Ga naar inhoud

Deelmobiliteit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Just now, Liquid Li0n said:

of in de ardennen. Laat staan ondergrondse garages of eventueel tunnels. Ik hoop inderdaad dat ze goede 4g/5g ontvangst in die auto's prutsen.

Die staat of valt met de dekking.

Geplaatst:
1 minuut geleden, JanC zei:

Fuck dat moet een saaie job zijn, virtueel rijden en je tegelijkertijd aan de verkeersregels houden. :D 
En wie weet wat voor gekke toeren de mensen rond je beginnen uithalen als ze een auto zien rijden zonder iemand aan het stuur...

sowieso. mensen gaan er sowieso foto's of filmpjes van nemen al rijdend.

Zojuist, ir_fuel zei:

Die staat of valt met de dekking.

en in belgie is die, voor zo een klein landje te zijn, nog best belabberd.

Van de week zag ik een Poppy staan met 4 pinkers op. ik kwam savonds van het werk er terug voorbij, en stond die nog altijd met 4 pinkers op. Vermoedelijk iemand die dat opgezet heeft net voor hij die op slot deed. Voor zulke dingen is het wel goed. 

Op zich gebeurt het bij luchtverkeersleiding, in Engeland dacht ik, ook. Dat ze remote werken. Maar dat is per luchthaven. Hier is het echt in de drukke steden, fietsers die door het rood rijden ofzo. Is zoals bij gaming. je moet echt een lage ping en feilloze verbinding hebben om alles direct te zien en direct input te kunnen geven via internet.

Geplaatst:
Just now, Liquid Li0n said:

en in belgie is die, voor zo een klein landje te zijn, nog best belabberd.

Ik stond zondag in het centrum van Libin. NUL ontvangst.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Liquid Li0n zei:

Van de week zag ik een Poppy staan met 4 pinkers op. ik kwam savonds van het werk er terug voorbij, en stond die nog altijd met 4 pinkers op. Vermoedelijk iemand die dat opgezet heeft net voor hij die op slot deed. Voor zulke dingen is het wel goed. 

Of zo'n remote bestuurder die eens lang gaan kakken is op kosten van de werkgever!

• Grappig 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, tuscani zei:

Kan je die jongeren ergens bestellen? Hier staan wat van die deelwagens die gerust weg mogen.

doe het nog snel voor zondag. want dan gaan de jongeren opgekuist worden ipv de deelwagens

Geplaatst:

Er varen schepen in belgie rond die bestuurd worden vanuit antwerpen.

Geplaatst:
21 minuten geleden, gewoon ik zei:

Er varen schepen in belgie rond die bestuurd worden vanuit antwerpen.

de vraag is alleen. Nu is dat nog vanuit West Europa...maar op de duur gaan ze naar de lage loonlanden. Want de besturen kan toch van overal ter wereld.

Geplaatst:

als die dan gaan rijden zoals ze in Mumbai gewend zijn...  

• Grappig 2
Geplaatst:

Overal waar ze passeren Turkse bruiloft!

Geplaatst:
2 uren geleden, Liquid Li0n zei:

de vraag is alleen. Nu is dat nog vanuit West Europa...maar op de duur gaan ze naar de lage loonlanden. Want de besturen kan toch van overal ter wereld.

't is nu ook niet dat een diva uit een Italiaanse grootstad zo fijn/veilig/aangenaam is in het verkeer... 

• Grappig 1
Geplaatst:

Vorige zomer in San Francisco, no driver...

20230727_195054.thumb.jpg.c5877ff7ffc8d727e5ae24358b56b498.jpg

• 9 maanden later...
Geplaatst:

En dat uit de gelukkigste regio van het land.

Straf!

• Grappig 1
Geplaatst:

Het Miles-publiek is niet hetzelfde als het Cambio-publiek…

Geplaatst:
36 minuten geleden, Ugeken zei:

Het Miles-publiek is niet hetzelfde als het Cambio-publiek…

Miles publiek is wel hetzelfde als het Poppy publiek, en dat blijft wel. 

Ze hebben geen scooters en geen steps meer. Maar scooters kan je met Felyx en steps heb je zelfs TE veel. Bolt, Lime, ...

Geplaatst:
9 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Poppy, en dat blijft wel. 

En hoeveel miljoen verlies maken ze elk jaar? 

Danke. 

Geplaatst:

ik hoorde van politie dat die deelwagens vooral "een plaag" zijn voor drugstrafiek?

Bij controle is het blijkbaar een sport om van kromme haas te gebaren, en te beweren dat ze niet in de koffer of dergelijke geweest zijn. En dat zo de politie moeilijk kan bewijzen van wie de gevonden drugs is? In Aalst weet ik al zo'n gevallen van gevonden lachgasflessen alleszins.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in