Ga naar inhoud

BMW F97/98 BMW X3/X4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

In mijne tijd gebruikte men een vraagteken en "alstublieft".

 

mvg

 

de moderator.

Srr dat ik iets wil bijdragen aan dit forum en snel voor een aanpassing vroeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:  Moest luidop lachen met laatste 3 posts. :D   Onnoozeleirs allebei. :lol: 

 

@ topic: YUM !!!!!!!!!!!!!   Zet maar af, die zilverkleurige X3M. Hoeft niks aan gewijzigd te worden. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ketel die zilveren X3M, fok. Perfectie.

Anderzijds, hebben jullie dat ook? Met die klimaatzever, de torenhoge taxen, enz dat zo’n kar me van langs om minder interesseert. Vroeger had ik zoiets van “wie weet binnen een paar jaar tweedehands ...”. Dat heb ik nu gewoon niet meer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Rabbit zei:

Wat een ketel die zilveren X3M, fok. Perfectie.

Anderzijds, hebben jullie dat ook? Met die klimaatzever, de torenhoge taxen, enz dat zo’n kar me van langs om minder interesseert. Vroeger had ik zoiets van “wie weet binnen een paar jaar tweedehands ...”. Dat heb ik nu gewoon niet meer.

Bij mij is het net het tegenovergestelde. Nu is het nog haalbaar om zoiets te kopen, binnen 5 jaar gaat dat niet meer lukken.
 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het net het tegenovergestelde. Nu is het nog haalbaar om zoiets te kopen, binnen 5 jaar gaat dat niet meer lukken.
 
Idem, met al die trajectcontroles en gezever wil ik er nu van genieten voordat ze een camera aan je oprit zetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, brjefs zei:

Bij mij is het net het tegenovergestelde. Nu is het nog haalbaar om zoiets te kopen, binnen 5 jaar gaat dat niet meer lukken.
 

Ik heb soms echt het idee dat het al voor de kl* is. Maandagavond nog bedacht toen ik net een trajectcontrole passeerde. Dat kat en muis spelletje ben ik wat beu. het enige nuttige dat ik nog zie zijn boerebaantjes afknallen met een hot hatch. Al de rest lijkt me oeverloze overkill. 

Ik heb zo momenteel het gevoel van " this is the end ", met mijn huidige auto. Deze rij ik gewoon op en dan is het tijd voor zo een elektromeuk. Hoewel ik eigenlijk gans dat elektrogedoe en de evolutie daarop wel erg fascinerend vind om te volgen. Als dan auto's als bovenstaande voorbij komen, mja ... het doet me zoveel niet meer;

*pessimist spotted* 😛 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik heb soms echt het idee dat het al voor de kl* is. Maandagavond nog bedacht toen ik net een trajectcontrole passeerde. Dat kat en muis spelletje ben ik wat beu. het enige nuttige dat ik nog zie zijn boerebaantjes afknallen met een hot hatch. Al de rest lijkt me oeverloze overkill. 

Ik heb zo momenteel het gevoel van " this is the end ", met mijn huidige auto. Deze rij ik gewoon op en dan is het tijd voor zo een elektromeuk. Hoewel ik eigenlijk gans dat elektrogedoe en de evolutie daarop wel erg fascinerend vind om te volgen. Als dan auto's als bovenstaande voorbij komen, mja ... het doet me zoveel niet meer;

*pessimist spotted* 😛 

In Zwitserland rijden de mooiste performance karren rond. Denk je echt dat die motoren zo hard aangesproken (kunnen) worden?

Aan een 318d heb ik feitelijk genoeg. Dat rijdt ook gemakkelijk 160km/h. Maar het gevoel en comfort van een echte motor in je auto en die ene bocht waar je vol op het gas de wagen doorheen kan trekken, dat maakt toch al een boel goed he!

Snelheidswinst op het traject als geheel bereik je er niet meer mee, helaas.

 

De nieuwe X3 is de eerste ' X' die me aanstaat. Daar wil ik eens mee rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

 

@ topic: YUM !!!!!!!!!!!!!   Zet maar af, die zilverkleurige X3M. Hoeft niks aan gewijzigd te worden. :inlove: 

Is Doningtongrau. Heb 'em zo besteld voor ons, dikkkkkkkkk.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die trajectcontroles vallen toch mee, alé toch waar ik rij met uitzondering dat die op grondgebied diksmuide sinds vorige week actief zijn :(

Op de secundaire banen hier is het resultaat dat ik veel meer binnenwegen begin te pakken (desnoods om halverwege trajectcontroles eruit te rijden of erin te komen. Enige nadeel daar is dat je auto wel sneller vuil wordt :(

Op snelwegen is de enige die ik heb die tussen wetteren en erpe-mere maar met het verkeer daar rij ik gewoonlijk zoals anders en kom ik op gemiddeldes uit die net kunnen (behalve 's nachts of zo als er geen verkeer is) en die is trouwens al bijna een jaar niet meer actief :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Naish zei:

Die trajectcontroles vallen toch mee, alé toch waar ik rij met uitzondering dat die op grondgebied diksmuide sinds vorige week actief zijn :(

Op de secundaire banen hier is het resultaat dat ik veel meer binnenwegen begin te pakken (desnoods om halverwege trajectcontroles eruit te rijden of erin te komen. Enige nadeel daar is dat je auto wel sneller vuil wordt :(

Op snelwegen is de enige die ik heb die tussen wetteren en erpe-mere maar met het verkeer daar rij ik gewoonlijk zoals anders en kom ik op gemiddeldes uit die net kunnen (behalve 's nachts of zo als er geen verkeer is) en die is trouwens al bijna een jaar niet meer actief :lolz:

Provincie Antwerpen is een ramp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Provincie Antwerpen is een ramp

Provincie Antwerpen is toch het beste dat er is???

 

Maar idd, op parking is een trajectcontrole zinloos :D

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid