Ga naar inhoud

Truck lovers


Soul

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden, WoKe zei:

De circuit-camionette 🙂
Ergens eind januari volgend jaar wordt de MB trekker vervangen door een nieuwe Iveco

td.jpg

👆Dat is iets waar ik al een tijdje over zit na te denken. Dubbel cabine om op het gemak met 4 man te reizen (en op circuit te kunnen afkoppelen om naar hotel te rijden of inkopen te gaan doen) en trailer voor bureau, ruimte voor de piloten om om te kleden etc., transport van flightcases etc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, abtler zei:

👆Dat is iets waar ik al een tijdje over zit na te denken. Dubbel cabine om op het gemak met 4 man te reizen (en op circuit te kunnen afkoppelen om naar hotel te rijden of inkopen te gaan doen) en trailer voor bureau, ruimte voor de piloten om om te kleden etc., transport van flightcases etc.

 

Moest ge interesse hebben in de MB trekker 😉
Is een Sprinter 519 (euro 5) uit 2010 met 360.000km
Full option (Xenon, standverwarming, luchtgeveerde stoel, regensensor, ... etc ...) en in heel goede staat.
Ik heb hem in 2012 gekocht met 295.000 km op de teller en rij er om en bij de 7000km/j mee naar de events.
Moest ge er ook een oplegger bij zoeken daar weet ik er ook een paar goeie van staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid