Ga naar inhoud

BMW F97/98 BMW X3/X4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

En de nieuwe BMW X4 M Competition vliegt van 0 naar 100 km/h in 3.8 seconden.
https://www.bmwblog.com/2019/06/17/the-new-bmw-x4-m-competition-runs-from-0-62-mph-100-km-h-in-3-8-seconds/
D'er mag iets staan tegenover de 8.000 euro inschrijving...

Ideaal om zo snel mogelijk mee te zijn met de stroom van 90 of 120km/u in trajectcontrolezones.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zeer mooi machien. Als ik dan toch een opmerking mag geven, dan vind ik dat spoiler op de achterklep iets te groot/opvallend is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/27/2019 at 11:11 PM, Phil said:

Zet maar af.

(vooral dan de X3, in deze spec)

(de motorkap die maar half gesloten is stoort me trouwens mateloos)
be9c9d4b-eda2-48e1-b117-994696885b50_rw_

e34e1951-3421-4cea-8ab9-72256453c06c_rw_

c706cbeb-1b92-4991-8574-d2e18b460ed6_rw_

7e0f2e0a-63bd-4c05-8c9d-dc127a728311_rw_
 

Zou veiligheidshalve altijd de X3M pakken, maar die X4M ziet er echt fantastisch uit op uw foto's.

Zitten een paar hoeken waarbij ik denk "wauw".  Al heb ik wel het gevoel dat 'm alleen werkt in zwart of zo donkergrijs... Zwaar conflicted over die auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
On 8/2/2019 at 10:38 AM, zwoemba said:

Deze ochtend gespot... Ik ben geen SUV liefhebber maar dit vond ik nog wel een dik hok :)

 

IMG_0788.jpg

Inderdaad erg knap. 103.000 euro zoals ik hem zou samenstellen. Dan denk ik dat er betere alternatieven zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

In de straat waar ik elke dag wandel op weg naar 't werk stond er altijd een knappe F11 geparkeerd die nooit vuil leek te zijn. Sinds kort werd die opeens vervangen door een X4 (nummerplaat is terug dezelfde als die op de F11)... Nu moet ik elke dag langs dat gedrocht passeren. :( Nog altijd piekfijn onderhouden (regendruppels parelen eraf) maar blijft een gedrocht. Vraag me af of het een firmawagen of privé is.. Indien dat laatste begrijp ik toch niet hoe je van één van de mooiste BMW's van afgelopen 10 jaar naar één van de lelijkste BMW's van de afgelopen 10 jaar kan gaan, behalve de hogere instap misschien (maar zelfs daar zijn betere alternatieven voor in de BMW-stal).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid