Ga naar inhoud

640 cabrio: benzine (640i) vanzelfsprekend of mag een diesel (640d) ook?


gTa

tweedehands BMW 640 cabrio (met heel wat eisen inzake uitrusting/looks)  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Als motor:

    • enkel maar de benzine (640i) ... dus blijven wachten tot er eentje komt, ook al wacht je al meer dan een jaar en kwam er nog niks
    • maakt niet uit, een diesel will do too ... dus als er een 640d beschikbaar is die aan je wensen/eisen voldoet: niet twijfelen & toehappen
    • sowieso de 640d nemen en niet naar 640i zoeken ... de 40d geniet de voorkeur, ook in een '6 cabrio


Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Phil zei:

Zo, dat ging vlotjes. :lol:

LCI?

Nope, dus nog Euro5. Madre zegt foert tegen LEZ. "Kmoekik toch noois in Antwerpn zin, wazouwek daar gaan doen?! Als 'k naar nen deftige dierentuin wil ga 'k wel naar Pairi Daizia." (no kidding :lolz: ) 

Tegen dat ze de LEZ niet meer (gratis) binnen mag (maar enkel betalend) is ze de 75 gepasseerd, tegen dan zal ze een 2nd gen i3'tje moeten hebben oid. Met plastic bumpers. Want parkeren en zo... :fp:  (Helpt ook niet van in een oud huis te wonen met een garagepoort die maar 6 cm breder is dan de auto met de spiegels ingeklapt (en 2 cm te smal om binnen te kunnen met spiegels uitgeklapt). Ik zie die kar ooit nog permanent in 't zuiden verzeilen.

LCI's zijn (met deze uitrusting) gemiddeld 12,5k duurder.

Ze heeft een 640i gereden (LCI) maar vindt het minder. Klinkt aan de uitlaat wel goed (beter dan d) maar binnenin nauwelijks of niet beter. En die die ze testreed was niet zo'n topper qua looks (uni wit, cognac nappa, 19", ...) en had een vreemd bromgeluid linksvoor (roulement oid). Kar voelde niet fris aan.

Deze is als nieuw. Leuk eraan is dit:

1652307076_2018-07-0814_33_01-MicrosoftOffice2010.jpg.d3ee38b9136a7a4c24fce71fc43cafd5.jpg

Gecombineerd met full Merino in kleur amaro binnenin, met die zilvereffect cabriokap en met de donkergrijze Individual wielen (net niet dezelfde kleur als de auto): yum.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waanzinnig knap, al zou ik de wielen in lichtmetaal willen.

Congrats aan moedertje, laat je ze 500 keer ‘ik moet voortaan diesel tanken’ zeggen?

Anders is de kans reeel dat ze binnen de kortste keren op de pechstrook staat met een sputterke :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz: Daar zegt ge zoiets!

Gelukkig gaat ze wel ook af en toe tanken met de XF van padre en dat ging nog nooit verkeerd. :D 

Maar toch: nice one. Ik geef het door met jouw groeten. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bt. zei:

Congrats aan moedertje, laat je ze 500 keer ‘ik moet voortaan diesel tanken’ zeggen?

Anders is de kans reeel dat ze binnen de kortste keren op de pechstrook staat met een sputterke :lol:

 

2 minuten geleden, gTa zei:

:lolz: Daar zegt ge zoiets!

Gelukkig gaat ze wel ook af en toe tanken met de XF van padre en dat ging nog nooit verkeerd. :D 

Maar toch: nice one. Ik geef het door met jouw groeten. :D 

Bedankt, Rudy!

166537720_2018-07-0814_44_55-Messenger.jpg.5f048cf0031a96a0d9c0bc9c8b085341.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jupke of andere mods: dit topic mag dicht. Vraag is afdoende beantwoord en de situatie die tot de vraag leidt is opgelost. :D  Danke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid