Ga naar inhoud

2018 Mercedes A-Klasse (W177)


Tiep

Aanbevolen berichten

10 minutes ago, stijn82 said:

40.000 voor een trage C-segmenter? Die snufjes zijn mij geen 10.000 euro waard, voor 25.000-30.000 heb je ook al een toffe hatch. Bv hyundai i30n . 

Voor 40k heb je ook al een deftige elektrische wagen zoals een leaf of i3 en dat vind ik meer waard dan een diesel met wat extra electronica. 

Dat mag. Elk zijn voorkeuren, noden en budget zeker? Ik zou ook geen Hyundai i30n nemen, maar een tweedehandse Nissan Pulsar met een diesel als dat de keuze was. Gaat die vergelijking op? Think not. Nochtans ook een C-segmenter.

Voor hetzelfde geld kies ik liever voor een A-klasse met veel comfortopties dan bijvoorbeeld een C-klasse die vrij kaal is of een Skoda Superb full option. Er zullen er zijn die akkoord gaan, en er zullen er anderen zijn. Rijplezier is relatief en iedereen definieert dat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, William Blake zei:

Tech (telematica, veiligheidssystemen)  en luxe

of kijk,gewoon de filmpjes eens :D

In één van de filmpjes wordt ook gezegd dat het interieur doet denken aan dat van een Rover SD1 en ik weet niet of dat een goede zaak is :biggrin:
Maar ok, qua tech en luxe heb je waarschijnlijk een punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou deze dezelfde uitstoot en prijs hebben als vorig model?

Vorig model kon ik krijgen als firmawagen ,maar als de prijs en uitstoot dit hetzelfde is zal het noppes zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het bedrijf is het een C- segmenter en helaas hebben zij het laatste woord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

daarnet eens gaan kijken, echt knap dashboard&middenconsole&knoppenwinkel

in dat segment imho een no-brainer als je het budget er door krijgt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet er ook dringend eens mee gaan testrijden. Die van Eurostar 2000 hadden me een testritje beloofd maar niets meer van gehoord sinds een tijdje al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tiep zei:

Moet er ook dringend eens mee gaan testrijden. Die van Eurostar 2000 hadden me een testritje beloofd maar niets meer van gehoord sinds een tijdje al.

Altijd welkom bij ons (Jacobs) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, William Blake zei:

Altijd welkom bij ons (Jacobs) :D

Zal ik onthouden 😉 Wel net te horen gekregen dat ik nog 1 jaar langer met mijn huidige A-Klasse moet rijden. Ze hebben alle langetermijnleases verlengd met 1 jaar blijkbaar. In mijn geval gelukkig geen straf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik vind het een leuk rijdende auto en mijn testrit was met een benzine



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Brunault zei:

Ik vind het een leuk rijdende auto en mijn testrit was met een benzine



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welke motorisatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid