Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 10/17/2019 at 4:46 AM, Jeroen_M5 said:

Om eerlijk te zijn, de oude was ook al een patsmobiel. E39 M5 tijden, ze komen niet meer terug ?.

Ik vind de M550i eerder een opvolger voor de E39 M5. Weinig visuele verschillen met het gewone M-pakket, beter klinkende V8,... Alleen jammer van de xDrive.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Just now, Phil said:

Ik vind de M550i eerder een opvolger voor de E39 M5. Weinig visuele verschillen met het gewone M-pakket, beter klinkende V8,... Alleen jammer van de xDrive.

Ergens een zekering uittrekken!

Geplaatst:

Ik vind die nieuwe xDrive wel ok, als het wat vettig ligt en je zet alles uit kan je er toch nog mee spelen?

Geplaatst:

Zelfs op mijn vorige al, yep. Blijft duidelijk RWD in de basis.

Geplaatst:
11 uren geleden, William Blake zei:

Ik vind die nieuwe xDrive wel ok, als het wat vettig ligt en je zet alles uit kan je er toch nog mee spelen?

Wat is nieuw aan de nieuwe xDrive ? 

Geplaatst:
13 minuten geleden, Maxime S zei:

Wat is nieuw aan de nieuwe xDrive ? 

Is dat nu ook geen variabel systeem?

• 3 weken later...
Geplaatst:

bmw-m8-competition-gran-coupe-2020-032.j

P90369575_highRes_the-new-bmw-m8-gran-.j

Ik zeg niet neen !

• Vind ik leuk 3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

De 6 GC was zoveel eleganter gelijnd dan deze 8 GC.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die radar (?) in de voorbumper wordt precies steeds opvallender/lelijker dan bij de vorige modellen... Je zou toch denken dat dat subtieler op te lossen valt. Op de E zit dat bv. achter het logo in de bumper verstopt :inlove:

Geplaatst:
3 uren geleden, J3nkins zei:

Die radar (?) in de voorbumper wordt precies steeds opvallender/lelijker dan bij de vorige modellen... Je zou toch denken dat dat subtieler op te lossen valt. Op de E zit dat bv. achter het logo in de bumper verstopt :inlove:

Dat is echt spuuglelijk idd.

Geplaatst:

Thanks. Komt prachtig uit op die foto's. Die specifieke lampen daar zullen er wel een invloed op hebben. Heb 't (als ik me goed herinner) één keer live gezien en kwam toen niet zo diep over.

Geplaatst:

Klopt, is niet zo diep.

Is wel héél knappe kleur, vind ik zelf.

Geplaatst:

Heel moderne tint. Veel van die metallic-lakken zijn de laatste tijd vlakker, ofwef zit er een gekleurde metallic in waardoor de kleur changeant wordt (gelijk nu ook die nieuwe "Individual"-kleur op de '3 o.a.).

Geplaatst:
10 uren geleden, J3nkins zei:

Jullie worden precies allemaal gepensioneerde zagen. :D

Ding staat mooi centraal en stoort mij in de verste verte niet.

Snap niet wat daar storend aan is?

Geplaatst:
7 minuten geleden, tuscani zei:

Jullie worden precies allemaal gepensioneerde zagen. :D

Ding staat mooi centraal en stoort mij in de verste verte niet.

Snap niet wat daar storend aan is?

Het feit dat het zo aanwezig is, terwijl andere merken dit mooi wegwerken? Idem met achteruitrijcamera’s... 

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

@Soul voor de zoveelste keer, een M850i moet in het topic van de 8 Reeks en niet dat van de M8. :lol: Toch echt niet moeilijk?

• Grappig 1
Geplaatst:
12 uren geleden, Phil zei:

@Soul voor de zoveelste keer, een M850i moet in het topic van de 8 Reeks en niet dat van de M8. :lol: Toch echt niet moeilijk?

Ik verdedig mij.  :D

* De M-moddelering is complex.

* De prestaties van een M850i is niet onaardig en leunt sterker aan bij een M dan bij een niet-M. :party:

* De M-moddelering is complex.

* Ik reageer net iets te gevoelsmatig tov zo'n M850i. :lol:

't is de Kerstperiode, vergeef het mij dat ik mij even laat gaan. :(

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid