Ga naar inhoud

Audi RS6 C8


Ritsuke

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...
9 uren geleden, SpeedExceed zei:

Kan je op mobile.de een wagen zoeken en specifiek aanvinken dat je geen getinte ruiten wilt?

Nee, helaas. Je kan nu wel al auto's uitsluiten (merk, model, type) maar je kan nog geen opties uitsluiten.

Valabele gedachte qua donkere ruiten, maar nog meer voor "Allradantrieb" als je 't mij vraagt :D (bij zoektocht naar M135i, M140i, B3, D3, ...)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Nee, helaas. Je kan nu wel al auto's uitsluiten (merk, model, type) maar je kan nog geen opties uitsluiten.

Valabele gedachte qua donkere ruiten, maar nog meer voor "Allradantrieb" als je 't mij vraagt :D (bij zoektocht naar M135i, M140i, B3, D3, ...)

Ja het is eenvoudig, ik zoek een RS6 zonder getinte ruiten, maar ik vind er bitter weinig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Ja het is eenvoudig, ik zoek een RS6 zonder getinte ruiten, maar ik vind er bitter weinig!

Waar gij al n probleem van maakt ... 

image.png.3d797bc3b7e1b9c2a7f1dbaf5833d848.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, BMWMB zei:

Hoeveel zou het kosten om ze allemaal te vervangen?

Ne wreed goeien uitleg bij uwe glasbraakverzekeraar. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

RS6 Performance

= wat optische bits & bobs + een push van het motorvermogen naar 630 pk (+30 pk) en 850 Nm (+50 Nm)

 

RS_6_2022_4343-L.thumb.webp.e8d5b31d3e8252d17e93accc7c0cc596.webp

RS_6_2022_4341-L_v2.thumb.webp.9b68a5f0ee5f3c40703cf940a201c1ee.webp

RS_6_2022_4355-XL.thumb.webp.1ca5fe7bc9d69ceea2ab0647f64814d4.webp

RS_6_2022_4348-L.thumb.webp.b0fcc4bc0cea125fd6dc30a88364f909.webp

 

 

 

Persoonlijk: f*cking yum! Eindelijk eens 21" velgen (itt deze (optioneel) op de gewone RS6) die er goed uit zien.
Kleurencombo is ook spot on, imo: grijs met de velgen in een zachte goudtint (zoals bij Porsche, denk ik: 't heet ook neodymium) en daarbij de rode accenten (remklauwen). 

Waauw ❤️ 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

RS6 Performance

= wat optische bits & bobs + een push van het motorvermogen naar 630 pk (+30 pk) en 850 Nm (+50 Nm)

 

 

RS_6_2022_4341-L_v2.thumb.webp.9b68a5f0ee5f3c40703cf940a201c1ee.webp

 

 

 

 

 

Persoonlijk: f*cking yum! Eindelijk eens 21" velgen (itt deze (optioneel) op de gewone RS6) die er goed uit zien.
Kleurencombo is ook spot on, imo: grijs met de velgen in een zachte goudtint (zoals bij Porsche, denk ik: 't heet ook neodymium) en daarbij de rode accenten (remklauwen). 

Waauw ❤️ 

Hoe steriel kan een foto zijn!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/10/2020 om 08:57, SpeedExceed zei:

Ja het is eenvoudig, ik zoek een RS6 zonder getinte ruiten, maar ik vind er bitter weinig!

Zoek even uit of de ruiten echt getint zijn dan wel dat er een folie ophangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gTa zei:

RS6 Performance

= wat optische bits & bobs + een push van het motorvermogen naar 630 pk (+30 pk) en 850 Nm (+50 Nm)

andere uitlaat ook, minder geluidsisolatie, scherpere boite, etc etc (zie RS4 Comp+)

een auto voor de liefhebber dus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie dat nu echt schreeuwerig design?

Hier in de buurt rijden er een paar rond, de meesten full black, en dat valt amper op. Alleen de echte kenner ziet dat het een RS ipv een gewone Audi.

Onder schreeuwerig versta ik dan toch iets anders 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Dimitri zei:

Vinden jullie dat nu echt schreeuwerig design?

Hier in de buurt rijden er een paar rond, de meesten full black, en dat valt amper op. Alleen de echte kenner ziet dat het een RS ipv een gewone Audi.

Onder schreeuwerig versta ik dan toch iets anders 🙂

In vergelijking met al de vorige generaties RS6 is dit wel schreeuwerig qua design…

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Dimitri zei:

Vinden jullie dat nu echt schreeuwerig design?

Hier in de buurt rijden er een paar rond, de meesten full black, en dat valt amper op. Alleen de echte kenner ziet dat het een RS ipv een gewone Audi.

Onder schreeuwerig versta ik dan toch iets anders 🙂

vind ik ook. 

Akkoord het is opvallender dan de vorige. Maar dat is gewoon de trend. Bij M of AMG zie je dezelfde evolutie. 
Alleen die potrelle in de achterbumper blijft me storen, de rest vind ik heel geslaagd. Zeker nu met die velgen! 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schreeuwerig is een groot woord en hangt vooral af van de spec denk ik. Wat wel een feit is is dat het subtiele er helemaal van af is. Een RS4 bewandelt voor mij de ideale middenweg, maar daar valt de motor dan weer tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PieterA zei:

Schreeuwerig is een groot woord en hangt vooral af van de spec denk ik. Wat wel een feit is is dat het subtiele er helemaal van af is. Een RS4 bewandelt voor mij de ideale middenweg, maar daar valt de motor dan weer tegen. 

allez, die V6 is een heerlijke motor, ook Porsche dacht ik

mag 50 pk meer hebben maar eigenlijk ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid