Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zoals ik net zei tegen een vriend van me die bij Tesla werkt: Maakt niet uit hoe dat er uit ziet. Dat is de Dacia van de EV. Mensen kopen dat wegens beste bang for buck, niet omdat ze dat mooi vinden. (En zeker in de lease).

😛 

ik ga volledig met jou akkoord. Zeker in het wit dan nog 😅

Geplaatst:

Voor de looks neem je dat idd niet. Maar vergelijken met een Dacia vind ik wat ver gaan :D , een Y heeft wel moderne technologie, en gaat ook gewoon goed vooruit, goede geluidsdemping,...

Je koopt/least geen technologie van 10+ jaar terug met de performance van 20+ jaar terug... zoals bij een Davia.

Geplaatst:
17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zoals ik net zei tegen een vriend van me die bij Tesla werkt: Maakt niet uit hoe dat er uit ziet. Dat is de Dacia van de EV. Mensen kopen dat wegens beste bang for buck, niet omdat ze dat mooi vinden. (En zeker in de lease).

😛 

Dan toch ne dacia van 71k bij mij. ....

8 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

ik ga volledig met jou akkoord. Zeker in het wit dan nog 😅

Smaken en kleuren.  De grijze de blauwe, zijn voor mij te flets. Ik twijfelde tussen zwart. ( het cherryred was er nog niet,  want anders was het zeker dat geworden) maar het wit contrasteert heel goed met al de zwarte accenten voor mij.

Geplaatst:
1 uur geleden, tuscani zei:

Smaken en kleuren.  De grijze de blauwe, zijn voor mij te flets. Ik twijfelde tussen zwart. ( het cherryred was er nog niet,  want anders was het zeker dat geworden) maar het wit contrasteert heel goed met al de zwarte accenten voor mij.

ja, ik vind het wit ook niet lelijk. maar ik zei het omdat dat ook de enige kleur was die je kon nemen om onder die 40 000 euro te blijven vorig jaar. Er waren ook wel enkele zwarte maar die waren snel weg.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Liquid Li0n zei:

ja, ik vind het wit ook niet lelijk. maar ik zei het omdat dat ook de enige kleur was die je kon nemen om onder die 40 000 euro te blijven vorig jaar. Er waren ook wel enkele zwarte maar die waren snel weg.

De gratis kleuren wijzigen soms. Het is ook al het stealth Grey geweest. En bij model 3 bv momenteel zwart of wit gratis. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, jan.van.gent zei:

Voor de looks neem je dat idd niet. Maar vergelijken met een Dacia vind ik wat ver gaan :D , een Y heeft wel moderne technologie, en gaat ook gewoon goed vooruit, goede geluidsdemping,...

Je koopt/least geen technologie van 10+ jaar terug met de performance van 20+ jaar terug... zoals bij een Davia.

Dacia heb je tegenwoordig ook plug-in hybride, zelfde technologie als op de Clio hybride. Je loopt achter in je oordeel 😉 onderstel, motoren, versnellingsbak, is allemaal hetzelfde als bij Renault, gewoon omdat ze aan dezelfde emissietesten onderworpen zijn, er is dus minder ruimte voor differentiatie. Enkel prestaties zijn nog steeds gelijk aan die van het lagere Renault gamma. En dito audio enzo. 

Geplaatst:
5 uren geleden, tuscani zei:

🤯

Waanzin hoe die prijs is gedaald.

Geplaatst:
6 minuten geleden, Tjeu zei:

Dacia heb je tegenwoordig ook plug-in hybride, zelfde technologie als op de Clio hybride. Je loopt achter in je oordeel 😉 onderstel, motoren, versnellingsbak, is allemaal hetzelfde als bij Renault, gewoon omdat ze aan dezelfde emissietesten onderworpen zijn, er is dus minder ruimte voor differentiatie. Enkel prestaties zijn nog steeds gelijk aan die van het lagere Renault gamma. En dito audio enzo. 

OK, moderne troep met performance/audio/geluidsdemping? van 20 jaar terug dan. Nu beter? :D

Geplaatst:
7 minuten geleden, Ritsuke zei:

🤯

Waanzin hoe die prijs is gedaald.

Heeft Tuscani niet de dual motor long range, zoals ik rij? 

Die kost nu nog altijd een 50k dacht ik. 
Wat uiteraard nog altijd een sterke daling is, maar de auto is toch ook niet meer zo vernieuwend als toen hij pas op de markt kwam. 

Geplaatst:
2 uren geleden, jan.van.gent zei:

OK, moderne troep met performance/audio/geluidsdemping? van 20 jaar terug dan. Nu beter? :D

Ik zou toch maar eens wat bij lezen...

En eerlijk gezegd, het design van de nieuwe Duster is geslaagd. Knapper dan wat Skoda voorlegt of Peugeot. 

En zo een jogger: 7 zit die 1200kg weegt! Een lotus emira 2 zit weegt 200 kilo meer... En je kan de beeps en dings makkelijk uitzetten, zit minder storende rijhulp op, en je hebt android auto en Apple carplay. En dat voor 21 (basis nafte) tot max 29k (fill options hybride) nieuw... 

Dat is geen troep, dat is wat Skoda 10-15 jaar terug was, maar helemaal niet meer is. De differentiatie tussen VW en Skoda is zo klein geworden dat ze de markt gewoon aan Dacia kado hebben gegeven. Niet moeilijk dat Dacia alweer de best verkochte auto in Europa had. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minutes ago, Tjeu said:

De differentiatie tussen VW en Skoda is zo klein geworden

Dat is.

Ik heb de indruk dat zodra men goedkope modellen/merken in de markt zet men die over een periode van 10-15 jaar altijd omhoog trekt qua afmetingen en prijs, tot er weer een substantieel gat komt eronder waar iemand anders kan in springen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
48 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is.

Ik heb de indruk dat zodra men goedkope modellen/merken in de markt zet men die over een periode van 10-15 jaar altijd omhoog trekt qua afmetingen en prijs, tot er weer een substantieel gat komt eronder waar iemand anders kan in springen.

Lijkt mij een juiste analyse. Al krijg je bij Skoda nog altijd meer waar voor je geld dan bij VW. 

Geplaatst:

Je hebt nu ook de Dacia Bigster zelfs. 

Geplaatst:
11 uren geleden, ir_fuel zei:

@PJH waarom heb jij geen Dacia?

Ik kan geen reden verzinnen!

Geplaatst:

473060992_10162389101176382_3841815414375567582_n.thumb.jpg.81d1cae53e58032c8065dbe2cdcbcf38.jpg473104678_10162389101186382_1147818499165234377_n.thumb.jpg.4d1f6a728fb25b8cc37d8f3c90843c3b.jpg

Voor mij een heel mooie geslaagde facelift. 

Geplaatst:

1.png.5cf9615852e055a7634ac6c20b5d8089.png

2.png.3d5a3fcb0a8edfbd837f8bd92a0603e5.png

3.png.dde0725da99b1dc286e7f26f472005b7.png

Achteraan is wat wennen, maar kan aan de foto liggen.

Geplaatst:

Specs van de rwd "eerste release versie" zijn precies dezelfde als van de huidige RWD long range. Dus geen LFP batterijen meer van BYD maar met hun "eigen" Li-Ion batterijen precies?

De looks zijn zeker wat frisser met deze facelift, maar een beaty zal het nooit worden, maar dat ligt gewoon aan het concept van zo'n "platte" SUV imo. Jammergenoeg dat de markt voor een knappe break vooral in europa ligt en dus voor Tesla van weinig belang...

Geplaatst:

Ah is dat de nieuwe byd?

• Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, tuscani zei:

473060992_10162389101176382_3841815414375567582_n.thumb.jpg.81d1cae53e58032c8065dbe2cdcbcf38.jpg473104678_10162389101186382_1147818499165234377_n.thumb.jpg.4d1f6a728fb25b8cc37d8f3c90843c3b.jpg

Voor mij een heel mooie geslaagde facelift. 

'Het zal naar verwachting in maart worden geleverd' 

Mooi... 

Geplaatst:

Is dan ook gewoon google translate of dergelijke losgelaten op de chinese website e... 🙂

Geplaatst:

Leuke update vooraan, ziet er toch wat strakker/stoerder uit.

Geplaatst:

En voor de fans.... geen zwarte velgen maar alu kleurige vanaf nu.

Geplaatst:
4 uren geleden, gewoon ik zei:

Ah is dat de nieuwe byd?

awel, ik was dat ook aan het denken, zeker achteraan. 

Ben eens benieuwd of hij op het salon zal staan, ik ga maandag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid