Ga naar inhoud

Truck lovers


Soul

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Van een kennis van mij.
 
image.png.bae01de442e8167f4881e70b48f1e8c2.png
Wat ik mij altijd afvraag is of je daar nog geld mee kan verdienen met zo een wagen [emoji3526]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, josenjef zei:

Wat ik mij altijd afvraag is of je daar nog geld mee kan verdienen met zo een wagen emoji3526.png

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Alleen maar prijzen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, josenjef said:

Wat ik mij altijd afvraag is of je daar nog geld mee kan verdienen met zo een wagen emoji3526.png

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Die wordt dagelijks gebruikt om te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk wel veel schadegevoeliger en bovendien kost dat echt een hoop geld... Wetende wat een onderaannemer kan factureren, kan ik vele zelfstandigen niet volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, DRIVER-W said:

Het is natuurlijk wel veel schadegevoeliger en bovendien kost dat echt een hoop geld... Wetende wat een onderaannemer kan factureren, kan ik vele zelfstandigen niet volgen.

De meest van hun vloot zijn zo opgemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, DRIVER-W zei:

Het is natuurlijk wel veel schadegevoeliger en bovendien kost dat echt een hoop geld... Wetende wat een onderaannemer kan factureren, kan ik vele zelfstandigen niet volgen.

Ik denk niet dat die groupage transportjes doet. 

Wij werken op het werk veel samen met verhelst. Die heeft ook enkele leuke opgezette dafjes rondrijden. Maar die doen heel veel speciaal transport en specialekes en hijswerken met hun kranen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is soms ook een manier om chauffeurs aan te trekken. 

Prijs van zo een standaard setup met kraan is trouwens ook al genoeg, man maths gewijs kan je dan beter iets meer uitgeven dat het er ook nog eens dik uitziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is soms ook een manier om chauffeurs aan te trekken. 
Prijs van zo een standaard setup met kraan is trouwens ook al genoeg, man maths gewijs kan je dan beter iets meer uitgeven dat het er ook nog eens dik uitziet. 
Hier in de buurt zit ook zo ene en die chauffeurs soigneren hun wagen wel, die gaan ook niet om de vier jaar vervangen worden ook niet denk ik. Maar ik zag ze nu voor Carrefour rijden onlangs, met die contracten houd je zoiets niet vol ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, josenjef zei:

Hier in de buurt zit ook zo ene en die chauffeurs soigneren hun wagen wel, die gaan ook niet om de vier jaar vervangen worden ook niet denk ik. Maar ik zag ze nu voor Carrefour rijden onlangs, met die contracten houd je zoiets niet vol ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Er zitten er zeker tussen die gaan werken voor de vrachtwagen. Maar velen brengen wel goed op. 

Bij ons zijn ze allemaal goed uitgerust. 220V aansluiting, microgolfoven, nachtairco (verwarming uiteraard ook), schoon velgen er op en wat extra lichten etc. 

Iedere vrachtwagen is gekocht, iets dat in de toekomst zelfs niet meer mogelijk gaat zijn en gaat idd tijd mee. Makkelijk 10jaar en meer. We hebben er staan met 1,8mil km op. 

Ons trailers zijn "normaal" maar wel op maat en ook goed uitgerust, gaan ook 120k per stuk. 

Één die ik ken is helemaal uitgerust, langere cabine, douche, keuken, wc... 260k voor de trekker (wel met bak op). Leeft er ook in samen met zijn vrouw. Of het allemaal nodig is... Moet je voor jezelf uitmaken. In ieder geval, zijn er wel nog sectoren waar er geld zit. Als het kan, waarom niet... En als je paar 100k moet uitgeven voor een kraan er op, dan toch ook liever in een deftige vrachtwagen dan een mager Renault cabinetje. Maar het moet natuurlijk wel betaald worden. 

Zelf spendeer ik er niet zoveel aandacht aan, maar vind het toch ook wel aangenamer om met leuk materiaal rond te rijden.  Moet alleen ook zijn doel hebben imo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten er zeker tussen die gaan werken voor de vrachtwagen. Maar velen brengen wel goed op. 
Bij ons zijn ze allemaal goed uitgerust. 220V aansluiting, microgolfoven, nachtairco (verwarming uiteraard ook), schoon velgen er op en wat extra lichten etc. 
Iedere vrachtwagen is gekocht, iets dat in de toekomst zelfs niet meer mogelijk gaat zijn en gaat idd tijd mee. Makkelijk 10jaar en meer. We hebben er staan met 1,8mil km op. 
Ons trailers zijn "normaal" maar wel op maat en ook goed uitgerust, gaan ook 120k per stuk. 
Één die ik ken is helemaal uitgerust, langere cabine, douche, keuken, wc... 260k voor de trekker (wel met bak op). Leeft er ook in samen met zijn vrouw. Of het allemaal nodig is... Moet je voor jezelf uitmaken. In ieder geval, zijn er wel nog sectoren waar er geld zit. Als het kan, waarom niet... En als je paar 100k moet uitgeven voor een kraan er op, dan toch ook liever in een deftige vrachtwagen dan een mager Renault cabinetje. Maar het moet natuurlijk wel betaald worden. 
Zelf spendeer ik er niet zoveel aandacht aan, maar vind het toch ook wel aangenamer om met leuk materiaal rond te rijden.  Moet alleen ook zijn doel hebben imo. 
Ik heb ook de indruk dat het bij de jongere garde deftig moet zijn maar echt personaliseren doen die weinig. Om de vier jaar worden ze verkocht, dus op zich hebben ze altijd recent materiaal. Frigo is nu ook standaard denk ik. Maar de "echte" gaan bij ons niet komen rijden, veel vallen er ook al over dat ze de trekker niet mee naar huis krijgen.

Op zich is het knap, dit jaar met mijn gasten is naar de truck races in zolder geweest daar stond ook iets bij elkaar!

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid