Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


Martini Racing

Aanbevolen berichten

Gene manuele...

Quote
Grade RZ SZ-R SZ
Engine displacement (liters) 2.998 1.998
Engine layout Inline-6 Inline-4
Turbo type Twin-scroll turbocharger
Transmission 8-speed Sports Automatic Transmission
Powertrain layout Front-engine, rear-wheel-drive
Seats 2
Maximum output (kW[PS]/rpm) 250[340]/5,000-6,500 190[258]/5,000-6,500 145[197]/4,500-6,500
Maximum torque (N・m[kgf・m]/rpm) 500[51.0]/1,600-4,500 400[40.8]/1,550-4,400 320[32.6]/1,450-4,200
0-100km/h (seconds) 4.3 5.2 6.5
Curb weight (kg) 1,520 (Based on Toyota calculations) 1,450 (Based on Toyota calculations) 1,410 (Based on Toyota calculations)
Length (mm) 4,380 (Based on Toyota calculations)
Width (mm) 1,865 (Based on Toyota calculations)
Height (mm) 1,295 (Based on Toyota calculations) 1,290 (Based on Toyota calculations)
Tires Front 255/35R19
Rear 275/35R19
Front 255/40R18
Rear 275/40R18
Front 225/50R17
Rear 255/45R17
Wheelbase (mm) 2,470
Front tread (mm) 1,594 1,609
Rear tread (mm) 1,589 1,616

 

  • Whut?! 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maarten Ballière zei:

Leuke BMW, zowat alles is BMW behalve het bodywork

Ophanging is naar verluid ook nog aangepast door Toyota.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maarten Ballière zei:

Leuke BMW, zowat alles is BMW behalve het bodywork

En de GT86 is gewoon een Subaru. Maar daar kan ik aan toevoegen dat Toyota ervoor gezorgd heeft dat ik hem leuk vind, Ik verwacht van de Supra hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantische teleurstelling voor de Supra fan, zeker na al die jaren van hype

Qua looks best ok, maar het is een BMW

https://www.instagram.com/p/Bsn5DwmA8cp/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zegt me hélemaal niks.
Na zo'n gat verwachten mensen gewoon iets uniekers, vrees ik. En 't is gewoon een BMW, hoe je het ook draait of keert.
Met, op de koop toe, looks die ook niet meteen tot de verbeelding spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die nieuwe Z4 (close to) een gedrocht en ook deze Supra kan me qua looks geen beetje bekoren. :oops:  Zoals al gemeld: visueel te korte wielbasis en te lange overhang vooraan. Maar vooral: wat een kakofonie aan lijnen. Als je een auto nog drukker en hyperkinetischer vorm geeft dan dat, komt Newt Scamander aanhollen en propt die kar in zijn valieske.

Edit: maar dat zal volgens sommigen hier op 't forum wel weer die speciale 'fase' zijn, waar iedereen aan lijdt: als 't nieuw is moet het lelijk zijn. :D 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Image result for toyota ft1 concept to supra

Dit had de nieuwe supra moeten zijn, zonder enige wijziging van design en zonder samenwerking met BMW. Wat een klucht, Toyota toont hier echt aan geen moer meer te geven om sportwagens, heritage en mooi design. Zeer triest, zelfs de interieurgeluidjes zijn BMW, komaan zeg...en dit voor auto dat ze dik 5 jaar gehyped hebben! 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

16 minutes ago, gTa said:

Ik vind die nieuwe Z4 (close to) een gedrocht en ook deze Supra kan me qua looks geen beetje bekoren. :oops:  Zoals al gemeld: visueel te korte wielbasis en te lange overhang vooraan. Maar vooral: wat een kakofonie aan lijnen. Als je een auto nog drukker en hyperkinetischer vorm geeft dan dat, komt Newt Scamander aanhollen en propt die kar in zijn valieske.

Amai ni.

Volledig mee eens. Om te janken. Waarom zou je trouwens de Supra pakken ipv de nieuwe Z4?

Nu goed, als je ziet wat Honda van de Civic Type R gemaakt heeft ... ze kunnen er daar wat van. En die Schmeegul heeft toch ook maar enkel eentje gekocht voor de clicks. Kan me niet voorstellen dat hij dat echt zo een geweldig ding vindt naast al de rest in zijn garage.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid