Ga naar inhoud

BMW F97/98 BMW X3/X4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, Timo zei:

Oke dan.... Dan zit je met wat opties zo aan 105-120k? Ik dacht serieus dat dit een leuke tussenin auto was vanaf 70k en dan met opties tot 90-95k max. 

Welke opties moet je dan hebben? Ik zou alleen audio upgrade aanvinken als ze dat nog altijd in een M anno 2019 met die pauper standaard durven aanbieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Natuurlijk niet.

Heel wat oyster (en gelijksoortig) kleurige interieurs bij BMW zijn zo: zetels, deurinzetten en onderkant dashboard (waarbij die 2 laatste perfect in elkaars verlengde liggen).

attachment.php?attachmentid=548277&d=130

Ook andere kleuren.

1660119d1500906513-next-gen-bmw-5-series

Ook b.v. Individual-leder op de vorige '3 (en huidige '4) met bijkomende optie "dashboard in leder" heeft dat ook.

P90159805-bmw-m4-convertible-bmw-individ

 

Ik heb t op de mijne en ja dat is zeer mooi, maar ik zou er echt t geld niet voor over hebben 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rabbit zei:

Ik heb t op de mijne en ja dat is zeer mooi, maar ik zou er echt t geld niet voor over hebben 😬

Ik wel. :oops:  Voor mij doet dat ongelofelijk veel qua gevoel. Hoe een auto rijdt is uiteraard belangrijk, maar hoe hij aanvoelt ook. En een '3 met Individual interieur + Individual tableau voelt compléét anders aan binnenin dan een gewone '3. Alsof 't een auto van een ander (edeler) merk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Timo zei:

Oke dan.... Dan zit je met wat opties zo aan 105-120k? Ik dacht serieus dat dit een leuke tussenin auto was vanaf 70k en dan met opties tot 90-95k max. 

Daar heb je de X3 M40i voor, koop je leuk voor 75k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2020 BMW X4 M and X3 M driving on the road 2000 830x553

With the announcement of the new BMW X3 M and X4 M, the Spartanburg plant in South Carolina will manufacture nine SUVs. Production of the new crossovers begins in April 2019 while market launch is scheduled for July.

In 2018, BMW X models represented more than 52 percent of BMW sales in the U.S. Plant Spartanburg produces X3, X4, X5, X5 M X6, X6 M and X7 models for the U.S. market and the world.

 
 

Nearly 70 percent of BMW X models produced at Plant Spartanburg are exported to more than 120 markets worldwide. To date, BMW Group has invested almost $10 billion in the plant, which has undergone five major expansions and now has a production capacity of up to 450,000 vehicles annually, making it the largest BMW Plant in the world. Plant Spartanburg will celebrate 25 years of production later this year.

 

BMW X3M 2019 images 20 1 830x553

 

BMW’s U.S. sales climbed 1.7 percent in 2018.

 

“The addition of these two all-new models plus the first-ever BMW X7, which began production last December, is a testament to the performance, passion and pride of the more than 11,000 people working at Plant Spartanburg and serves to further underscore BMW’s commitment in the U.S.,” said Knudt Flor, President & CEO, BMW Manufacturing Co., LLC. “Since the BMW X5 was first introduced, creating the premium SAV segment in 1999, Plant Spartanburg has been BMW’s global center of competence for X models and continues to be so today.”

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Upclose with the new 2019 BMW X4 M

 
 
 
2019-BMW-X4M-live-photos-09-830x623

Live from Palm Springs and The Thermal Club, we bring you the first real life photos of the new 2019 BMW X4 M. We actually had the chance to see car in person, fully unveiled, along with the X3 M, of course, but unfortunately the prototype cars we were given rides in, still featured a light camouflage.

Regardless of that, the photos should give you a good look at the design and proportions of the X4 M. Filming the interior of the car was also off the table for now, for various reasons, but first impressions are quite positive – A high quality, premium cabin that doesn’t forget or ignore its sporty roots.

2019-BMW-X4M-live-photos-01-830x668

The ride impressions are also under embargo, so we will have to wait till early summer for the proper reviews.

Powering the X4 M is the new S58 engine, an M-tuned version of the ubiquitous B58 engine. A forged crankshaft, 3D-printed cylinder head, new wide-arc sprayed iron coating for the cylinder walls and a closed-deck design create a more durable and freer-revving engine than just the standard B58. A new air intake as well as two mono-scroll turbochargers — one for cylinder 1-3 and one for cylinders 4-6 — now help the engine breathe better and give the X4 M 480 hp and 442 lb-ft of torque. Those are big gains from the 365 hp and 369 lb-ft of the X4 M40i.

2019-BMW-X4M-live-photos-03-830x637

Debuting alongside the BMW X4 M is the Competition model, which will pack a whopping 510 hp and the same 442 lb-ft. That makes the new X4 M faster than the BMW M4 GTS was.

BMW claims a 0-62 mph time of 4.2 seconds for the standard car, with the Competition model shaving a tenth off of that.

The X4 M will start at $73,400 and goes on sale in July 2019.

2019-BMW-X4M-live-photos-01-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-02-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-03-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-04-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-05-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-06-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-07-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-08-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-09-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-10-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-11-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-12-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-13-120x120 2019-BMW-X4M-live-photos-14-120x120

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎/‎02‎/‎2019 om 14:05, Stancke zei:

X3M start aan 90.800€ btwi (+4.000€ voor M Competition)
X4M start aan 92.800€ btwi (+4.000€ voor M Competition)

Hmm, als ik in dat budget begin te shoppen spaar ik nog liever eventjes door tot een ALPINA B5 touring

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vince522 haalde gisteren iets interessants aan: zoals @Tommie hierboven al zei voor 75 haal je een m40i, een auto die waarschijnlijk al 80% kan van wat een x3m doet. Ik oprecht niet of ik er een extra 20-25k zou kunnen aanhangen wetende hoe vet een 40i al is en het feit dat het een suv blijft. Je gaat daar niet de ene na de andere trackday mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Rabbit said:

@vince522 haalde gisteren iets interessants aan: zoals @Tommie hierboven al zei voor 75 haal je een m40i, een auto die waarschijnlijk al 80% kan van wat een x3m doet. Ik oprecht niet of ik er een extra 20-25k zou kunnen aanhangen wetende hoe vet een 40i al is en het feit dat het een suv blijft. Je gaat daar niet de ene na de andere trackday mee doen.

Wet van het marginaal nut.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

@vince522 haalde gisteren iets interessants aan: zoals @Tommie hierboven al zei voor 75 haal je een m40i, een auto die waarschijnlijk al 80% kan van wat een x3m doet. Ik oprecht niet of ik er een extra 20-25k zou kunnen aanhangen wetende hoe vet een 40i al is en het feit dat het een suv blijft. Je gaat daar niet de ene na de andere trackday mee doen.

Bedenking maak ik mij ook. Wagens voor liefhebber die wil rijden,  maar die niet "te" wil doen...

Voor die 20 à 25 k koop je al heel wat benzine en onderhoudsbeurten...

En die M, dat verschil gebruik je zelden...

Waar bij de M dus wel "e specialeke" blijft, maar toch... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb soms echt het idee dat het al voor de kl* is. Maandagavond nog bedacht toen ik net een trajectcontrole passeerde. Dat kat en muis spelletje ben ik wat beu. het enige nuttige dat ik nog zie zijn boerebaantjes afknallen met een hot hatch. Al de rest lijkt me oeverloze overkill. 

Ik heb zo momenteel het gevoel van " this is the end ", met mijn huidige auto. Deze rij ik gewoon op en dan is het tijd voor zo een elektromeuk. Hoewel ik eigenlijk gans dat elektrogedoe en de evolutie daarop wel erg fascinerend vind om te volgen. Als dan auto's als bovenstaande voorbij komen, mja ... het doet me zoveel niet meer;

*pessimist spotted* [emoji14] 

Idem[emoji17]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Soul said:

En die M, dat verschil gebruik je zelden...

Waar bij de M dus wel "e specialeke" blijft, maar toch... 

Dat voel en dus gebruik ik continu.

Je voelt zelfs bij normaal gebruik dat je met iets anders op baan bent. Niet omwille van de reactie van anderen, maar je eigen sensaties.

Trillingen, lawaai, scherpte. Heb je allemaal al bij lage snelheden, waar je met een 318d al moet gaan raggen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Dat voel en dus gebruik ik continu.

Je voelt zelfs bij normaal gebruik dat je met iets anders op baan bent. Niet omwille van de reactie van anderen, maar je eigen sensaties.

Trillingen, lawaai, scherpte. Heb je allemaal al bij lage snelheden, waar je met een 318d al moet gaan raggen.

Hier moet ik je wel gelijk geven. Bij een M4 voel je direct dat dat zo veel meer focused is dan een 440i ( een auto waarvan ik trouwens na een testrit eigenlijk allerminst onder de indruk was). Maar ik vraag me af of ze dat bij een SUV eigenlijk ook kunnen, aangezien dat zwaar en log is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Rabbit said:

Hier moet ik je wel gelijk geven. Bij een M4 voel je direct dat dat zo veel meer focused is dan een 440i ( een auto waarvan ik trouwens na een testrit eigenlijk allerminst onder de indruk was). Maar ik vraag me af of ze dat bij een SUV eigenlijk ook kunnen, aangezien dat zwaar en log is.

De stelling is idd niet of een M4 meer emotie geeft dan een E63 (?) of een GT3 RS, maar dat je voelt dat het ding beter en strakker in elkaar zit gevezen dan een 320d. Je voelt dat in het stuur, de ophanging, de remmen bij de eerste meters. Dat viel me indertijd erg op, letterlijk de eerste meters toen ik na een E92 30d in een E92 M3 reed.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, ICM zei:

De stelling is idd niet of een M4 meer emotie geeft dan een E63 (?) of een GT3 RS, maar dat je voelt dat het ding beter en strakker in elkaar zit gevezen dan een 320d. Je voelt dat in het stuur, de ophanging, de remmen bij de eerste meters. Dat viel me indertijd erg op, letterlijk de eerste meters toen ik na een E92 30d in een E92 M3 reed.

Heb jij nog een E92 M3 gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid