Ga naar inhoud

Audi RS6 C8


Ritsuke

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Zo is het wel te doen, de achterkant.

Maar die velgen 😕 

Lijken wel karrenwielen! Heel de auto is niet mijn ding, het is er net allemaal wat over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat iemand daar van wakker ligt? default_haha.gif 

Heel zeker dat er steeds minder kopers zullen zijn voor zwaar CO2-brakende auto’s.

De meeste van deze dikke auto’s in België worden door een firma gekocht, en dan weegt die hoge CO2 ook financieel zwaar door.

Ik ben er zeker van dat moest deze RS6 minder dan 180gr uitstoten, er meer kopers zouden zijn dan nu, want ik verwacht dat ‘m 240gr zal uitstoten

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, BMWMB said:

Heel zeker dat er steeds minder kopers zullen zijn voor zwaar CO2-brakende auto’s.

De meeste van deze dikke auto’s in België worden door een firma gekocht, en dan weegt die hoge CO2 ook financieel zwaar door.

Ik ben er zeker van dat moest deze RS6 minder dan 180gr uitstoten, er meer kopers zouden zijn dan nu, want ik verwacht dat ‘m 240gr zal uitstoten

Je realiseert je dat de markt groter is dan België? Taksen op zo'n wagens in Duitsland zijn bvb. lachwekkend ivg met B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het dan ook over ons landje...
Maar, hoewel ik niet de taxen van alle landen ken wereldwijd, en autoland Duitsland zal (voorlopig) nog wel 1 vd uitzonderingen zijn, ben ik er toch zeker van dat zo’n CO2-brakende auto’s stilaan overal veel duurder worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kzegget, mijn enthousiasme wordt altijd wat getemperd lately door t feit dat je die bak ( en soortgenoten ) minder en minder zal zien rijden hier in BE 😑

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/8/2019 om 08:36, BMWMB zei:

Ik heb het dan ook over ons landje...
Maar, hoewel ik niet de taxen van alle landen ken wereldwijd, en autoland Duitsland zal (voorlopig) nog wel 1 vd uitzonderingen zijn, ben ik er toch zeker van dat zo’n CO2-brakende auto’s stilaan overal veel duurder worden.

Ben het ermee eens. Zal meer en meer een rol gaan spelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/23/2019 at 6:36 PM, Krikkie said:

Lijken wel karrenwielen! Heel de auto is niet mijn ding, het is er net allemaal wat over. 

idem, veel nieuwe auto's lijken wel een ruimteschip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stuk achteraan ziet er zo veel beter te pruimen uit.
Maar ik denk dat hij een iets discretere metallic kleur nodig heeft om alle wijzigingen goed tot hun recht te laten komen.
Iemand al een foto van de 21" velgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik vind het eerlijk gezegd maar niks in die grondlak, edoch, stage 1 zorgt voor 786 pk en 1061 Nm. :lolz: 
MTM gaat ook richting die waarden, zuiver met software. Niet normaal...

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/1/2020 om 20:40, JanC zei:

Ik vind het eerlijk gezegd maar niks in die grondlak, edoch, stage 1 zorgt voor 786 pk en 1061 Nm. :lolz: 
MTM gaat ook richting die waarden, zuiver met software. Niet normaal...

 

1,6 seconden naar 100, WTF :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid