik wel een zeer mooi aanbod gekregen heb van hen voor mijn D3, ondanks mijn ongeval 3.5 jaar geleden ( iets waar andere me nota bene nog altijd op afrekenen ... ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik moet zeggen dat ik wel een zeer mooi aanbod gekregen heb van hen voor mijn D3, ondanks mijn ongeval 3.5 jaar geleden ( iets waar andere me nota bene nog altijd op afrekenen ... ) 

Zonder bedragen? Daar hebben we niets aan he :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2018 om 14:37, saabi zei:

Wat is een mcs?

Mijn porsche 993 en saab cabrio zijn bij hen verzekerd voor een nette prijs ;-)

mini cooper S?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, zou kunnen. 

daar moet toch een gewone verzekering voor te vinden zijn. Ik denk dat groep Claeys (CHUBB) meer auto's beoogd die niet dagdagelijks worden gebruikt, maar kan mis zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, vince522 zei:

@Rabbit, reply van Claeys, BA + omnium, €2.516 :wanker:

Heb zonet de mijne in gank gestoken voor opstart aan de tarief die ik je via de telefoon meldde :lol:

Niet vergeten: ik ben al 31 ook he. 30 is zo een grens waarop dat wel stevig zakt. Maar ik heb omnium nooit zoiets betaald voor de Clio. Ik denk bijna dat het kleur er ook wel wat in meespeelt ... 

Heb je al nieuws van de andere?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is oranje, mss krijg ik korting voor zichtbaarheid op de openbare weg.  :up: 
Heb Claeys geantwoord dat ik al een offerte heb van 1.7k zonder vrijstelling, ze zullen eens zien wat ze kunnen doen. Heb nog geen antwoord van de andere 2.

@zwoemba de MCS is bijna 3 jaar oud en 'maar' 141kw. We zien wel, anders eens vloeken, betalen en boterhams met choco voor een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, vince522 zei:

Hij is oranje, mss krijg ik korting voor zichtbaarheid op de openbare weg.  :up: 
Heb Claeys geantwoord dat ik al een offerte heb van 1.7k zonder vrijstelling, ze zullen eens zien wat ze kunnen doen. Heb nog geen antwoord van de andere 2.

@zwoemba de MCS is bijna 3 jaar oud en 'maar' 141kw. We zien wel, anders eens vloeken, betalen en boterhams met choco voor een jaar.

Ter info: Mijn nummerplaat is een feit. 

Normaal zullen die andere wel nog antw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid