Ga naar inhoud

2018 Mercedes A-Klasse (W177)


Tiep

Aanbevolen berichten

Bij gebrek aan een deftig topic in "Nieuwe Auto's", bij deze: de nieuwe Mercedes A-Klasse.

17C832_01.jpg.55fa5ab2b0bff2ef70b2e2222526d7d8.jpg

336235.jpg.19322c0e480658a1107e20a5e442bf30.jpg

336233.jpg.5603b138c682fc2ddee5ad83ca96c211.jpg

18C0095_038.jpg.8b5b8132395218970b93eb755b5a1fa3.jpg

18C0095_039.jpg.ea20d9723c9172cc471d6f96f9a7580e.jpg

336212.jpg.01de80c5a1dcc5c620d5014986c983c9.jpg

Voor mij perso een geslaagde kar. Wel aan de prijzige kant :silly: Ik wacht nog op de beschikbaarheid van de A 180 met manuele 6-bak in de configurator om te zie hoe/wat ik kan speccen binnen 30k budget.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd om die in het echt te zien, vooral qua formaat en binnenafwerking. Kans is heel groot dat het mijn volgende wagen wordt, maar het is nog even afwachten. Ook hopen dat ze de launch edition nog wat langer houden, want die is  interessant qua uitrusting. 

Navigatie met live-updates en smartphone-integratie zijn allemaal zo duur. Ze mogen dan wel stoefen dat hun MBUX standaard is, maar Android Auto mochten ze toch gewoon meegeleverd hebben. 

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh megane?
Wen maar aan de platte platen want het is een trend fuel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

c8efbbbf987c9a307cf573bbcd40ad0e.jpg

Ik zie het niet
Hennep aan het verplanten krikkie?[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat toch op hetzelfde platform dacht ik? Waarschijnlijk niets mis mee, maar kan er niet echt mee weg dat MB gaat shoppen/uitwisselen bij Renault. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft net als de vorige nood aan wat testosteron, onder de vorm van een mooie velg en liefst nog de AMG-bumpers

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Jochen zei:

5ab530cbf04f8_Screenshot-2018-3-13Mercedes-BenzCarConfigurator.thumb.png.6df1646d135324902c51a79724370e0f.png

Heerlijke verkoopstruc toch tegenwoordig, we maken de basisversie zo mottig dat je bijna verplicht bent een AMG-pack aan te vinken.

Voorlopig geen fan van deze, lijkt teveel op de rest van het MB gamma, daar waar de vorige nog wat zijn eigen identiteit had.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft inderdaad AMG nodig.

Maar dit is gewoon een rijdende smartphone, game changer qua telematica. Supermooie schermen.

Stap voor op BMW en Audi, eindelijk :P

'Hey Mercedes' voice control marcheert ook belachelijk goed. Je kan er bijna alles mee bedienen.

Interieur biedt meer ruimte dan voorheen, nu eindelijk op niveau van BMW en Audi. Mooi afgewerkt, alles voelt goed aan. 

Qua rijden: chassis en sturen erg strak en licht, voelde back to back met een 1 Mpack en A3 Sline heel plezant aan. Voordeel van de BMW is wel z'n RWD chassis maar tegenvaller was z'n ruwe interieur en zwaar stuur. Audi reed gewoon zozo, inconsistent stuurgevoel maar wel goeie boite.

Motoren zijn helaas wat minder, de 200 benzine klinkt leuk maar waar ze die 163 pk halen... Geen idee. Huidige 180 naft voelt rapper aan. 180d is verder verbeterd, DCT boite is vernieuwd en OK. Curieus naar 250 naft en 35 AMG (komt eind dit jaar), dikke uitlaten in nieuw design.

  • Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Marvin zei:

Verdammt, kan je op de Business Solutions-versies echt geen rijassistentie krijgen zoals de Distronic of dodehoekcontrole? :(

Is niet de opzet van de BS..  

Waar werk je? (Mag via pm)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/25/2018 at 9:33 AM, William Blake said:

Maar dit is gewoon een rijdende smartphone, game changer qua telematica. Supermooie schermen.

Slim gezien he. "Wauw technologische vooruitgang!", terwijl zo een paar schermen in het interieur kwakken pakken goedkoper is dan een echte tellerpartij voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Slim gezien he. "Wauw technologische vooruitgang!", terwijl zo een paar schermen in het interieur kwakken pakken goedkoper is dan een echte tellerpartij voorzien.

Ik vind het echt zeer geslaagd, supermooie graphics, werkt heel vloeiend en aangenaam.

Waarom zou dat goedkoper zijn dan analoge tellers die ze al 100 jaar maken?

1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

dat is een manuele ?  Die zijn toch nog niet leverbaar in de eerste maanden ?

200 benzine kan wel in manueel besteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid