Ga naar inhoud

BMW M8


Phil

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Ian zei:

Als je al 96k aan een auto wil/kunt geven dan is een beetje langer sparen om 157k te leggen ook wel mogelijk, toch? default_biggrin.gif

 

61k extra, inderdaad....

een "beetje" extra🤣

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 22/8/2019 om 09:29, J3nkins zei:

AM :inlove: ,waar 70k wisselgeld is. Gewoon even aan de boom schudden.

AM

70k   = stief vele geld

150k = stief vele geld

500k = stief vele geld

..

als je niet in die regionen vertoeft dan is alles relatief. 

Het zegt me weinig zo'n M8. Maar dat zal wel zijn omdat ik hem niet kan betalen :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleurencombo is nog okay op die kist, maar dat donker glas op zo'n auto :noparty:  Het mag nu écht eens gedaan zijn met die verfoeilijke trend. Dat trekt op niks op een coupé, cabrio of zelfs een berline. Op een 2-volume 5-deurs SUV/break kan ik het nog snappen (al ga 'k 't nooit echt "mooi" noemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Kleurencombo is nog okay op die kist, maar dat donker glas op zo'n auto :noparty:  Het mag nu écht eens gedaan zijn met die verfoeilijke trend. Dat trekt op niks op een coupé, cabrio of zelfs een berline. Op een 2-volume 5-deurs SUV/break kan ik het nog snappen (al ga 'k 't nooit echt "mooi" noemen).

Ze zouden een optie moeten ontwikkelen waarbij alle ramen (incl. voorste zijruiten en voorruit) 30% getint zijn, ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Phil said:

Ze zouden een optie moeten ontwikkelen waarbij alle ramen (incl. voorste zijruiten en voorruit) 30% getint zijn, ofzo.

Mag toch niet of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Waky said:

AM

70k   = stief vele geld

150k = stief vele geld

500k = stief vele geld

..

als je niet in die regionen vertoeft dan is alles relatief. 

Het zegt me weinig zo'n M8. Maar dat zal wel zijn omdat ik hem niet kan betalen :D

 

Ge zijt mis, op AM is het

70k /2

150k /2

500k /2

De belastingbetaler in BE betaalt nl den helft van hun autos. Anders is het 35 en 75. ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, The Swede said:

Ge zijt mis, op AM is het

70k /2

150k /2

500k /2

De belastingbetaler in BE betaalt nl den helft van hun autos. Anders is het 35 en 75. ;)

Ge zijt nog vergeten eerst de BTW af te trekken! En dan gedeeld door twee inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid